משלוחים בסגר – אל תשאירו את האנשים שחשובים לכם לבד בסגר

delivery-man-smiling-holding-cardboard-box_1150-8869-d1e06799
משבר הקורונה שינה את כל תפיסת העולם שלנו, ובנוסף לכך הוא כפה על לא מעט מאיתנו מצבי בדידות קיצוניים. זה נכון כי לא מדובר על מצב אידיאלי, אך בו בזמן אתם יכולים לגרום לכך שלמרות הסיטואציה הזאת – לא תשאירו את האנשים שחשובים לכם לבד. אומנם אתם לא יכולים להגיע אליכם באופן פיזי, אך מי אמר שלא תוכלו לשלוח להם מתנות לבידוד?

מארזים לטו בשבט בהתאמה אישית לעובדים

טו בשבט כבר נמצא ממש מעבר לפינה, וזה הזמן הטוב ביותר להתחיל להכין את עצמכם לקראתו. אם בעבר הייתם עושים הרמת כוסית חגיגית במשרד, כעת תצטרכו לבצע את הרמת הכוסית דרך הזום. אך את המתנות לעובדים תוכלו לשלוח בקלות, כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לבחור מארזים לטו בשבט – ובתוך זמן קצר המשלוח יהיה בדרך. כך למרות שלא מדובר על מצב אידיאלי, תוכלו לחגוג ביחד עם העובדים שלכם את החג – ונקווה שבשנה הבאה הכל יחזור לקדמותו.

 

משלוח של מגשי פירות לקרובות וחברות שיולדות

חברה קרובה או בת משפחה ילדה? אומנם אתם לא יכולים לבקר אותה בבית חולים, אך עדיין תוכלו לשלוח לה מגשי פירות מיוחדים. בנוסף למגשי הפירות תוכלו למצוא עוד שלל מארזים מיוחדים המתאימים בעיקר ליולדות, כאלה שיאפשרו לה להרגיש כי חשבתם עליה. מדובר על דרך מעולה להראות שאכפת לכם, אפילו כאשר אתם צריכים לעשות את זה כאשר אתם רחוקים. אך אין לכם ממה להתבאס, כי אולי בעוד מספר שבועות או חודשים תוכלו לראות את התינוק או התינוקת פנים מול פנים.

 

גם בסגר – לא חוגגים יום הולדת לבד

יום הולדת היא חגיגה של פעם בשנה, ולכן צריך לדאוג כי חברים ובני משפחה יוכלו לחגוג את החגיגה כמו שצריך. אפילו שאי אפשר לחגוג פנים מול פנים, זה לא אומר שאתם לא צריכים לחשוב על מתנה. כי מתנות לבידוד או לסגר אפשר לשלוח בקלות, ותהיו בטוחים כי המתנות הללו יגיעו בדיוק בזמן. כך שכל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לבחור מתנה, ואפילו תוכלו לצרף למתנה גם ברכה מיוחדת.

 

תעודדו בני משפחה או חברים הנמצאים בבידוד

 

בידוד זה לא דבר קל, אך לצערנו ככל הנראה כל אחד מאיתנו יהיה לפחות פעם אחת בבידוד במהלך התקופה הזאת. לכן בכדי שגם אתם תוכלו להעביר את הבידוד שלכם כמו שצריך, יהיה עליכם לחשוב על הבידוד של החברים או בני המשפחה. תוכלו לשלוח להם משלוח מיוחד בכדי לעודד אותם לעבור את התקופה הלא פשוטה הזאת. הרי ברגע שאדם כזה או אחר יראה שחשבתם עליו, זה ייתן לו הרבה מאוד כוח לקראת ההמשך – להעביר את הבידוד בצורה מוצלחת.

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן