רעננו את הבית שלכם עם הפתרון הנוח ביותר לעיצוב הבית

freepik

מרגישים שהבית שלכם זקוק למעט עיצוב ורוח חיה אבל משהו אומר לכם שזה לא זמן מתאים להוציא כסף על עיצוב או להתייעץ עם אחרים? בימינו יש פתרון נוח, פשוט ובלתי מתפשר שנתאים לכל אחד: מדבקות קיר במבצע . כן, כן אותן תמונות יפהפיות המגיעות בשלל סגנונות, צבעים ועיטורים שכל אחד היה רוצה להביא לביתו ולעטר בהן את הקירות הלבנים הריקים כמעט. אז במקום להוציא הרבה כסף על תמונות לסלון או על טפטים חדשים, מדבקות קיר הן כל מה שאתם צריכים כדי לקבל את העיצוב המושלם.

אין קל מזה: מזמינים ומדביקים

מי אמר שעיצוב הבית הוא עניין מסובך? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להזמין מדבקות קיר לפי הטעם האישי שלכם ולהדביק על הקיר. המדבקות של Thingy מיועדות לכל אחד – ילדים, מבוגרים וקשישים יכולים להסיר את הדבק מעל המדבקה ופשוט להדביק בכל מקום שהם נראים לנכון. ויותר מזה, זה לא לוקח הרבה זמן. אם יש לכם שטח קטן, עיצוב הבית ייקח בין 5 ל-10 דקות. כמובן, אם קניתם שלל מדבקות לכל החדרים, תצטרכו להשקיע קצת יותר. ועדיין, לא תצטרכו להקדיש אפילו חצי יום לעיצוב הבית, כי העבודה עם המדבקות היא קלה, מהירה ונוחה.

עיצוב כיד הדמיון הטובה

איש לא צריך להגיד לכם איך לעצב את הבית הפרטי שלכם. עם המגוון הרחב של מדבקות הקיר, אתם מחליטים. תוכלו לקבוע אם אתם רוצים שפרפרים סגלגלים יעטרו את חדר השינה שלכם, או פילים גדולים בצבע שחור על רקע קיר לבן. מתוך מאגר המדבקות היפהפיות ניתן גם לבחור פרחים שנראים אמיתיים ממש ולעטר באמצעותם את המטבח, הסלון או חדר האמבטיה. מדבקות קיר מספקות לכם אפשרויות בלתי מוגבלות. הדרך הטובה ביותר לבחור את המדבקות המתאימות היא פשוט לשבת יום אחד, להתבונן בבית באופן כללי ולראות אילו מדבקות בדיוק אתם רוצים להזמין.

תמיד אפשר לרענן את מראה הבית

כל היופי במדבקות קיר הוא שאפשר להדביק אותן בקלות, אך גם להסיר בקלות גדולה לא פחות. אם נמאס לכם מהפרחים הוורדרדים המודבקים זמן רב כל כך בחדר השינה ואתם מעוניינים להחליף אותם לפרחים תכולים, תוכלו לעשות זאת ללא בעיה. כמו כן, אם הדבקתם ציפורים בחדר השינה והבנתם שאולי הן מתאימות דווקא למרפסת, עדיין לא מאוחר מדי להתחרט. המדבקות ניתנות להסרה בקלות רבה. כמו כן, ניתן להדביק את המדבקות לא רק על גבי קירות, אלא גם על גבי משטחים חלקים אחרים כמו ארונות, רהיטים, חלונות ועוד.

כבר לא צריכים להתפשר על אף עיצוב

אמרו לכם שהווילונות הכתומים בסלון צעקניים מדיי ושאין אף עיצוב אחר שיתאים להם? או שאתם דווקא אוהבים את השידה בסגנון הוויקטוריאני אצלכם בחדר השינה, אבל אף וילון לא מסתדר איתו. ובכן, מזל שיש מדבקות קיר, כי הן מסתדרות עם כל עיצוב ביתי אחר שרק תוכלו להעלות על הדעת. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את המדבקה המתאימה לסגנונכם ולבית. מרוב שיש גיוון רב כל כך, תוכלו למצוא את סוגי המדבקות המתאימים ביותר לביתכם.

רעיון לפעילות משפחתית מהנה

מדבקות קיר הן פעילות איכותית לכל המשפחה. למעשה, תוכלו להפוך את עצם ההדבקה לאחת הפעילויות הבלתי נשכחות שלכם. ניתן לשבת עם כולם, לבחור את המדבקות שאתם רוצים להכניס לביתכם, להזמין, לקבל ולהתחיל להדביק. הילדים יהנו מעצם הדבקת המדבקות בחדרים, בייחוד אם הם אלה שבחרו את המדבקות האלה, בדמויות של גיבורי על, נסיכות, בעלי חיים ועוד. גם בני הזוג יכולים ליהנות מזמן איכות, בעודם מעטרים את הקירות במדבקות צבעוניות במטבח, באמבטיה, בסלון או בחדר השינה.

Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן