מחפשים צמיד או שעון חדש? כך תקנו תכשיטים דרך הרשת ובביטחון מלא

כל גבר ואישה שמחפשים לרכוש תכשיטים מבינים שהרבה יותר כדאי לקנות אותם דרך הרשת ולחסוך משמעותית בקנייה, או לתמרן את התקציב הקיים לטובת תכשיטים יוקרתיים ונחשקים בהרבה. אז כיצד תקנו אותם ברשת מבלי להסתכן? הכל כאן:

freepik

האתר מהיר וזמין, אבל האם גם אמין?

אם ענף התכשיטים ברשת פועל באופן שגרתי, הרי שכמוכם עוד מאות אלפי אנשים משוטטים באתרים שונים ומזמינים מהם תכשיטים. כמובן שברשת אפשר למצוא הכל ומסיבה זו אפשר לפגוש שעון לגבר ממהדורה מוגבלת ונחשקת עם תג מחיר יוקרתי למדי, לצד שעון יד פשוט וזול שבסופו של דבר מבצע כראוי את עבודתו.

השימוש ברשת חוסך בצורך להגיע פיזית לחנות התכשיטים על כל הכרוך בכך ומספק מבחר גדול יותר, שירות מיידי לכל גולש וגם תשובה לכל שאלה, כשהכל נמצא מול העיניים ואין צורך להיות נתונים לחסדי רמת השירות של המוכר.

ולמרות כל היתרונות הזוהרים, קניית תכשיטים ואקססוריז יוקרתיים דרך הרשת היא עניין מרתיע למדי, בייחוד בנוגע לתשלום שאנו מבצעים, האבטחה שלו והיעד שאליו הוא מגיע.

בדיקת האבטחה באתר 

אתרים מאובטחים מסומנים במנוע “גוגל כרום” באמצעות סמל מנעול שנמצא ליד שורת הכתובת של האתר והוא יופיע פעם נוספת בעמוד הרכישה שבו מזינים את פרטי התשלום. ישנם סוגי תקני אבטחה שונים, אך המתקדם מכולם הוא תקן SSL.

דעו מה בדיוק אתם מחפשים ואיך

שימו לב שאתם רוכשים מתוך מודעות לכל מה שצריך לדעת בנוגע לסוג התכשיט שברצונכם לרכוש. אם לדוגמה מדובר בשעון יד, האם אתם יודעים במדויק מה אתם מחפשים? מהם הסוגים האפשריים? כיצד מבדילים בין מותג מקורי לזיוף? ככל שתבצעו יותר שיעורי בית לפני הרכישה, כך תוכלו לגלוש לכל חנות שעונים באינטרנט מתוך ביטחון ומודעות ולוודא שהאתר או בעלי האתר עונים לכם על כל השאלות החשובות.

חקרו לעומק את האתר

אם יש אתר ספציפי שהתרשמתם ממנו ואתם מעוניינים לרכוש בו, בצעו השוואה בין פריטים שונים ונסו להבין האם קיימים ביניהם הבדלים ולא רק ברמת הנראות והעיצוב, אלא גם ברמת תנאי העסקה, המשלוח, זמן האספקה, תהליך הייצור (אם מדובר בהרכבה אישית) ועוד. כמובן שלכאן נכנסת גם בדיקת תעודת האחריות או הביטוח על התכשיט ובדיקת פרטים לגבי בעלי האתר, מיקום פועלם וכל פרט שיסייע לאמינות האתר והעובדים מאחוריו.

העלות נמוכה מידי? ייתכן שהדבר בעייתי

עלויות התכשיטים הנמכרים דרך הרשת מטבע הדברים יהיו זולות יותר מאלו שמאפיינות את החנויות הפיזיות, אך אם המחירים נמוכים באופן לא שגרתי או “טובים מידי מכדי להיות אמיתיים”, אמורה להידלק לכם נורת אזהרה. אל תקלו באיתותים הללו ראש: בררו האם יש קונים קודמים שרכשו וממליצים, האם יש תוצאות נוספות עם שם האתר בגוגל (תביעות, ביקורת רעה וכו’) וכמובן כל מה שניתן לגלות על מי שעומד מאחוריו. אם אתם מגלים פרטים שמעלים שאלות, ותרו על הקנייה שם.

העדפת חומרי גלם בטוחים

ההמלצה האישית שלנו היא להעדיף ככל האפשר את העיצובים הקלאסיים וחומרי הגלם הקלאסיים, שקשה מאוד לטעות איתם. חומרי גלם אחרים וחדשניים יותר, עשויים להיות מזויפים או פחות איכותיים ממה שאפשר למצוא בחנות, כאשר רואים את המוצר לנגד העיניים. 

אתר טוב, רכישה טובה

האינטרנט מציע הזדמנות חדשנית למדי לרכוש תכשיטים שונים במחירים מופחתים וליהנות מהם לאורך זמן. ככל שתקפידו לבצע בדיקות שונות בנוגע לאתר שאתם מעוניינים לרכוש ממנו, כך התובנות שלכם ממנו יתחזקו ותוכלו להבין האם הרכישה טובה, או שיש בה סיכון שעדיף לוותר עליו.

.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן