הכירו את לוח יד 2 החדש לאופנוענים

מעוניינים למצוא את האופנוע במחיר המשתלם ביותר? מחפשים את האופנוע המתאים לכיסכם ולאופי הרכיבה שלכם? אופנועי שטח ואופנועי כביש ממתינים לכם בלוח אופנועי יש 2 החדש של מוטוספורט. אם חיפשתם עד עכשיו את האופנוע המושלם עבורכם, ייתכן שהוא ממתין לכם באתר האינטרנט של ענקית האופנועים בישראל. בואו לגלות מה מחכה לכם בלוח הכי מהיר בעיר.

המוניטין של מוטוספורט – המחיר של אופנועים מיד שנייה

לאורך השנים חברה וותיקה אחת מיצבה את עצמה כמובילה בתחום הדו־גלגליים בישראל, משווקת אופנועי KTM ואופנועי אינדיאן – חברת “מוטוספורט” מקבוצת דוד לובינסקי. שתי יצרניות האופנועים הללו נחשבות כל אחת לוותיקה ולמובילה בתחומה: “אינדיאן” שהיה ליין האופנועים הראשון בארה”ב החל משנת 1901 ועד היום המעניק השראה לכל חברות האופנועים בעולם, ו-KTM האוסטרית שהחלה לשווק אופנועי שטח וכביש עוד משנת 1953.

בלוח ניתן למצוא אופנועים קלאסיים לצד אופנועים מהדגמים החדשים שיצאו בשנים האחרונות. נציגי החברה מסייעים לרוכבים חדשים ולרוכבים וותיקים למצוא את הכלי המתאים ביותר עבורם זאת במחיר המשתלם ביותר מתוך המלאי הקיים באתר.

https://media.ktm.com/

לוח האופנועים הפשוט והקל ביותר לשימוש

הלוח מציג דגמי אופנועים יד 2 עם תמונה להמחשה, וכל פרט שחשוב לדעת לפני הרכישה. בלוח מצוין הדגם, מספר הקילומטרים, שנת הייצור, סוג האופנוע (כביש/שטח) והערות נוספות. הוא פשוט ואינטואיטיבי מאד לשימוש וכולל גם מנגנון חיפוש בסיסי ומתקדם לפי: יד ראשונה או שניה, מודל, נפח מנוע וסגנון האופנוע.

החיפוש המתקדם כולל אפשרויות נוספות: קילומטראז’ ודרגת רישיון. כל זאת כדי להעניק לכל רוכב את האפשרות למצוא את הכלי שמתאים לו במהירות. באתר מצויינים גם שעות המנוע, סוג ההילוכים וכן הסניף שבו ניתן למצוא את הכלי. האופנועים מהשנתונים האחרונים כוללים עדיין את אחריות היצרן, ומעניקים את השקט הנפשי המלווה לרכישה של כלי חדש.

אילו אופנועים תוכלו למצוא בלוח?

בלוח אפשר למצוא מגוון רחב של אופנועי שטח. לדוגמה מהגרסה הבסיסית של מודל KTM EXC250F משנת 2019, עם מגני ידיים ומגן גחון אלומיניום, תיבת הילוכים ידנית, 80 שעות מנוע מיד ראשונה. ניתן גם למצוא את אחיו הגדול של הכלי הזה מיד שלישית, במודל EXC350F עם נפח מנוע שמתאים לרוכבים שרוצים קצת יותר. שעות המנוע הן 75. האופנוע מתאים לתנאי שטח, כולל מגן דיסק קדמי ואחורי לצד מכסה מגן הצתה. את שני הכלים הללו ניתן למצוא בסניף הראשי בתל אביב.

מי שמחפש אופנוע אדוונצ’ר דו־שימושי ישמח לראות באתר את מודל Adventure 1090R, משנת 2020, תיבת הילוכים ידנית בנפח מנוע עצום של 1090. הכלי הספיק לעבור 3,000 ק”מ בלבד. אופנוע אדוונצ’ר נוסף שניתן למצוא באתר הוא אופנוע הכביש אדוונצ’ר 390, משנת 2020 שמגיע אחרי טיפול ולללא תאונות, מתאים לדרגת רישיון 1A ועבר 7,800 ק”מ.

חובבי כלי האספנות יתרגשו למצוא בלוח גם הונדה GOLDWIN  דגם לימיטד אדישן, משנת 1985 שהגיעה לארץ ביבוא אישי ונמכר כיד ראשונה. הכלי הספיק לנסוע 45,000 מייל. הוא עם נפח של 1,200 סמ”ק ונראה במצב מצוין.

טרייד אין לאופנועים

לפעמים, אנו רוצים להיפרד מהכלי הישן לטובת כלי עוצמתי יותר המגיע בסגנון קצת שונה. במוטוספורט הופכים את התהליך הזה לקל הרבה יותר. במקום להתעסק במכירה של האופנוע הישן כדי לקנות חדש, וללא כלי לרכב עליו, ניתן לעשות עסקת טרייד אין משתלמת ולקבל זיכוי על שווי האופנוע הישן בהתאם למצבו.

כל אחד מהאופנועים החדשים המוצעים בחברה וכן אופנוע שטח יד שניה ואופנועי כביש יכול ללוות אתכם במשך שנים לאחר שקניתם אותו. בפעם הבאה שתרצו, תוכלו לחזור ולהתחדש שוב במודל עדכני יותר בעסקת טרייד אין נוספת. כך, תמיד תרכבו על כלי חדש שמתאים בדיוק לצרכים שלכם.

בין המותגים המיוחדים שמשווקת החברה ניתן למצוא מדי פעם הפתעות של ממש. מי שמכיר את הרוכבים של ארה”ב, יכיר היטב את המותג “אינדיאן” שמקושר לרכיבה במרחבים הפתוחים. קבוצות של אופנוענים מתקבצות יחדיו וזמזום המנועים נשמע למרחוק כאשר הם קורעים את הכביש. כיום, לצד אופנועי האדוונצ’ר והשטח, תוכלו למצוא גם את המותג המיוחד הזה. כל ההפתעות מחכות לכם באתר של מוטוספורט. אם חיפשתם בתחום הדו־גלגליים אופנועים יד שנייה זאת הזדמנות הפז עבורכם. לסיכום, לוח האופנועים המשומשים והחדשים של מוטוספורט מקל על איתור הכלי המתאים ביותר בתוך דקות אחדות. חשבו איזה מותג אתם רוצים למצוא, איזה נפח מנוע מתאים לכם ומה השימושים התכופים שאתם עושים באופנוע. לאחר מכן, בצעו חיפוש קצר ותמצאו את הכלי המתאים לכם ביותר. אם תבחרו אופנועים מהמודלים של השנים האחרונות תוכלו עדיין לנצל את אחריות היצרן הנלווית אליהם. רכיבה נעימה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן