המזרח הרחוק כמו שלא הכרתם: הכל על טיולים לויאטנם

נופים מרהיבים, תרבות קולינרית עשירה, פלאי עולם; אלו רק חלק מהדברים שתוכלו לראות אם תחליטו לארגן טיולים לויאטנם באופן עצמאי, או להצטרף לטיול מאורגן שכבר יכין הכל עבורכם. לא משנה מה תהיה הבחירה שלכם, לויאטנם יש מה להציע לכולם בלי יוצא מהכלל!

טיולים לויאטנם – דברים שאסור לכם לפספס!

  • חוצים את הכביש בבטחה – זה אמנם קורה במדינה אחרת, אבל זוכרים את הסצנה במולאן שהסבתא חוצה כביש מלא בכרכרות ואנשים עם עיינים מכוסות? ובכן, זה בערך ככה. טיולים לויאטנם בדרך כלל מתחילים בשוק והלם מתרבות הנהיגה המקומית; הנהגים פשוט לא מכירים בקיומם של הולכי רגל אם הם לא חייבים! מה עושים? נזהרים, מביטים לצדדים ומקפידים להישאר בתנועה.
  • אוכל, קדימה אוכל! – מה לא נאמר על האוכל הויאטנמי? הוא מלא בטעמים, רענן וטרי והוא אחת הסיבות לכך שכל כך קל להתאהב במדינה. כמו בכל מדינה אחרת, גם כאן החוכמה היא להכיר אותו דרך עיניהם של המקומיים. כדי לעשות זאת, יש לאזור מעט אומץ ולצאת לסיור קולינרי בסמטאות הצדדיות, לגשת לדוכני האוכל הקטנים והלא מתוירים (שדרך אגב, בדרך כלל גם יציעו אוכל נהדר במחיר מצחיק!) וליהנות מארוחה מקומית אמיתית.
  • לגלות פלאי עולם – האלונג ביי, המפרץ הקסום ובו 2000 איים קטנטנים, נבחר לאחד משבעת פלאי עולם הטבע ובצדק. זה הזמן לצאת לשיט באחד המקומות היפהפיים בעולם עם אחת מחברות השיט הרבות שמציעות טיול של יומיים-שלושה מסביב למפרץ, כולל ארוחות ולינה על הספינה. ביננו? מומלץ שלא להתפשר כאן ולהתפנק עם שיט בספינה מפנקת! מסיבה זו אגב, רבים משאירים את החוויה הזו לסוף הטיול בכדי לנוח אחרי מסע של כמה שבועות.
  • לתת כיף גם ליפן – לא לא, אין צורך ממש להגיע ליפן! כשתגיעו להויאן, באופן טבעי תבקרו גם באיזור העתיק ההיסטורי יותר של העיר. אל תוותרו על ביקור בגשר היפני, שנראה אפילו מהודר יותר בשעות הערב כאשר מנורות הנייר מאירות את כולו באור כתמתם ומיוחד.
  • סיור קטנועיםטיולים לויאטנם חייבים לכלול סיור קטנועים. הוויאטנמים הבינו את זה בזמן וכיום ניתן לצאת לסיורים כאלו ביום או בלילה, להשתלב בכבישים הסואנים של המדינה ולהגיע ממקום למקום בעזרת נהג מקומי שישמח להראות לכם את הסביבה דרך עיניים מקומיות שמכירות היטב את כל אותן נקודות עניין מיוחדות שלרוב כמעט ולא מושכות תיירים, אלא מקומיים בלבד!

אז מה עדיף? טיול מאורגן או עצמאי?

טיולים לויאטנם יהיו נפלאים לא משנה באיזו דרך תחליטו להוציא אותם לפועל, ההבדל היחיד בין טיולים מאורגנים לעצמאיים טמון בעובדה שבטיולים מאורגנים, הכל כבר מוכן עבורכם; כרטיסי הטיסה, מקומות הלינה, ארוחות הצהריים ואפילו ההסעות וכרטיסי הכניסה לאתרים השונים. זוהי אופציה מצוינת עבור מי שלא מצליח למצוא את הזמן הפנוי לחקור אודות מסלולים ואתרי תיירות מומלצים, ומעוניין בסך הכל לארוז את המזוודה ולהגיע לשדה התעופה ללא דאגות.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן