מדריך: כל מה שחשוב לדעת לפני שקונים מקלחון לבית

כל מה שחשוב לדעת כאשר בוחרים מקלחון לבית

מקלחונים הפכו לפריט אופנתי ומבוקש בשנים האחרונות בבתים שאין בהם אמבטיה. נוסף על כך, מקלחונים הם פופולריים בבתים בהם הדיירים מעוניינים במקלחון כתוספת לאמבטיה או עבור יחידת הורים. 

מקלחון שימושי חסכוני במקום ויאפשר לכם ליהנות ממקלחות מהירות ואסתטיות. מקלחונים זמינים בשלל עיצובים מודרניים וברמות מחירים שונות, כך שתוכלו להתאים את העלות והעיצוב בהתאם לאילוצי החלל ושיקולי תקציב.

מקלחונים בדרך כלל עשויים זכוכית ומגיעים בגימור איכותי ומוקפד התורם לעיצוב חדר הרחצה שלכם. היצרנים השונים עושים שימוש במגוון סוגי זכוכית המגיעות בדוגמאות שונות.

אז מה מתאים לכם? הנה סקירה מקיפה של מקלחונים, אמבטיונים וטיפים לשילוב המקלחונים בחדר האמבטיה.

מקלחון חזית 

מקלחון חזית

במקלחון חזית דלת ההזזה נעה 90 מעלות פנימה או החוצה על פי בחירת סוג הציר. מקלחוני חזית משתלבים באופן טבעי בעיצוב חדר האמבטיה כאשר ניתן לבחור במגוון עיצובים המתאימים לשילוב בתוך גומחה עם נישות או בין שתי קירות עם דלתות.

מקלחון פינתי מרובע 

מקלחון פינתי מרובע

מתאים מאוד לחדרי רחצה בהם יש גומחה שחוסכת במקום. ניתן לבחור מקלחונים פינתיים הכוללים שתי דפנות קבועות על קירות החדר או מקלחון פינתי עם צד אחד קבוע בלבד, בהתאם לאילוצי החלל והעיצוב המבוקש. במקלחונים פינתיים ניתן לבחור בין מקלחונים פינתיים עם דלת פתיחה אחת או במקלחונים פינתיים עם שתי דלתות.

מקלחון פינתי עגול

מקלחון פינתי עגול

אמצעי הפתיחה

יש מקלחונים שנעים במסילות או על צירים. כדאי לבחור במקלחוני זכוכית הפועלים על צירים, כיוון שלא מצטבר לכלוך או אבנית. עם זאת, כדאי לקחת בחשבון שהדלתות נפתחות החוצה ולכן, יש צורך לוודא כי חלל האמבטיה מאפשר שהדלתות יפתחו כלפי חוץ.  

אמבטיונים

אמבטיון

אם חיפשתם את השילוב בין מקלחון לאמבטיה, אמבטיון זו הבחירה שלכם. יש אמבטיונים עם דלת אחת ועם שתיים או אפילו שלוש דלתות. מדובר בחלוקה נוחה של האמבטיה. באמבטיון מתקינים גם טוש וגם ברז וניתן להשתמש באמבטיון כמקלחת או כאמבטיה לפי בחירה.  

עוד כמה טיפים חשובים לבחירת מקלחון

  • שימו לב למותגי המקלחונים, רצוי לבחור במותגים מובילים שעומדים בסטנדרטים איכותיים כמו el-gal או SABAH.
  • מדדו את החלל בחדר האמבטיה שלכם וודאו כי מידות המוצר מתאימות לחלל.

שימו לב לאחריות: האם המקום נותן לכם אחריות יצרן ואם כן לאורך זמן. המקלחונים באתר עולם הבית מספקים אחריות לפרק זמן של בין שלוש לחמש שנים.

עולם הבית” משווקת מגוון דגמים של מקלחונים באיכות גבוהה, בגימור מעולה ומחירים אטרקטיביים. אתם מוזמנים לרכוש מאיתנו ישירות באתר. תוך זמן קצר המקלחון יגיע לביתכם עם שליח. אם אתם לא בטוחים איזה מקלחון מתאים לכם, מוזמנים לקבל ייעוץ מצוות “עולם הבית” גם בווטסאפ.

מנוי
הודע ל
guest

1 תגובה
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
רונית

מדריך מעולה ובול בזמן לפני השיפוץ.
תודה רבה

Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן