המעלות והמגרעות של הסטוצים לעומת המעלות והמגרעות של פגישה עבור מערכת יחסים אמתית

קרדיט תמונה FREEPIK

הסטוצים מהווים דרך מופלאה בשביל מי מבינכם אשר רוצה להפיק סיפוק לאלתר ובייחוד כאשר ניתן לשמור על חשאיות מרובה. הסטוצים אינם מתאימים לכל מי שמעוניין ליצור קשר רציני, לטווח הארוך, קשר רציני ויציב. על פניו, אין בסטוצים, כלל וכלל, המשך דרך למיסוד קשר מעמיק, אך במידה ושני הצדדים אינם מעוניינים בכך, כי אז אין עסקינן ממש במגרעת. פגישה שנועדה עבור יצירת מערכת יחסים אמתית הינה נהדרת בשביל מי מבינכם אשר מעוניין למצוא אהבה אמתית וכנה, ולא למי מחפש סקס זמין. פגישות אלו מקורן בלתור אחר בני זוג הרבה זמן והן חפות מכל סיפוק מידי, אבל בהחלט מאפשרות עתיד מזהיר למשך הרבה זמן.

איך ניתן לאפיין סטוצים?

ניתן לאפיין סטוצים על ידי קיום סקס לצורכי הנאה בלבד ובפירוש אין מדובר על הצורך של התרבות, לבטא יחסי אהבה או שמא לבסס קשר רגשי. ברם, אפשר להיתקל בהמון מצבים, אשר בהם מפגש שכרוך בסטוץ חד פעמי עשוי להפוך לקיומו של קשר רציני, שנמשך הרבה זמן, בשל זאת לא בכל מצב ניתן לדעת לאן יוביל אתכם המפגש המיני החפוז. כדי להימנע ממפח נפש, על שני בני הזוג לעשות תיאום ציפיות מבעוד מועד ולהגיע להבנה ברורה כי שני המינים מודעים למהות של המפגש ביניהם מבעוד מועד. יש בני אדם אשר גורסים כי במציאות העכשווית יותר פשוט להיקלע לסטוצים, לעומת שנים קודמות. באם הנחה זו נכונה, לא קיים עוררין על כך כי הגורמים לזה באים לידי ביטוי בנגישות הרבה של אתרי היכרויות הסקס באינטרנט או של אפליקציות ההיכרויות .

מדוע כדאי לגלוש באתרי היכרויות אשר נועדו למציאת סטוץ?

שני המינים, אשר רוצים למצוא סטוץ או למצוא כל סוג של קיום קשר אנונימי, מסתייעים כיום באתרי הכרויות של סקס או באפליקציות לשם היכרויות סקס, הדבר אשר הכי אפקטיבי באתרים הללו הוא שהם זמינים בשבילם. כל מכשיר, אשר יש לו חיבור לאינטרנט, נותן בידכם לפתוח פרופיל, להירשם, להתחיל לשלוח ולקבל הודעות. בנוסף לכך, אתרים של היכרויות שנועד עבור הסטוצים ברשת האינטרנט אינם מחייבים כל ידע טכני ומה שנדרש מכם הוא רק להירשם אליהם, אף במידה ואינכם מומחים גדולים בתחום של מחשבים. בנוסף לכך, אתרים של היכרויות מאפשרים לשני המינים, בכל גיל, לקיים את הסטוצים. כאשר בשנים קודמות היה מדובר אודות פרקטיקה שמקובלת לדור הצעיר רק, בשל כך כי הצעירים נהגו לצאת למקומות בילוי, כי אז במציאות העכשווית המפגשים שמטרתם סקס בלבד הינם זמינים באתרי האינטרנט לגולשים בכל רחבי מדינת ישראל, בכל הגילאים ובלי כל אפיק של תנאים מוקדמים, ומתאימים למחפשים אחר צעירים או מבוגרים, כאשר התנאי היחידי לעבור את גילאי השמונה עשר.

איך ניתן להכיר לסטוץ דרך רשת האינטרנט?

ניתן כיום להכיר לסטוץ דרך אתרים ברשת האינטרנט לסטוצים, שמהווים את הדרכים המלהיבות והמהירות עבור הכרויות לצעירים, מבוגרים וכדומה שרוצים להתוודע זה לזו בסטוץ או בבילוי חד פעמי, מבלי להתחייב לקשר רציני או לרצות טקס חופה וקידושין.  

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן