מיני סאונד מכשירי שמיעה מציגה מכשירים שמתחברים לבלוטוס

33-263fe34c

טכנולוגית הבלוטוס’ הפכה במרוצת השנים לאחת הטכנולוגיות הנפוצות והשימושיות ביותר בעולם המערבי. כיום, אנו נעזרים בבלוטוס’ כדי להתחבר למערכות שמע חיצוניות, לשלוט בטלוויזיות חכמות וסטרימרים ואפילו יכולים להטיס רחפנים באמצעות הטכנולוגיה הזו. 

כשזוהי תמונת המצב, זה לא ממש מפתיע שהטכנולוגיה הזו הגיע גם אל עולם מכשירי השמיעה, והיא מציעה למשתמשים נוחות שימוש וחווית משתמש ייחודית שהיא בהחלט בשורה חדשה עבור משתמשי מכשירי השמיעה. 

אם אתם מעוניינים להתחיל להשתמש במכשיר שמיעה בקרוב או משתמשים כבר היום במכשיר שמיעה כלשהו, כדאי בהחלט להכיר את מכשירי השמיעה עם החיבור לבלוטוס והאפשרויות שהם נותנים.  לעוד פרטים באתר מיני סאונד

הזרמת מדיה ישירות אל מכשיר השמיעה

מי שלא משתמש במכשיר שמיעה עם חיבור בלוטוס’ ורוצה לשמוע מוזיקה או לדבר בטלפון, עושה זאת בדרך הרגילה למעשה. זה יכול להיות בסדר, אבל זה אף לא יהיה מושלם, בגלל שקיימת הפרדה בין הסאונד החיצוני למכשיר השמיעה ולאוזן של המשתמש. 

חיבור בלוטוס’ לעומת זאת, מאפשר הזרמה ישירה של הסאונד הזה אל מכשיר השמיעה, ממש כאילו מדובר על אוזניות אלחוטיות. מה שמרוויחים כאן בעצם זה סאונד ישר אל האוזן ללא כל תיווך וזה אומר למעשה צליל איכותי ונקי הרבה יותר. מי שמרבה להשתמש במכשיר הטלפון לצפייה בסרטונים, האזנה למוסיקה ושיחות טלפון, בהחלט יהנה מהאפשרות הנוחה הזו.  לכל המכשירים

כמו כן צריך לזכור שניתן להזרים סאונד לא רק מהטלפון, אלא גם מהטלוויזיה, ממערכת השמע ברכב ובעצם מכל מכשיר שיש לו חיבור בלוטוס’. 

שליטה נוחה במכשיר

דבר נוסף המתאפשר עם חיבור לבלוטוס’, הוא האפשרות הפשוטה והנוחה מתמיד לשלוט בהגדרות מכשיר השמיעה. כאשר אין את האפשרות הזאת ורוצים לשנות הגדרות שונות כמו מצבי שמע או הווליום של המכשיר, יש להוציא אותו מהאוזן ולבצע את השינוי דרך כפתורים קטנים ולא תמיד נוחים וברורים. בקרו באתר אודיו סאונד מכשירי שמיעה לעוד מידע www.audiosound.co.il

עם חיבור לבלוטוס’ לעומת זאת, ניתן לעשות את כל הדברים הללו בקלות דרך הטלפון החכם שלנו. מרבית המכשירים עם חיבור בלוטוס’ גם מגיעים עם אפליקציה ייחודית בדיוק בשביל זה, וכך ניתן לבצע את כל השינויים הללו מבלי להסיר את המכשיר כאשר הוא נמצא באוזן לאורך כל הזמן. 

איסוף מידע חיוני על דפוסי השימוש

לבסוף, חשוב לדבר על אחד השימושים היותר מעניינים שמאפשרים מכשירי השמיעה עם חיבור בלוטוס’. דרך האפליקציות עליהן דיברנו, מתבצע איסוף של נתוני שימוש כאשר המידע מגיע בצורה ברורה ומסודרת ישירות אל מכשיר הטלפון. עם המידע הזה, כל משתמש יכול לשנות ולהתאים את ההגדרות וכך למעשה ניתן להפיק הרבה יותר ממכשיר השמיעה. כמו כן, עבור מכוני השמיעה וקלינאי התקשורת המלווים את המשתמשים, המידע הזה עשוי להיות חשוב מאין כמוהו ויחד איתו גם הם יכולים למטב את הגדרות המכשיר ובעצם לעזור לכל משתמש לשמוע טוב יותר. 

האם יש לבלוטוס’ חסרונות?

ובכן, החיבור לבלוטוס’ הוא אכן יתרון משמעותי ההופך את השימוש במכשיר שמיעה לנוח יותר, אך ישנו חיסרון אחד בולט. כאשר אפשרות הבלוטוס’ המכשיר פועלת, הדבר מקצר את חיי הסוללה באופן משמעותי. זה לא כל כך נורא עבור מי שיש ברשותו מכשיר נטען והאמת שזה גם בסדר עם מכשירים לא נטענים, שכן עלות הסוללות למכשירי השמיעה היא די נמוכה. 

מי שרוצה להוציא יותר ממכשיר השמיעה שלו, בהחלט יהנה מהיתרונות הרבים שמציעים מכשירי השמיעה עם חיבור לבלוטוס’. שווה בהחלט לנסות ולהבין איך אפשר להפיק הרבה יותר ממכשיר השמיעה שלכם. 

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן