מתחם צריפין – הזדמנות ההשקעה הגדולה ביותר בעשור הקרוב בישראל?

luxury-working-room-executive-office_105762-1725-b98f12c5
שראל חווה גידול משמעותי באוכלוסייה מדי שנה ובשל עובדה זו ממשלת ישראל מבינה כי יש הצורך ליישב אזורים עירוניים נוספים, להרחיב את השטחים הקיימים ולייצר על הדרך עוד שטחים מסחריים ומתחמי עבודה חדשים עבור האזרחים. בשל מחסור בשטחי קרקע המתאימים לפיתוח עירוני מואץ צפיפות האוכלוסין הלכה וגברה עד שהממשלה הרימה את הכפפה והחליטה בשנת 2015 לפנות קרקעות של מחנות צה"ל מאזורים עירוניים מרכזיים והעברתם לשטחים פתוחים בנגב

לצד אלה יפונו דונמים רבים חדשים של אדמה, בשטחים עירוניים מרכזיים, שיוכלו להיות מאוכלסים בקלות ובמהירות רבה יותר. כך למעשה הפך מתחם צריפין שבמרכז לאחד ממוקדי המשיכה הגדולים ביותר ליזמי נדל”ן ואחת מהזדמנויות ההשקעה הגדולות ביותר למשקיעים בעשור הקרוב.

פרויקט מתחם צריפין:

לאורך זמן רב אגף מבצעים ולוגיסטיקה בצה”ל עמל על פינוי שטחי המתחם בצריפין וכיום הוא מונה כבר מספר פרויקטים כאשר כמה פרויקטים גדולים נוספים הולכים ומתפתחים במקום שתוכנן בקפידה כדי ליצור את מתחם העסקים והתעסוקה הגדול והפעיל ביותר בכל גוש דן. המתחם מתפרס על שטחה של ראשון לציון ובאר יעקב, גובה בכביש 44 המרכזי והוא סמוך מספר דקות נסיעה בלבד מכבישים ראשיים נוספים המובילים לכל חלקי הארץ. כמו כן המתחם ממוקם כ-5 דקות נסיעה מתחנות הרכבת ראשונים ובאר יעקב ועל פי התכנון הרכבת הקלה גם כן אמורה לעבור במתחם. במקום מתוכננים 8 פרויקטים המחולקים לאזורים שונים כאשר באזורים 1 ו-2 יהיה רובע מגורים חדש הכולל קרוב ל7000 יחידות דיור חדשות ולמעלה מ190 אלף מ”ר של שטחי תעסוקה ומסחר.

פארק העסקים במתחם צריפין:

באזור נוסף של המתחם הולכים לקום עוד למעלה מ3,000 יחידות דיור הכוללים 250 יחידות דיור מוגן וקרוב ל180 אלף מ”ר של שטחי תעסוקה ומסחר. שטחים אלו מיועדים לחברות ורשתות גדולות שיספקו פתרונות תעסוקה ומסחר לתושבים החדשים במקום. כמו כן בשל העובדה ששטחים עצומים מוקצים במתחם צריפין לטובת מסחר, פנאי ותרבות הופכים את המקום לפארק העסקים הגדול והפעיל באזור המרכז, אחד האזורים המובילים בישראל ואחד המתחמים השוקקים והמעניינים שהולכים להיות בארצנו המיוחדת.

הזדמנות למשקיעים:

באזור שבו הולכים לקום למעלה מ17 אלף יחידות דיור חדשות ומאות אלפי מטרים רבועים של שטחי מסחר ותעשייה, מבנים ציבוריים, מתחמי תרבות, תשתיות חדשות ומתקדמות והקרבה לצירי תנועה מרכזיים – אין ספק כי מדובר בנכסים בעלי פוטנציאל השבחה גבוהים במיוחד. מסיבה זו הנכסים הולכים ונחטפים. כך למשל פרויקט אילה טאוורס המציע משרדים להשקעה בבנייני המשרדים היוקרתיים השוכנים מעל קומת מסחר פעילה. למשקיעים בפרויקט צפויה תשואה יפה באזור עם ביקוש גבוה מאוד, כאשר מדובר בנכס עם פוטנציאל השבחה ברמה הגבוהה ביותר. אם אתם רוצים להיות חלק מההצלחה של אילה טאוורס ומתחם העסקים החדש בצריפין צרו קשר  או בטלפון ונשמח לקבוע פגישה ללא התחייבות.

 

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן