מנעול ומפתח – מנעולן מקצועי 24 שעות ביממה – כל מה שצריך לדעת על מנעולן

מנעול ומפתח שמחים לשרת מגוון לקוחות עם תקלה שנוצרה ברכב או בבית עם כל מנעול קיים. מנעול ומפתח מצטיינים במתן שירות לכל סוגי ברכב וכל דלתות הכניסה לבית, עסק, משרד, מחסן ועוד. חברת מנעול ומפתח מעסיקה רק מנעולן או צוות מנעולים שעבור קורס מנעולנות ספציפי ושולטים בכל עבודות הפריצה.

freepik

מה כדאי לדעת על מנעולן – מנעול ומפתח

מנעולן שעובד בחברת מנעול ומפתח חייב להיות מנעולן בעל ידע והסמכה, מנעולן שלמד את המקצוע וכן מנעולן שיכול לספק לנו תעודת יושר מהמשטרה על מסוגלות ומוכנותו לעבוד במקצוע הרגיש של מנעולן. כל מנעון יודע שאחד הגורמים הכי חשובים במקצוע הוא האמינות ולכן מנעולן שרוצה להצליח במקצוע הזה פונה מיוזמתו למשטרת ישראל על מנת להוציא תעודה שתוכיח את עברו הנקי וגם אם בעבר עשה עברה כלשהיא ונפתח לו תיק, אין זה אומר שהוא לא מוכשר וזכאי להתפרנס בכבוד היום. להפך, זה מצביע על כך שהוא אמיתי ולא מסתיר דבר מהלקוחות שלו. מנעולן מקצועי ישדרג את הציוד ואת שיטות העבודה שלו כל הזמן דרך קורסים באינטרנט וילד את כל רזי המקצוע על מנת לספק ללקוחת שירות טוב יותר

מזמינים מנעולן וישנים בראש שקט

מנעולן הוא למעשה פורץ רכבים ופורץ דלתות, פורץ מנעולים וכן פורץ כספות. אבל גם את כל המנעולים הקטנים שדווקא הם הרבה פעמים נתקעים לנו, אבד לנו המפתח וכדומה כגון:

  • מנעול מזוודה
  • מנעול שרשרת
  • מנעול תיבת דואר
  • מנעו ארון ישן
  • מנעול לוקר
  • מנעול אלקטרומגנטי
  • מנעול קומבינציה
  • מנעול תלייה

ועוד שורה מנעולים שיש לכם בבית, מנעולים ישנים או חדשים, מנעולים במצב רעוע וחלוד או מנעולים שפשוט אין לכם את הקוד אליהם או את המפתח אך אתם חייבים לפרוץ אותם. היתרון בהזמנת מנעולן ממנעול ומפתח או הזמינות גבוהה ובעבודה הנקייה שמאפשרת לכם לפרוץ כל מנעול ועל פי רוב גם לשמור עליו שלם ותקין כך שתוכלו להשתמש בו גם הלאה.

פריצת מנעולים לכל סוגי הדלתות: עץ, זכוכית, דלת הזזה ועוד

מנעולן ממנעול ומפתח ידע לפרוץ מנעולים לא רק על דלת סטנדרטית או דלת רב בריח אלא מנעולים מיוחדים שיש ברשותכם המותקנים על דלתות מכל סוג לרבות דלתות הזזה ישנות, דלתות עם תריס גלילה בעסק למשל וכל דלת אחרת אשר ישן עליה מנעול שהתקלקל, נשבר, התעקם או נחבל כך שאי אפשר לפתוח אותו. המנעול שלנו יגיע ויעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר ועם הכי מעט נזק שאפשר על מנת גם לפרוץ את המנעול וגם לא להזיק לדלת או למנעול עצמו כך שניתן יהיה להשתמש בו לשימוש חוזר, או במידה ולא, יציע לכם פתרון חלופי חזק וטוב יותר.

מנעול חכם, מנעול רתק, מנעול חשמלי – אין מנעול שמנעולן מנעול ומפתח לא יכול לפתוח

עבודתו של המנעול הפכה קשה יותר בשנים האחרונות. נוצרו מנעולים חדשים בטכנולוגיות חדישות, המייצרות מנעולים חכמים המחוברים למערכות אבטחה נוספות בבית או ברכב בין אם זה אזעקה, אימובילייזר, קודן, רשת מצלמות אבטחה ועוד. מנעולן שלא לומד ומשדרג את תחומי ההתמחות שלו נשאר מאחור ולכן מנעולני מנעול ומפתח מחויבים לעבור קורסים והשתלמויות על מנת לעמוד בקצב ולהכיר את כל סוגי המנעולים החדשים שיצאו לשוק מאז שעברו את הקורס הראשי ואת ההכשרה שלהם להיות מנעולנים. כאן תוכלו לקרוא על כל מה שרציתם לדעת על מנעולן.

מקצועיות, שירות ואיכות – מנעול ומפתח

בהמשך לכל שאמרנו שאנו דואגים להעסיק אך ורק מנעולנים בקיאים בחומר שלמדו והתנסו בכל סוגי המנעולים, אנו מקפידים באותה מידה גם על שירות. השירות ללקוח בתחום המנעולנות חשוב ביותר שכן מתי מתקשרים למנעולן? רק כאשר אנחנו במצוקה וחסרי אונים מול רכב או בית נעולים או גרוע מכך, פרוצים והרוסים. בשל כך אלמנט חשוב ביותר בעבודתו של המנעולן זה האופי שלו. מנעולן מקצועי חייב להיות קשוב, חד, להבין מה אנחנו אומרים כי לא תמיד אנחנו במצב של שלווה ושליטה ובמקביל להיות אדיב ולשמור על קורח רוח ולכוון אותנו בשיחת הטלפון כך שיבין מאתנו כמה שיותר מהר את כל הפרטים החשובים על מנת שיוכל לפתור לנו את הבעיה על הצד הטוב ביותר וכמה שיותר מהר.

מנעולן מקצועי יבין כבר בשיחת הטלפון איפה אנחנו תקועים, מה הבעיה, איזה ציוד ואיזו שיטה דרושים לפתרון ועוד. מנעולן מקצועי יגיע אלינו בזמן הקצר ביותר וימצא את המיקום שלנו בלי לשאול יותר מדי שאלות על ידי חוש כיוון וניסיון בשטח בהגעה לכל מקום בכל זמן, יום ולילה.

מנעולן מקצועי יגיע ויבצע את העבודה הטובה ביותר ולא ינצל את המצב שלנו כדי ‘לדפוק’ לנו מחיר מהשמיים וישמור על מחיר הוגן בגדר הסביר לפי סוג העבודה, קושי העבודה, החלקים שצריך להחליף וכדומה.

מוזמנים להתרשם מהאתר ולהשאיר פרטים וליצור קשר להזמנת המנעולן הטוב יותר באזור מגוריכם, 24 שעות ביממה. אל תהססו להתקדר גם בדעות לא נוחות במידה ונתקעתם מחוץ לבית או לרכב. להתראות ובהצלחה!

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן