כל מה שבאמת חשוב לדעת על קידום ממומן בגוגל

חושבים לקדם את האתר שלכם באמצעות קידום ממומן בגוגל? כאן תקבלו את כל המידע הנחוץ לכם!

מהו קידום ממומן בגוגל?

כדי לקדם אתרים בגוגל יש שתי שיטות עיקריות: קידום ממומן וקידום אורגני. לכל אחת מהשיטות יש מאפיינים ייחודיים משלה ולמעשה, הן די משלימות האחת את השנייה. הרעיון של הקידום הממומן הוא מתן תשלום ישירות לגוגל בתמורה לקידום האתר אל המקומות הראשונים ברשימת תוצאות החיפוש של הגולשים. הקישורים הממומנים מופיעים  בשלושת המקומות הראשונים של החיפושים הרלוונטיים או במקום בולט בצידי הרשימה וכך הם בולטים יותר לעין ומושכים את הגולשים להיכנס אל אתרים אלו.

ההשקעה

בעוד שהקידום האורגני דורש בעיקר השקעה של זמן, קידום ממומן בגוגל דורש בעיקר השקעה של כסף. חשוב להבין, שכדי לראות תוצאות – צריך גם להשקיע סכומים לא מבוטלים. יחד עם זאת, אם עושים את הקידום נכון ומשקיעים בו בתבונה, אפשר להרגיש את התוצאות מהר מאוד.

המודעה

אחד היתרונות של הקידום הממומן הוא, שהוא מתבצע באמצעות מודעה, שמפורסמת בראש רשימת תוצאות ואת זה חשוב לדעת, מפני שלניסוח של המודעה יש השפעה מאוד גדולה על יכולת ההצלחה שלה. בסופו של דבר, מודעה זו היא פרסומת לכל דבר ועניין ולכן חשוב להשקיע בה מחשבה רבה לפני הפרסום שלה.

היכן תופיעו?

אחד הפרטים החשובים ביותר לגבי הקידום הממומן הוא הבחירה היכן להופיע. הכוונה היא לכך, שחשוב לבחור נכון באילו רשימות של תוצאות חיפוש תופיעו. לדוגמה, אם העסק שלכם הוא עסק של רהיטים, אין סיבה שתופיעו ברשימה של תוצאות חיפוש של אוכל ובטח שאין סיבה שגם תשלמו על זה!

אפשרויות פרסום

דבר נוסף שחשוב מאוד לדעת לגבי קידום ממומן בגוגל הוא, שיש מגוון רחב של אפשרויות פרסום של המודעה. כלומר, ניתן להגדיר תקציב, ניתן להגדיר קהל יעד, ניתן להגדיר שעות פרסום והיד עוד נטויה! כלומר, באפשרותכם להתאים את המודעה שלכם באופן מדויק לקהל היעד שלכם ולהרגלי הגלישה שלו וכך למקסם את הרווחים שלכם מהמודעה שלכם.

למידה מטעויות

הקידום הממומן הוא תהליך וככזה, הוא גם הזדמנות ללמוד מטעויות ולהפיק לקחים. כלומר, אם פרסמתם מודעה בגוגל, חשוב שתעקבו אחרי ההשפעה שלה ותפיקו לקחים כדי להפוך אותה ליעילה יותר. לדוגמה, יתכן שקהל היעד שלכם לא גולש בשעות הלילה ולכן חבל להגדיר שהיא תפורסם בשעות אלו.

פרסמו בחוכמה

קידום ממומן בגוגל הוא עניין מורכב והיות שכך מומלץ לא לעשות זאת לבד, אלא להיעזר באנשי מקצוע מנוסים, שיודעים כיצד למקסם את הפוטנציאל של המודעה שתפרסם את האתר שלכם ברשימת תוצאות החיפוש וכיצד לגרום לה למשוך את הגולשים אל האתר שלכם ולהפוך מגולשים מזדמנים ללקוחות משלמים!

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן