אילו ביטוחי רכב הפניקס מציעה?

כל נהג בעל רכב בישראל יודע שעליו לעשות ביטוח חובה כדי לנהוג בבטחה. אך רבים מהנהגים אינם מסתפקים רק בזה ורוכשים ביטוח מקיף יותר לרכב אשר מכסה נזקים שונים כמו תאונות צד שלישי או פגיעה ברכב בעקבות מזג האוויר. אבל מי שמבין קצת יותר בביטוח רכב יודע שלא בוחרים את הביטוח הראשון שמציעים לכם. לפני הכול, יש צורך לבחון את הביטוח עצמו, ומעל לכל החברה שמציעה אותו.

בפניקס תמצאו ביטוחי רכב

כאשר מחפשים ביטוח לרכב, מעוניינים למצוא חברה אמינה ומקצועית. הפניקס ביטוח רכב היא חברה ותיקה וגדולה בתחום, ולכן רבים פונים אליה כדי לעשות אצלה את הביטוח. אם גם אתם החלטתם לפנות לפניקס, אלה הביטוחים שתמצאו בה:

  1. ביטוח חובה

זהו הביטוח שחייב לעשות כל נהג, והוא מכסה בעיקר נזקים גופניים הנגרמים לנהג או להולך רגל במהלך תאונה. מחיר הביטוח נקבע בהתאם לגיל הנהג, עבר של תאונות והנתונים של הרכב.

  • ביטוח מקיף

כאמור, הביטוח המקיף מכסה נזקים נרחבים יותר כמו שריפה, רעידת אדמה, תאונה וכדומה. אם אתם בוחרים לעשות ביטח מקיף דרך הפניקס, תגלו שיש בו כמה סוגי ביטוחים. הביטוח הראשון הוא “הפניקס זהיר” אשר מיועד לנהגים זהירים שיש להם ותק של שנה לפחות ועד תביעה אחת בלבד. ביטוח נוסף הוא ביטוח “רכבית”, ביטוח מודולרי אשר ניתן להתאים באופן אישי. כמו כן, אם יש לכם שני רכבים, ניתן לרכוש מפניקס את ביטוח “רכב שני” בעלות נמוכה יותר.

  • ביטוח צד ג’

ביטוח זה מכסה את הנזקים שעלולים להיגרם לרכב כתוצאה מפגיעה של נהג אחר המעורב בתאונה. הביטוח מכסה שירותים כמו שירותי דרך, שירותי גרירה, אספקת דלק, תיקון שמשות ועוד.

  • פוליסה לנהג הצעיר.

ביטוח “הפניקס צעיר” מיועד במיוחד לנהגים צעירים. במקום שההורים ישלמו סכומי כסף גבוהים על ביטוח לילדם הצעיר שזה הרגע קיבל רישיון נהיגה, פניקס מציעה ביטוח במחיר משתלם. התכנית כוללת ביטוח חובה ומקיף, והוא מותאם לקילומטראז’ שעובר הנהג הצעיר.

מדוע כדאי לפנות לפניקס ולרכוש ביטוח לרכב?

הפניקס היא אחת החברות הגדולות והבולטות ביותר בתחום הביטוח לרכב. כפי שראינו, הפניקס מציעה ביטוחים משתלמים ומותאמים לנהגים המעוניינים לרכוש את הביטוח. מעבר לכך, לפניקס אתר מסודר שבו ניתן למצוא מידע על הביטוחים השונים וגם להתעדכן במבצעים לקראת חגים או השנה החדשה. מלבד הביטוחים הקיימים, שתגלו כי הם יכולים להיות זולים יותר מביטוחים אחרים המוצעים לכם בשוק, בפניקס מציעים הנחות על ביטוחים בכל עת. כך שאפשר לרכוש ביטוח וליהנות ממחיר זול. כי כל מי שיש לו רכב יודע עד כמה הביטוח הזול משמעותי עבורו, שכן הרכב טומן בחובו מגוון רחב של הוצאות נלוות כמו רישיון לרכב, דלק אחת לשבוע לפחות, תיקונים, תחזוקה שוטפת ועוד.

להשוות מחירים תמיד כדאי

התרשמתם מהמחירים הזולים של הפניקס ביטוח רכב? ובכן, למחירים אלה ניתן להגיע היום בקלות באמצעות אתר אינטרנט. אז נכון שאתם כבר להוטים לנסות את הרכב החדש שלכם ולרכוש עבורו ביטוח, אך חשוב להקדים מחשבה למעשה ולמצוא את הביטוח המשתלם ביותר עבורכם בהתאם לדרישות ונתוני הנהג או הרכב, בייחוד אם אתם מעוניינים לעשות ביטוח רכב למספר אנשים בתוך המשפחה. והיום ניתן לבצע השוואת מחירים בקלות ובמהירות באמצעות אתר אינטרנט. ברגע שמצאתם את הביטוח הנכון עבורכם, אתם מוזמנים לרכוש את הביטוח דרך סוכן או באופן עצמאי באתר. כי כשמדובר בביטוח לרכב שלכם, שבו אתם משתמשים בכל יום, אתם רוצים את הטוב ביותר.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן