שירותי סליקה

אשראי-6db79f25
למה שירותי סליקה דרושים גם לעסק שלכם?

 אנחנו חיים בעידן מודרני שבו הכול קורה מהר. בנוסף, הלקוחות של ימינו אוהבים לקנות, לשלם בנוחות וגם לדעת שבמידת הצורך הם יוכלו לחלק את התשלום למספר תשלומים שווים בלי ריבית. לכן, אם אתם נמצאים בצד של מנהלי העסק ואם אם מנסים למצוא את הדרך הכי טובה שיש לקדם את העסק שלכם ולא לאבד אף לקוח, כדאי שתדעו ששירותי סליקה הם משהו שאתם פשוט לא יכולים לוותר עליו. נסו לשים את עצמכם בנעלי הלקוח, ותראו שאם לא תציעו לו שירותי סליקה מתקדמים ומהירים, עלול להיות שהוא פשוט יעבור למתחרים שלכם. לכן, אפילו אם בפועל אתם נותנים שירות טוב או שאתם מוכרים מוצרים שימושיים, הלקוחות עלולים לעזוב אתכם לטובת המתחרים שלכם, פשוט כי יהיה לכם קל יותר להשלים את העסקה. לכן, אם אתם רוצים לשמור על עצמכם בתוך התחרות ולעמוד בקצב, על שירותים שונים של סליקה לעסקים לא כדאי לכם לוותר, אז למה אתם מחכים?

 מה כוללים בימינו שירותי סליקה?

 כמובן שאנחנו חיים בעידן מאוד מודרני ומהיר, מה שמסביר מדוע שירותי סליקה שהיו קיימים בעבר היום כבר קצת פחות רלוונטיים. במילים אחרות, שירותי הסליקה שאתם משלבים בעסק שלכם חייבים להתאים לקצב הדברים ולאופן שבו אתם מנהלים את העסק שלכם. לכן, כאשר אתם חושבים על שילוב של שירותים שונים של סליקה, רצוי לבדוק הם כוללים: 

·         התאמה לאתר האינטרנט של העסק שלכם

·         התאמה לאפליקציה שלכם, במידה והיא קיימת

·         חלוקה לתשלומים בלי מורכבות מיוחדת

·         סליקה ישירות בדף נחיתה

·         אישור שהלקוח מקבל מיד עם תום הסליקה ועוד

כל הנתונים האלה חשובים ביותר, שכן בסופו של דבר, הנוחות כאן היא משהו שלא נוכל לוותר עליו. הכול חייב להיות זמין, יעיל ונגיש, כך שאם אתם חושבים ברצינות על שילוב של שירותי סליקה בעסק כזה או אחר, רצוי לבחור את הטוב ביותר שקיים היום בתחום הזה.

 על איזו עמלה מדובר?

 אי אפשר להתעלם מהעובדה שכאשר מדברים על סליקת אשראי לעסקים, יהיה עליכם לשלם גם עמלה. החברה שאליה אתם פונים למעשה נותנת לכם להשתמש בפלטפורמה שלה, מציעה לכם שירותים שונים ולכן טבעי שהיא גם תגבה מכם כסף תמורת השירות שאתם מציעים. יחד עם זאת, האם זה אומר שתמיד עלינו להסכים לשלם כל עמלה שגובים מאתנו? והאם, במידה ונשלם יותר, זה אומר שנצא גם יותר מרוצים או שנוכל לצפות להרבה פחות תקלות? התשובה היא לא. לכן לא צריך להתנדב לשלם עמלות מאוד גבוהות ובהחלט יש מקום לחקור קצת את השוק הזה לפני שאתם מקבלים החלטה.  רצוי לבדוק גם את חוות הדעת וכך להגדיל את הסיכוי שתצאו מרוצים משירותי הסליקה שאתם עומדים לשלב בעסק שלכם.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן