לאכול את סיישל: 7 מסעדות מומלצות

מסעדת פיראטים בסגנון “צלה זאת בעצמך”, מסעדת חוף רומנטית ומסעדה איטלקית אותנטית הן רק חלק קטן מהשפע הקולינרי שממתין לכם באחד היעדים הפופולאריים ביותר בימינו 

כבר מצאתם דילים לאיי סיישלשיסדרו לכם חופשה נהדרת, בחרתם את האטרקטיבי ביותר ואפילו הספקתם לארוז מזוודות ולהתחיל להתרגש? אם כך כעת רק נותר לכם להחליט היכן תסעדו במהלך החופשה שנמצאת כבר ממש מעבר לפינה. כדי לעשות לכם חיים קלים, בחרנו להכיר לכם שבע מסעדות שבכל אחת מהן ממתינים לכם שירות מצוין, מוזיקה מצוינת, אווירה מוקפדת וכמובן שגם ארוחה נהדרת. אז בואו נצא לדרך ושיהיה בתיאבון!

Sunset Café & Trattoria

מסעדת Sunset שבויקטוריה הבירה, היא המקום המושלם למשפחות או קבוצות סועדים, המעוניינות להזמין מגוון רחב של מנות בסגנונות שונים. חובבי הגריל יוכלו ליהנות מקלמארי צלוי על הגריל בסגנון קריאולי (250 רופי), צ’יזבורגר וצ’יפס עם בצלים מקורמלים (175 רופי) או פילה בקר עם ניוקי ברוטב פרמזן (390 רופי) ואילו אלו שנותנים עדיפות למטבח האיטלקי, יוכלו להזמין שלל פיצות ופסטות ובכלל זה פיצה 4 גבינות (גבינת עיזים, צ’דר, פרמזן ומוצרלה – 240 רופי), פיצה טרטופו (פיצה לבנה עם קרם פטריות כמהין, פטריות, מוצרלה ורוקט – 275 רופי) וספגטי פירות ים (230 רופי).  

אלו שבסך הכול רוצים לנשנש משהו קטן, יוכלו ללכת על טרטר דג מעושן (200 רופי), סלט קיסר עם חזה עוף ובייקון (270 רופי) או למשל קרפצ’יו טונה עם רוטב סומסום (200 רופי). כמו כן ב-Sunset ממתין לכם תפריט אלכוהול עשיר במיוחד הכולל בין השאר שלל מותגי וויסקי, טקילה, וודקה, רום, ג’ין, בירות וכן שלל בקבוקי יין אדומים ולבנים.

לפרטים נוספים

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

 

A post shared by SunsetCafeSeychelles (@sunsetcafeseychelles)

Maria’s Rock Café

Maria’s Rock Cafe באי מאהה, היא מסעדה קריאולית שמעוצבת כספינת פיראטים ומציעה ארוחות בסגנון “צלה זאת בעצמך”: חומרי הגלם האיכותיים מוגשים לשולחן במצב נא והסועדים צולים אותם באופן עצמאי על משטח מתכת לוהט. אם אתם פחות בעניין של להכין לעצמכם את הארוחה, תוכלו לעיין בתפריט ולבחור באחד מהקרפים המשובחים המוצעים במקום, המוגשים עם חמאות בשלל טעמים, אורז, רטבים קריאוליים וסלטים מסורתיים. לאחר הארוחה המשובחת, תוכלו לצאת לסיור במערת הפיראטים ובגלריית האמנות הסמוכות למקום.

לפרטים נוספים

Kafe Kreol

קפה קריאול היא מסעדת חוף מופלאה בויקטוריה, המציעה תפריט קבוע לצד מנות ספיישל מתחלפות. בין אם תבחרו להזמין קוקטייל פירות ים בסגנון קריאולי (180 רופי), סמוסות צמחוניות (105 רופי) או Pork Belly עם מחית תפוחי אדמה וירקות (300 רופי), רוב הסיכויים שתיהנו מארוחה מענגת ביותר ויתכן אף שמאחת הארוחות הטובות ביותר שתאכלו במהלך החופשה.

מומלץ ביותר להתעדכן בדף הפייסבוק של המקום לפני הביקור שכן בקפה קריאול מתקיימים באופן קבוע אירועים מיוחדים כמו ארוחות ברביקיו עם תפריט קבוע, הופעות חיות ועוד. חשוב לציין שהמסעדה מציעה שירותי מקלחות ומלתחות. הודות לכך, תוכלו לשלב את החוויה עם שחייה מרעננת לפני או אחרי סעודת המלכים שתאכלו במקום. 

לפרטים נוספים

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

A post shared by Kafé Kréol (@kafekreol)

DelPlace Bar and Restaurant

מסעדת DelPlace היא בין המסעדות היותר רומנטיות בסיישל ומן הסתם לא מדובר בעניין של מה בכך. המסעדה פתוחה שבעה ימים בשבוע בין השעות 22:00-11:00  ומציעה תפריט עשיר בכל טוב. בין השאר מדובר בדיל הטאפאס הקריאולי (440 רופי) שמאפשר לטעום מגוון רחב של מנות קריאוליות מסורתיות, במבחר עצום של מנות דגים ומנות בשר ושלל פסטות ומנות קארי מקומיות כמו קארי דגים או עוף (340 רופי) ואפילו קארי צמחוני (390 שקלים).

מנות הקארי של Del Place הן מנות פיקנטיות יחסית המתובלות בזעפרן מקומי, מסאלה וקינמון ומבושלות בחלב קוקוס. המנות מוגשות עם אורז, צ’אטני קריאולי ועדשים כתומות. התפריט של DelPlace משתנה לאורך היום אך בין אם תשבו במקום בשעות הבוקר, הצוהריים או הערב, נמליץ לכם שלא לוותר על אחד או יותר מהקוקטיילים המושקעים שמככבים בתפריט האלכוהול.

לפרטים נוספים

La Plage Restaurant

במסעדת La Plage באי מאהה תוכלו גם כן להכין בעצמכם את הארוחה שלכם. זאת כמובן אם תזמינו את מנת הפונדו בורגיניון שכוללת סיר שמן לוהט, נתחים של בקר משובח, שלל רטבים מסוגים שונים וצ’יפס בלגי שיוגש לשולחן כל עוד תחפצו בכך (ללא הגבלה). ארוחת הפונדו בורגיניון עולה 590 רופי בלבד וכוללת בנוסף גם כוס יין (בהזמנה עבור שני סועדים ומעלה בלבד).

אפשרות נוספת היא להזמין מהתפריט הקבוע שכולל מנות כמו מרק פטריות עם קציפת כמהין ובזיליקום קריספי (195 רופי), לינגוויני פסטו עם בייקון, בזיליקום ופרמז’ן (169 רופי) וסטייק טי-בון במשקל 600 גרם שמגיע עם תפוחי אדמה אפויים, חמאת שום, סלט ירקות, ושלושה רטבים (950 רופי). כמו כן ניתן להזמין מהתפריט שעונה לשם Delights for Lights, הכולל ארוחה מלאה עם מספר מנות לבחירה וכוס יין, שעולה 500 רופי בלבד. 

לפרטים נוספים

Les Lauriers

Les Lauriers הם בית מלון אקולוגי ומסעדה שפועלים באי פרלין (Praslin Island) כבר יותר משני עשורים. במסעדת המלון המשפחתי, מוגשות מדי יום ארוחות בוקר עשירות במהלכן שף הבית מכין וופלים בלגיים, קרפים ומנות ביצים לפי הזמנה, ארוחת הצוהריים כוללת מבחר מגוון של מנות קריאוליות ומנות מרחבי אירופה כמו מנות פסטה בעבודת יד המיוצרת במקום (ארוחות הצוהריים לא מוגשות בימי רביעי) ובתפריט ארוחת הערב ממתינות לכם שלל מנות ברביקיו ופירות ים.

סמוך למסעדה תמצאו בית קפה שפתוח מדי יום בין 17:00-9:00 ובר עם קוקטיילים מצוינים, הממוקם סמוך לבריכת המלון בשם The Coconut Bar. גם במקרה הזה נמליץ לכם להישאר עם אצבע על הדופק של עמוד הפייסבוק כדי להתעדכן בנוגע לאירועים מיוחדים כמו ערבי סושי וקוקטיילים, ארוחות ערב בסגנון בופה ועוד.

לפרטים נוספים

Le Repaire

המסעדה שפועלת בליבו של מלון הבוטיק Le Repaire, היא מסעדת חוף הנחשבת בעיני רבים למסעדה הטובה ביותר ב-La Digue Island. המסעדה דוגלת בשילוב בין המטבח האיטלקי הקלאסי לחומרי גלם מקומיים ומציעה מנות כמו ריזוטו עם חסילונים טריים (Risotto Le Repaire – 395 רופי), פיצה עם גבינת מוצרלה, רוטב עגבניות, אורגנו ואנשובי (Napoli – 225 רופי) ואוכף טלה במחבת עם רום מקומי (Lamb Rack Pan Friend With Takamaka Rum – 525 רופי). ארוחת הבוקר מוגשת מדי יום בין 9:30-7:00 וארוחת הצוהריים והערב בין 22:00-12:30.

חשוב לציין שהמקום ידידותי מאוד גם למשפחות עם ילדים. עדות לכך ניתן למצוא בתפריט הילדים המושקע, שכולל מנות כמו מיני פיצות עם שלל תוספות, ספגטי עגבניות ונגיסוני עוף בליווי צ’יפס (כל מנות הילדים עולות 125 רופי). כמו כן מציעים במסעדת המלון תפריט קינוחים איטלקיים המשתנה מדי יום ואפילו קוקטיילים נפלאים על שפת הים מדי יום עד השעה 18:30 ולאחר מכן בלאונג’ המפנק של המסעדה.

לפרטים נוספים

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן