מה צריך לדעת לפני הדברת טרמיטים

colony-termites-eating-wood_1962-1766-09768055
לא תוכלו להתחמק מזה, הם נמצאים בבית, הם ימשיכו להיות, והם יעשו לכם את החיים ליותר גרועים. הכירו את הטרמיטים.

הדרמה שחוזרת בעונות הקיץ ומכה שוב ושוב את תושבי ישראל, ללא הדברה… הם פשוט ימשיכו לעשות לנו את המוות שוב ושוב. אם אתם חושבים שבביתכם הטרמיטים נמצאים וחוגגים עד מחר, זה הזמן הנכון עבורכם להזמין מדביר איכותי ומוסמך לסילוק הטרמיטים – שקט נפשי מובטח. במאמר זה, אנחנו הולכים לפרט לכם את כל מה שאתם צריכים וחייבים לדעת לפני הדברת טרמיטים – עצמי או עם מדביר.

מה זה טרמיטים

טרמיטים הם חרקים הדומים לנמלים קטנות והם ממשפחת התיקנים, הטרמיטים ניזונים מחלקי עץ שונים. הטרמיטים מגיעים בקבוצות שונות ומרובות, לרוב מדובר בקבוצות של כמה אלפים או מיליונים, והם מתוצרים במקומות שבהם התנאים הם האידיאלים ביותר, במילים אחרות – סביבה עם עץ. המלך והמלכה של המושבות והלהקות הם החיוניים ביותר, הם מסוגלים להתרבות ולייצר עוד טרמיטים מסוגם ולהשתלט על טריטוריות שונות ומגוונות – גינות פרטיות וציבוריות, בתים פרטיים וחדרים פנימיים, משרדים, וכמעט בכל מקום שבו התנאים הם הכי אופטימליים עבורם. הטרמיטים (Termitidae) הם משפחת החרקים המסוכנים והנפוצים ביותר בישראל, הם עושים נזק רב לציוד היקר שלנו, והופכים את חיינו לקשים הרבה יותר.

איך זה נראה – מהו המראה הקלאסי של הטרמיט

הטרמיטים הם המזיקים הקטנים הנפוצים ביותר בעונות הקיץ והאביב, הם נחשבים כסיוט לכל אחד, הם עושים נזקים רבים לציוד הביתי, למחסני הבית, ואפילו לגינה התמימה והיפה שלנו, משחיטים הכל. ישנם בסביבות 7 סוגים שונים של טרמיטים בישראל, ואיתם יש 3 סוגים נפוצים מאוד: הטרמיט הסיני, הטרמיט הננסי, והטרמיט המכונף. שלושת הטרמיטים האלה מכונים גם כ- טרמיטי העץ הנפוצים בישראל. ולשאלה הטובה ביותר – איך זה נראה? מהו בעצם המראה הקלאסי של הטרמיט הנפוץ ביותר? ובכן, המראה הכי נפוץ של הטרמיטים הוא דמוי נמלה, בצבע צהוב חיוור, ולעיתים גם עם כנפיים. בנוסף, ישנם גם טרמיטים התחלתיים, צעירים יחסית, שנראים גם בצבע לבן.

איך מדבירים טרמיטים – מה שאתם צריכים לדעת

הדברת טרמיטים יכולה להתבצע לבד, בצורה עצמית, או באמצעות הדברה מקצועית של מדביר עד הבית. ברוב המוחלט של המקרים, ב- 70% מהמקרים תושבים בוחרים בהדברה עם מדביר מאשר הדברה עצמית, יש לכך כמה סיבות: חיסכון בזמן, התחייבות להעלמת המטרד, ואחריות. בשונה מהדברה עצמית, הדברה באמצעות מדביר נעשית בתכנון קפדני, עם ניסיון רב, ועם חומרי ההדברה המתקדמים והאפקטיביים ביותר. אז איך מדבירים טרמיטים? הנה שלושה דרכים יצירתיות: הדרך הראשונה, פיתיונות ג’ל. פיתיונות הג’יל הוכיחו את עצמם כיעילות, ועוזרים להכחדת הטרמיטים בצורה אובייקטיבית. הדרך השנייה, טיפולים בקור או בחום. במקרים מסוימים, טיפולים באמצעות חום או קור וטמפרטורות קיצוניות יכולים להשמיד את הטרמיטים בצורה הטובה ביותר. הדרך השלישית, ריסוס כימי או ביולוגי. ריסוס כימי או ביולוגי משמש את המדביר בהרבה מאוד מצבים, ונחשב כשיטות ההדברה הטובות ביותר.

כותב המאמר: דדי מדביר מומחה לטרמיטים בעלים של חברת סטופ טרמיט

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן