לשון הרע: איך זה עובד?

two-coworkers-staring-gossiping-about-their-male-colleague-office_1153-5434-18c2349e
בעידן של היום כאשר הטכנולוגיה מתפתחת עוד ועוד בכל יום שעובר, כפי שנוצרות דרכים רבות לקדם את העסק שלכם ברשתות החברתיות, נוצרות לאנשים שרוצים להשמיץ את עסקכם, עוד ועוד אופציות כיצד לעשות זאת. כיוון שזהו עולם רחב שמתפתח בכל יום ויום ונוצרות עוד ועוד פלטפורמות לקידום או השמצה, תופעה כמו לשון הרע, ותביעה נגד לשון הבא הינה תביעה שקורית יותר ויותר.

קרדיט תמונה – FREEPIK

ישנו חופש ביטוי שמקנה לכל אחד ואחת את היכולת להגיד את כל אשר על ליבם לכל אדם אחר, לא? נכון, אך מכיוון שאמירה של דברים מסוימים יכולה ממש לפגוע במישהו אחר ולגרום לו לתחושה לא נעימה, חוקק חוק ששמו איסור לשון הרע – שבעצם אוסר על פגיעה בכבוד ובשם הטוב של כל אדם. כי כל אדם לא משנה מה עשה, זכאי לכך שכבודו יישאר במקומו ושיתנו לו להרגיש שרואים אותו. ישנו הבדל מהותי למשל, בין מי שפרסם משהו מסוים מתוך כוונה להביע את דעתו, בתום לב, מבלי לפגוע באף אחד אך יצא שפגע, לבין אדם שבכוונה מראש, מלכתחילה, התכוון בכל מאודו לפגוע באדם מסוים, להכפיש את שמו, ולגזול מכבודו.

אם אתם מרגישים שעשיתם הבדל זה, הינכם כמובן שרשאים לפנות לעורך דין שיטפל בתיק שלכם, ויעזור לכם לתבוע את הצד הפוגע בגין לשון הרע. עו”ד שלומי וינברג הינו אופציה מצוינת מיני אופציות נוספות לטיפול בתיק מסוג זה. שלומי וינברג עו”ד לשון הרע יעשה כמיטב יכולתו לעזור כמה שניתן.

אנו מדגישים, אם אתם עסק שמרגיש שנפגע מלשון הרע, או לחילופין אדם שתבעו אותו שלא בצדק על תביעה בגין לשון רע, ומרגיש שנעשה לו עוול, דעו שאם יש לכם כוונה לתבוע עסק מסוים כי אתם מרגישים שנעשה לכם משהו שלא ייעשה, שהשמיצו אתכם וגרמו לכך שלעסק שלכם או לכם באופן אישי ייגרם נזק רב, ההמלצה האולטימטיבית הינה לפנות לעורך דין מומחה שיהיה לצידכם במהלך כל הליך התביעה, שלא תהיו בו לבד. למזלכם, שלומי וינברג עו”ד לשון הרע יכול להיות לצידכם בעניינים קשים ומאתגרים אלו, והינו מומחה לתופעה ואפילו בעל רב מכר בנושא. עו”ד שלומי וינברג הינו חלק מרכזי בהצלחתה של התביעה שלכם, אך לא רק הוא נותן בזה יד, בנוסף לכך הדברים שנאמרו כלפיכם חייבים להיות מוכחים בעיני בית המשפט ככאלה שבאמת גרמו, חד משמעית, נזק לעסק שלכם.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן