איפה מומלץ לקנות כיסא רחצה למבוגרים

כיסא רחצה

לא מעט קשישים מגיעים לאשפוז בבתי החולים בשל נפילות. מרבית הנפילות של הקשישים מתרחשות כאשר הם מתקלחים. מדובר ללא ספק בדבר מדאיג מאוד שכן, ידוע כי נפילות במהלך הרחצה בשל החלקה עלולים לגרום גם לפגיעות ראש שידועות כפגיעות חמורות מאוד, לשבירת עצמות ועוד. לכן, הפתרון הטוב ביותר שיכול למנוע את הפגיעות הללו הוא לרכוש עבור הקשיש כיסא רחצה. כיסא רחצה איכותי יכול למנוע מהקשיש להגיע למצב של נפילות וחבלות במהלך הרחצה. כמובן שחשוב מאוד לבחור את כיסא הרחצה הטוב ביותר אשר יותאם למידות של הקשיש ויהווה כיסא יציב ועמיד במהלך הרחצה.

כיצד מונעים נפילות באמבטיה?

חשוב לדעת שפחות נפילות מתרחשות כאשר משתמשים במקלחון. במידת האפשר כדאי תמיד להעדיף רחצה במקלחון על פני שימוש באמבטיה שכן, שלב הכניסה מהאמבטיה והשלב היציאה מהאמבטיה בעוד שהרצפה חלקה ואין מעקה תומך גורם לפעולות הרחצה השגרתיות להיות מסוכנות מאוד ועל כן, יש להפוך את חדר הרחצה עבור הקשיש לכמה שיותר בטוח ולהחליף לו את האמבטיה במקלחון.

הדרך הטובה והיעילה ביותר למניעת נפילות בחדר האמבטיה הוא שימוש קבוע בכיסא רחצה למבוגרים. מדובר על כיסא בטיחותי שכולל בו תחתיות שמונעות החלקה. התחתיות הללו נצמדות לרצפה ויש לכיסא עצמו רגליים חזקות ויציבות אשר מאפשרות לו את התאמת הגובה של הכיסא לגובה של המבוגר שמשתמש בו. חשוב מאוד לשים לב גם למשענת הגב של הכיסא ולידיות של הצדדים. על כיסא רחצה למבוגרים אפשר לבסס אחיזה נוחה ובטיחותית בצדדים וכן, הכיסא מאפשר לאחוז בצורה חזקה בידיות המעניקות תמיכה במהלך הישיבה של הקשיש והקימה במהלך הרחצה.

איזה כיסא רחצה יתאים ביותר?

כאמור, כיסא רחצה מהווה את אחד הדברים הטובים ביותר עבור קשישים שעלולים ליפול במהלך הרחצה. הכיסא מאפשר להם להתקלח בצורה בטוחה מבלי לחשוש שהם יפלו או יחליקו באופן כלשהו. חשוב מאוד לבחור את הכיסא המדובר בצורה הטובה ביותר. יש לבחור כיסא רחצה בהתאם למבנה הגוף ולמשקל של הקשיש שעתיד להשתמש בו. יש לוודא שהמשקל המקסימלי של הכיסא מתאים למשקל הגוף של הקשיש. כמו כן, יש להביא בחשבון את המידות של חדר הרחצה שכן, אם מדובר למשל במקלחון צר במיוחד, לא כל כיסא יכנס בו ויש צורך בכיסא רחצה מתאים. חשוב לרכוש כיסא רחצה של חברה המציעה מגוון רחב של מוצרים איכותיים לקשישים כגון: חיתולים למבוגרים ומוצרים נוספים.

כיצד משתמשים בכיסא רחצה?

השימוש בכיסא רחצה הוא יומיומי. לאחר שרוכשים את הכיסא הקשיש בעצם משתמש בו בכל רחצה.  הכיסא הופך את הרחצה לפעולה נינוחה ופחות מאתגרת עבור הקשיש. גם אם השימוש הראשון בכיסא יהיה לעיתים מסורבל, לאחר שהקשיש ילמד כיצד משתמשים בכיסא וכן יתרגל להתרחץ אתו, הוא יעשה זאת בצורה נוחה. אם הקשיש נעזר באדם כלשהו שמקלח אותו, לאדם שמסייע לקשיש להתקלח יהיה הרבה יותר קל ונוח לקלח את הקשיש ולאפשר לו את הרחצה הבטוחה ביותר.אם אתם מחפשים כיסא רחצה איכותי, כדאי מאוד שתדעו שלא בכל מקום ניתן למצוא כיסא מעין זה. חשוב שתזכרו שמדובר על כיסא איכותי מאוד שמונע פציעות מיותרות של קשישים. לכן, אם אתם מעוניינים לרכוש את הכיסא המתאים ביותר עבור קשיש כלשהו, כדאי שתבדקו מה כל חברה מספקת ואיזו חברה מהווה את החברה שכדאי לרכוש ממנה את הכיסא המדובר. דנאל אונליין מציעים לכם מגוון רחב של מוצרי איכות המותאמים לקשישים, לרבות חיתולים לקשישים, כיסאות לרחצה ועוד.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן