למה חשוב לשים לב בבחירת ברז למטבח

ברז למטבח

חשוב שתרכשו ברז למטבח רק מחברה מקצועית בעלת מומחיות בשיווק מגוון דגמים איכותיים ויוקרתיים של ברזים למטבח, במחירים משתלמים. ברז מטבח זו לא רק בחירה פונקציונלית של אביזר שישמש אתכם במשך שנים אלא גם בחירה אסתטית שמשפיעה על חזות המטבח שלכם. 

כדי לבחור ברז מטבח אמין ואיכותי למטבח הביתי שלכם כדאי להכיר את הדגמים הפופולריים ביותר של ברזים ייעודיים:

איזה ברז מטבח מומלץ?

לכן, כאשר אתם מתכננים לרכוש ברז מטבח החליטו מראש היכן למקם אותו, האם אתם צריכים ברז מטבח נשלף או ברז קבוע, וחשוב לוודא שהתשתית במטבח הביתי מתאימה לדגם ולסוג הברז שברצונכם לרכוש ולהתקין.

עיצוב ברזים למטבח

חשוב לבחור בברז איכותי ועמיד מתוצרת אמינה כמו GRHOE ,SHONY, vitra או Canon. אף אחד לא מעוניין להחליף ברז בכל שנתיים. נוסף על כך, על הברז להתאים לסגנון העיצובי של המטבח שלכם וכן למידות הכיור. ניתן למצוא מגוון ברזים איכותיים למטבח המתאימים למגוון כיורים בגימור יוקרתי ובסגנון תואם למטבח הכפרי הפופולרי בישראל. תוכלו לבחור במגוון ברזים בעיצוב מודרני, רטרו, קלאסי ועוד.

לשטיפת כלים גדולים בחרו בברז גבוה, כך שיהיה נח לכם יותר לשטוף את הכלי. יש לבחון מראש היכן ימוקם הברז, האם במרכז הכיור או באחת הפינות ולבחור את מבנה הברז בהתאם לכך. ברז גבוה נחשב אסתטי יותר לשימוש. כמו כן, ככל שהקשת שלו יותר גדולה הברז יתאים לכיור רחב וגדול יותר. בכל מקרה חשוב לבחור למטבח ברזים עשויים מתכת ולא פלסטיק. ברזים אלה עמידים יותר וישרתו אתכם לאורך שנים, גם בשימוש אינטנסיבי.

מידות ואורך פיית ברז מטבח

לפני רכישת ברז חדש למטבח מדדו את מידות הכיור שלכם ביחס למידות הברז ואורך פיית הברז, אם יש לכם כיור גדול מומלץ לבחור ברז עם פיה ארוכה יותר. עבור כיורים רחבים אפשר גם לבחור בברז מטבח עם פיה מסתובבת כדי שתוכלו לנקות ביסודיות את הכיור ומשטחי העבודה ולשטוף כלים, למלא מים בזמן בישול וכדומה.

ברז מטבח – קבוע או נשלף?

בחירה בברז מטבח קבוע תתאים לרוב הכיורים ותוכלו לבחור במידות שונות ועיצובים מגוונים לבחירה. ברז מטבח נשלף יקל עליכם לנקות את השיש ואזורים קרובים לכיור, בזכות צינור חבוי שניתן למשוך ולשלוף. בדקו אם נח לפתוח את הברז ביד אחת או עם המרפק כשהידיים שלכם רטובות. אם אתם לא בטוחים איזה ברז מתאים לכם, מוזמנים לקבל ייעוץ מצוות “עולם הבית” גם בווטסאפ.

שימו לב למיקום הברז במטבח: אם התשתית הקיימת חבויה בקיר תוכלו לרכוש ברזי קיר למטבח. באתר “עולם הבית” יש מגוון דגמים ושפע עיצובים יוקרתיים. 

אם אתם מעוניינים למקם את הברז במיקום חדש, קחו בחשבון את עלות התקנת התשתית. ודאו שהחלפת הברז תתבצע על ידי איש מקצוע כדי להימנע מתקלות ובעיות.

אחריות ושירות על ברזים למטבח

בעת רכישת ברז חדש למטבח כדאי לבדוק מה תוקף אחריות היצרן ומי נותן שירות. משווקות הברזים למטבח Grohe ,Shony, Vitra ו-Canon נותנת אחריות של שבע שנים.

עולם הבית” משווקת מגוון דגמים של ברזי מטבח באיכות גבוהה, בגימור מעולה ומחירים אטרקטיביים. אתם מוזמנים לרכוש ברז איכותי למטבח מאיתנו ישירות באתר. תוך זמן קצר הברז יגיע לביתכם עם שליח. אם אתם לא בטוחים איזה ברז מתאים לכם, מוזמנים לקבל ייעוץ מצוות “עולם הבית” גם בווטסאפ.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן