איך למצוא את עורך הדין הפלילי הטוב ביותר

trust-promise-concept-honest-lawyer-partner-with-professional-team-make-law-business-agreement-after-complete-deal_10139-329-23ce243e

כידוע במשק הישראלי, סקטור עורכי הדין שופע ברבים ובתחומים מגוונים. עם זאת, האם קיימת דרך בטוחה לאיתור עורך דין פלילי מומלץ?

כדאי לדעת כי בישראל קיים מדד מהימן ואובייקטיבי המדרג את עורכי הדין בישראל בצורה נוחה וקלה. המדד פתוח לעיון לכל, ומאפשר לקבל סקירה ראשונית בנוגע לפעילות ודירוג עורך הדין ושירותיו.

אודות הדירוג

החברה הבינלאומית “דן אנד ברדסטריט”, העוסקת בין היתר בניתוח מידע עסקי לניהול סיכוני אשראי ובאספקת מידע פיננסי, מפעילה בישראל מדד דירוג לחברות המובילות בישראל, הידוע בשם Dun’s 100. מדד הדירוג חולש על מגוון רחב של סקטורים במשק הישראלי ומעניק דירוג שנתי משתנה בהתאם לקריטריונים שונים.

אחת מקטגוריות הדירוג מוקדשת לדירוג עורכי הדין בישראל ומדרגת אותם בהתאם לתחומי פעילותים. מדד דירוג עורכי הדין מתבצע על פי קריטריונים קשיחים כמו:

1.     המלצות מלקוחות וקולגות

2.     היקף פעילות

3.     פסקי דין משמעותיים

4.     צוות המשרד וההון האנושי

בזכות המדד אפשר להיחשף למגוון רחב של עורכי דין בכל תחומי הפעילויות השונים. בנוסף לכך, ניתן ממש להכיר את עורך הדין ומשרדו דרך קריאת מאמריו ופסקי דין בולטים בהם נחל משרדו הצלחה.

המדד למעשה משמש למאגר חיפוש מידע אודות עורכי דין מומלצים ובולטים בישראל ומעניק מידע רב ובעל ערך ממשי, בטרם אדם ישכור את שירותיו של עורך דין.  

יתרונות נוספים – עורכי דין פליליים

כאמור בישראל הזירה שופעת בעורכי דין, כך שאיתור עורך דין מומלץ על ידי גורם מהימן עשוי להוות יתרון גדול להמשך ניהול ההליך המשפטי. באמצעות מדד הדירוג ניתן ללמוד ולהכיר את עורך הדין על הצלחותיו וסוגי פעילויותיו, כך שהבחירה בעורך דין יכולה להיות ממש בהתאמה אישית.

בנוסף, המדד מאפשר לערוך השוואה בין עורכי הדין השונים, לבדוק השיגים בשנים שחלפו ואפילו גם להכיר את ה”אני מאמין” של עורך הדין ומשרדו. מידע מקדים וידיעה ברורה על פעילותו המקצועית של עורך דין, עשויים בהחלט להניח את דעתו של אדם בטרם יחליט ויבחר בייצוג משפטי.

 

בחירה בטוחה בעורך דין פלילי מומלץ

אין צורך להכביר במילים בדבר חשיבות הייצוג בהליך פלילי וכמובן שישנן סיבות מגוונות לכל מקרה בו אדם מעוניין להיוועץ עם עורך דין פלילי. יתרה מכך, לא פעם טיב הייצוג בהליך היה זה שקבע את עתידו של אדם העומד לדין פלילי.

בחירה בעורך דין פלילי מומלץ עשויה להיות משמעותית ביותר, ולכן רצוי להימנע מלהסתמך על המלצה ללא בדיקה עצמית אפילו אם זו התקבלה מהסביבה הקרובה ביותר שלנו.  

כמו כן, לעיתים ובשל העיתוי בו אדם מעוניין להיוועץ עם עורך דין פלילי, לא תמיד תהיה באפשרותו היכולת לעיין במדד ולבטח שלא לשקוד על איתור של עורך דין פלילי מומלץ. לפיכך במצב בו הנסיבות לא מאפשרות לבצע איתור שכזה, עדין אין זה אומר שאותו אדם ייאלץ להתפשר על טיב ייצוגו ולבחור בעורך דין מבלי הכיר אודותיו קודם.

כאמור המדד פתוח לעיון לכל וההתמצאות בו קלה ונוחה. כך שגם בנסיבות בהן מלאכת איתור עורך דין פלילי מומלץ תופקד על ידי מישהו אחר מטעמכם עדין ניתן יהיה לקבל בחירה מתאימה ובטוחה יותר על פי צרכי המקרה.   

 

סיכום

כאמור מדד הדירוג מדרג את עורכי הדין הבולטים בישראל ומשמש למעשה גם כמאגר מידע לאיתור עורך דין בהתאם לתחום הפעילות המבוקש. מדד הדירוג נחשב למהימן ואובייקטיבי ובנוסף לכך, גם כולל מידע רב על ידי סקירה של פעילות עורכי הדין בישראל. וכך למשל הבחירה בעורך דין פלילי מומלץ, בזכות מדד הדירוג, עשויה להיות לבטוחה יותר. למידע נוסף ראה: https://www.lawontheweb.co.il/

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן