פרוביוטיקה – החיידקים הטובים שישמרו על מערכת העיכול שלכם

המאה ה-21 מאופיינת בסטרס המשפיע על הרגלי התזונה שלנו, לרוב לרעה. אותו שינוי חולל נזק גם לחיידקים הטובים שבגופנו, כשהדגש לרוב על מערכת העיכול שהיא בין המערכות הראשונות שמאותתות לנו כאשר אנחו נמצאים במצב של לחץ. אחת הדרכים להתמודד ולהקל, היא לקחת פרוביוטיקה על בסיס יום יומי כתוסף תזונה. תוך זמן קצר רואים הבדל עצום בתחושה ובקלילות, הכל תודות לחיידקים הטובים שנכנסים לפעולה בגופכם ומסייעים למערכת העיכול לתפקד טוב יותר.  

כיצד בוחרים פרוביוטיקה מתאימה למערכת העיכול שלנו?

בשנים האחרונות פרוביוטיקה הפכה לשחקן חיזוק חשוב ביותר עבורנו, כך שבאופן טבעי עלה גם מגוון התכשירים ואפשרויות נטילת הפרוביוטיקה למטרות שונות. בעבר היה נהוג לרשום מינונים דומים לכולם מבלי לחשוב על המטרה לשמה האדם עומד לצרוך את הפרוביוטיקה מלכתחילה, וכידוע, כמות גדולה מידי של משהו עלולה להזיק יותר מאשר להועיל.

מכיוון שכך, כיום ידוע שנטילת התוסף חייב להיות מוכוון ומותאם לגוף האדם הספציפי, כך שבסופו של דבר תותאם לו פרומולה המכילה חיידקים שונים וברמות שונות בכדי להעניק את הטיפול הטוב ביותר. בהקשר של אלו הסובלים מהפרעות במערכת העיכול או ממעי רגיש, סביר שמדובר בפגיעה בהרכב התקין של החיידקים במערכת העיכול – לעתים מדובר במצב זמני וחולף כגון וירוס, ובפעמים אחרות זהו מצב מתמשך כמו במקרה של תסמונת המעי הרגיש. לא משנה במה מדובר, הפרוביוטיקה תוכל לסייע להפחית את התסמינים.

כשבוחרים בפרוביוטיקה למערכת העיכול יש לעקוב אחר הדגשים הבאים, וכך לשמור על האיזון הטבעי במעי ולהקל על תסמינים הקשורים למערכת העיכול:

  • להתמקד בבעיה – כאמור, כיום יש סוגים שונים של תערובות חיידקים המתאימות למצבים בריאותיים שונים. מסיבה זו, יש לבחור בתכשיר פרוביוטי ייעודי למערכת העיכול. כפי שלא הייתם צורכים סירופ נגד שיעול לטיפול בכאבי אוזניים למשל, כך יש לנהוג עם הפרוביוטיקה.
  • תערובת מוכחת – כדאי לבחון היטב את התכשיר שהומלץ לכם; שכל אחד מהחיידקים נחקרו לחוד, אלא גם יחדיו כמקשה אחת שמטרתה לטפל בבעיה מסוימת.
  • טכנולוגיית ייצור מתקדמת – תכשירי פרוביוטיקה טובים הם כאלו שאיכות החיידקים בהם מוגנת בטכנולוגיות ייצור מתקדמות, כאלו המאפשרות לשמור על המוצר בטמפרטורת החדר ללא כל חשש שהחיידקים ייפגעו יחד עם יעילות המוצר. הכוונה היא שאין צורך להסתבך יותר מידי בשמירה על המוצר לאחר רכישתו, כך שישרת אתכם לאורך זמן.

אתם לא חייבים להיות כמו כולם

הרבה מאוד אנשים יעידו כיום על אי נוחות וכאבים בבטן, כשברוב המקרים מדובר בבעיות שיכולות להפטר בקלות על ידי נטילת פרוביוטיקה באופן סדיר. זה הזמן להתקדם הלאה מהכאבים ואי הנוחות, לגלות עולם שלם נטול כאבים. אז למה אתם מחכים? פנו לייעוץ עוד היום להתאמת הפורמולה המושלמת שתעצור את הכאבים אחת ולתמיד!

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן