יום הולדת בימי הקורונה: כך תחגגו לילדים

מה עושים בתקופת הקורונה, כשלילדה או הילד שלכם יש יום הולדת אבל הדרך לחגוג כרגע מוגבלת למדי? אספנו כמה רעיונות שיהפכו כל יום הולדת מצומצמת לחגיגה גדולה ומשמחת:

freepik

מארז שפותח את הבוקר

אחת האפשרויות המשמחות והצבעוניות ביותר היא להכין מראש מארז אישי לחוגגים ולקשט אותו במדבקות ובלונים. את המארז שאפשר ליצור גם מקופסת קרטון פשוטה תוכלו למלא במתנות קטנות ונעימות, בברכות מכל המשפחה (כולל ברכות שביקשתם מקרובים וחברים והדפסתם לבד) ובממתקים שהחוגגים אוהבים. כמובן שאפשר ליצור תפאורה משלימה גם בבית ולמלא אותו בבלונים ושלטי יום הולדת.

מתנת יום הולדת מצא את המטמון

אחת הפעילויות האהובות ביותר על הילדים היא משחקי “חפש את המטמון” ואפשר ליצור אותה בקלות כך שתתאים למרחב הביתי ולסביבה הקרובה. כל שעליכם לעשות הוא להכין רמזים שיעזרו לחוגג לפתור אותם עד ההגעה לתיבת המטמון שבה מסתתרת כמובן מתנה: כסף, שובר מתנה או כל מוצר פיזי. במשחק יכולים להשתתף המשפחה והחברים, כמובן תחת התנאים שלכם ומבלי להזמין כמות גדולה מאוד של משתתפים.

חדר בריחה

חדר בריחה מנצל את המרחב הביתי בלבד ומאפשר לחוגגים להשתמש במחשבה ובהיגיון הבריא כדי לענות על חידות ולהתקדם עד לפתרון. הפתרון כמובן יכול להגיע בדמות חגיגה או מתנה תוך כדי שילוב של כמה מהם לאורך המשחק.

מסיבת הפתעה דרך הזום

הנה רעיון שיאפשר לילדכם לקבל ברכות יום הולדת מחממות את הלב ולהבין שהוא לא נשאר לבד בחגיגה. דאגו לאסוף מראש את החברים ולתאם איתם זמן משותף לשיחת וידאו מבלי שהילד או הילדה החוגגים ידעו על כך. אפשר להפתיע אותם בכניסה לשיחה באמצעות שירים, משחקים שונים והקראת הברכות וכך ליצור יותר נוכחות ואכפתיות, גם אם הדבר מתבצע מרחוק.

שולחן יום הולדת

אמנם אי אפשר לעשות מסיבה ענקית, אבל הקורונה לא הגבילה את היכולת שלנו ליהנות מאוכל טוב. צרו שולחן גדוש במטעמים שהחוגג אוהב, או דאגו מראש לשולחן “שוק” מאת שף פרטי שיבשל מראש לכל בני הבית. אפשר גם לערוך שולחן גדוש בממתקים צבעוניים ומשמחים מכל סוג שתבחרו, כאשר גולת הכותרת היא כמובן עוגה מקושטת ומכובדת.

משחקי יום הולדת של פעם

אם יש בבית אחים וקיימת האפשרות להזמין כמה חברים קרובים (או בני משפחה עם ילדים), אפשר ליצור תחרויות ומשחקים נוסטלגיים, כמו שהמבוגרים נהגו להשתתף בהם: מירוץ צמר גפן, נשיפה על אבקת סוכר במטרה למצוא את הטופי, הליכה עם כפית וביצה ועוד. החוויה כיום נחשבת לפחות נפוצה ולכן דווקא בתקופה שבה כמות המשתתפים קטנה יותר, יהיה אפשר להרוויח סקרנות מוגברת ועניין ולאפשר לכל המשתתפים ליהנות, כמעט ללא הגבלות גיל.

חידון וירטואלי

אפליקציות כמו Kahoot! או quizziz מאפשרות לחבר שאלות אמריקאיות על החוגגים ולנצח משתתפים אחרים תוך שהכל מתבצע מהנייד האישי של כל אחד. על המסך אפשר לראות מי מתקדם, מי ענה נכון ומיהו המנצח ולהפוך את הפעילות לנושאת פרסים, הכל תוך כדי העצמת החוגגים ולהנאתם.

חשוב לכם לצרף ליום ההולדת גם ברכה מקורית ומרגשת? היכנסו לקבל השראה מאתר הברכות של עדן ומצאו רעיונות בקלות.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן