פתרונות אבטחת מידע: מה שכל מנכ”ל וסמנכ”ל כספים צריכים לדעת

בעידן הדיגיטלי של היום, פתרונות אבטחת מידע חיוניים יותר ויותר לסטארטאפים וארגונים גדולים, מכיוון שכמעט כל התנהלות עסקית בכל חברה מבוססת על טכנולוגיות. הקדמה הטכנולוגית הפכה ליותר מתוספת לפעילות החברה, ובמקרים רבים, הנכסים ברשת מהווים את פעולות הליבה של חברות.

ככל שהטכנולוגיה מתקדמת, גם איומי פריצות אבטחת מידע הופכים להיות תרחישים שבשגרה בשל העלייה בשימוש במכשירים סלולריים שמבוססים על אינטרנט, שמהווים את המערכת האקולוגית ההולכת וגוברת של עברייני רשת.

מה זה פשיעת סייבר?

במילים פשוטות, פשיעת סייבר היא פשיעה שמתבצעת על מחשבים או על מערכות המחשוב של עסקים. הפשיעה יכולה להתעצב במגוון פורמטים ומפרטים או על ידי קבוצות שנוגעות לגורמים עם מניעים שונים.

איומי סייבר הם יסודות א-סימטריים במהותם, וגם קבוצות קטנות של אנשים עלולות לגרום לנזקים משמעותיים, שהעיקריים שבהם כוללים.

מתקפת DDoS בניסיון לשבש את שירות הרשת

התוקפים שולחים כמויות גדולות של נתונים או תנועה דרך הרשת עד שהעומס עליה מוביל להפסקת התפקוד, והתנועה הנכנסת מציפה את הקורבנות במקורות רבים, עם פוטנציאל של מאות אלפים.

מצב זה אינו מאפשר את עצירת המתקפה על ידי חסימת כתובת IP אחת, ומקשה על הבחנה בין תעבורה לגיטימית לבין תעבורת התקפה.

איומי פישינג

מתחזים מבקשים נתונים מצדדים שלישיים מהימנים, והתקפות פישינג נשלחות באמצעות דואר אלקטרוני עם בקשה מהמשתמשים ללחוץ על קישורים ולהזין את הנתונים האישיים שלהם. במקרים רבים, איום זה כרוך במניפולציה פסיכולוגית או בהפחדה, ובהטעיית אנשים תמימים למסור מידע חסוי.

החשש המשמעותי ביותר של ארגונים מבוסס על העובדה שעברייני רשת מחדדים את המיומנויות שלהם, והאמת היא שקיים סיכון גבוה יותר פי שישה להקליק על הודעות דואר אלקטרוני פישינג מאשר על אימיילים רגילים של שיווק צרכני אמיתי.

אילו ארגונים פגיעים למתקפות סייבר?

למרות שהפרסומים בתקשורת מכסים ברוב המקרים מתקפות סייבר שמופנות כלפי תאגידי ענק, גם ארגונים קטנים, בינוניים וגדולים אינם חסינים. האקרים פורצים לארגונים בכל גודל, אם הם מזהים פרצת אבטחה, והשאלה החשובה היא האם תוכלו לשרוד את המתקפה על מערכות הארגון שלכם?

לארגונים רבים יש מאגרי נתונים גדולים ומאות אנשים שצריכים לקבל גישה, ולכן יש צורך בשכירת שירותי חברה שמציעה פתרונות אבטחת מידע חכמים שמתאימים לתהליכים עסקיים, עם הדרכות לצוות ההנהלה והעובדים לגבי האופן שבו הם פגיעים, ופריסת מערך הגנה מקיף להתגונן מאיומי חדירה למערכות המחשוב של הארגון.

הגורמים שתורמים לעלייה בפשיעה ברשת, והפתרונות המתקדמים הזמינים

עברייני רשת בקיאים בשיטות העבודה המומלצות לתאגידים לשם הגנה מפני איומי אבטחת מידע, ולכן חשוב לשכור את המומחים המובילים בתחום שבקיאים ביצירת תוכנית הגנה יעילה. האיום המשמעותי ביותר הוא הפעלת תוכנות כופר שמקפיאות קבצי מחשבים עד שהקורבנות עונים על הדרישות הכספיות.

אבל מערך שלם, מקיף ומקצועי של פתרונות אבטחת מידע כולל תוכנית למניעת התקפות אלו, בזכות הבקיאות של מומחי אבטחת מידע בשיטות החדשות שעברייני רשת נוקטים בהן לתקיפת ארגונים.

הפתרונות מציעים אפשרויות תגובה הולמות ומידיות שמפחיתות באופן משמעותי את ההפרעה למהלך התקין של העסקים, ולכל ארגון מוצע מערך של פתרונות בהתאם לגודל הארגון, היקף, סוג וגודל מערכות המחשוב שהארגון מפעיל, וצרכי ההגנה הספציפיים שנדרשים.

כמה מסקנות לסיום

פתרונות אבטחת מידע מבוססים על טכנולוגיות מתקדמות וכוללים תוכנית לאיתור נקודות התורפה במערכות המחשוב של הארגון, עם פתרונות לחיזוק נקודות אלו ומערך מקיף ושלם של אפשרויות יעילות להתגונן במהירות מפני מתקפות אפשריות ולמנוע אותן.

השירות זמין לארגונים בכל הגדלים, והמומחים בתחום יוצרים מערך פתרונות שמאפשרים לצוותי הנהלה ועובדים להתמקד בפעילות העסקית שלהם ללא חשש מפני איומי אבטחה ושיבושים בתפקוד שגוררים אחריהם אובדן רווחים וחשוב מכך, אובדן אמון הלקוחות.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן