קורס סקיפרים אונליין דרך כאן על הים – האם זה אפשרי?

קרדיט תמונה – FREEPIK

ההתקדמות הטכנולוגית של השנים האחרונות מאפשרת לנו ליהנות מהרבה מאוד יתרונות דרך המחשב או המכשיר הסלולרי שבידינו. האינטרנט פותח לכל אחד מאיתנו הרבה מאוד דלתות בנושאים כמו מקצוע, זוגיות, תחביבים, ספורט וכמובן גם בתחום האקדמי. כיום יש הרבה מאוד קורסים שניתן לקחת אונליין, אפילו בצורה חלקית, גם בתחומים בהם זה נראה בלתי אפשרי, כמו בתחום כמו רישיון סקיפרים. רישיון סקיפר בינלאומי או רגיל הוא רישיון שמאפשר לאנשים להשיט כלי שייט בים הפתוח, ומקבלים אותו לאחר שעוברים מבחן של משרד התחבורה, בדיוק כמו רישיון על רכב.

הנושא של שייט ביאכטות צבר תאוצה בשנים האחרונות בישראל, והבילוי שנחשב עד לא מזמן לבילוי לאלפיון העליון, הפך למשהו שכל אחד יכול ליהנות ממנו בזכות חברות שמשכירות יאכטות ומשדכות ללקוחות סקיפרים מוסמכים לקראת היציאה לים. מעבר לכך, יש עלייה גדולה בכמות המבקשים ללמוד ולהיות סקיפרים ולכן, צריך למצוא את המקום שייתן את ההכשרה הטובה והנכונה ביותר ובישראל, המקום הזה הוא כאן על הים. חברת כאן על הים היא החברה המובילה בישראל בתחום המכירה וההשכרה של סירות, יאכטות וציוד ימי, והיא מציעה גם קורס סקיפרים איכותי, אותו מובילים כמה מאנשי המקצוע המובילים בישראל בתחום כלי השייט בישראל. הקורס מתחלק לשני חלקים – עיוני ומעשי, ויש אפילו אופציה מעניינת מאוד בנושא האונליין.

קרדיט תמונה: FREEPIK

תגבור הלימודים העיוניים

קורס הסקיפרים של כאן על הים מתחיל כאמור את החלק העיוני, שאת החומר אליו ניתן ללמוד גם אונליין. החומר העיוני של כאן על הים נמצא גם באתר ייעודי ובגרסת אונליין, על מנת שהתלמידים יוכלו לחזור עליו ולהתכונן טוב יותר לבחינות הכתובות. במסגרת החלק העיוני של הקורס, התלמידים נוגעים בנושאים חשובים כמו התנהגות בים, ימאות באופן כללי, ניווט, שפה מקצועית וכמובן כל האלמנטים הטכניים הנוגעים להשטה של כלי שייט. החלק הזה הוא חשוב מאוד, והוא מועבר בצורה מצוינת בכיתה, אך על החומר ניתן לחזור גם בצורה מקוונת, על מנת לחזק את הידע, ולצאת אל הים מוכנים יותר ועם כל המידע הרלוונטי.

החלק השני של הקורס הוא החלק המעשי, שבא להשלים את החלק התיאורטי. התלמידים יוצאים אל הים עם כלי שייט בקבוצות קטנות, ומנווטים את הסירה בליווי של כמה מאנשי המקצוע הטובים ביותר בישראל. החלק המעשי הוא החלק שכולם מחכים לו, הוא זה שבא ליישם את הלימודים התיאורטיים ולכן הוא גם מאתגר וגם מהנה מאוד. ההתנסות המעשית היא זו שלמעשה עוזרת ללמוד את הנושא עד הסוף, ואין כמו לימודים מעשיים כדי להתנסות ולהצליח. אל הקורס של חברת כאן על הים יכולים להירשם כל מי שמלאו להם 18 שנים, גם אם אין להם שום רקע בתחום הימי או בשייט.

לצאת אל הים הפתוח

הנרשמים לקורס משיטי יאכטות באים מרקע מגוון, כולל אנשים צעירים שרוצים לעבוד בתחום בתור סקיפרים ולעזור לאנשים לצאת אל הים הפתוח עם יאכטות, ועד אנשים מבוגרים, שרוצים ללמוד מיומנות חדשה ולצאת אל הים כדי ליהנות עם המשפחה והחברים. את רישיון הסקיפר אפשר לקבל כבר לאחר כארבעה או חמישה חודשים, אם בוחרים בדרך אינטנסיבית ללימודים, או לאחר כחצי שנה. בסיום הקורס מבצעים מבחן, בדיוק כמו מבחן תיאוריה לרכבים וכאשר עוברים אותו, מקבלים את הרישיון הרשמי ממשרד התחבורה. הקורס הוא מאוד פרקטי כיום, עם הפופולאריות הגואה של תחום השייט, והוא יכול לשמש אנשים בתור תחביב או בתור עבודה. בשורה התחתונה, זהו קורס שמגשים חלומות ומוציא אנשים למים, כדי לנצל את הים בצורה אופטימלית.

לעוד פרטים אודות קורס סקיפרים אונליין של כאן על הים חייגו 072-394-5092

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן