מכללה לחינוך – המקום הנכון ללימודי חינוך

מכללה לחינוך מיועדת להכשרת רק למורים וכל המשאבים מוקדשים ליצירת דור מורים חדש ואיכותי. סיבה זו עוד רבות אחרות שמכללה לחינוך זהו המקום הטוב ביותר להכשרת הדור הבא של המורים.

מה זה אומר לימודי חינוך בתוך מכללה לחינוך?

אפשר ללמוד כיום תואר ראשון בחינוך בתוך מכללה לחינוך, ויש הרבה מהן בכל מדינת ישראל.  הלימודים של תואר ראשון בחינוך נמשכים כארבע שנים ובמהלכם תרכשו הכשרה מקצועית, שבתומה תוכלו להיות מועסקים כמורים בכל רחבי מדינת ישראל. הלימודים של תואר ראשון בחינוך הינם כוללים מנעד רב של התמחויות, אשר נוגעות לסוג אוכלוסייה מסוים, גיל התלמידים ויש אף התמחויות בהוראת מקצועות ספציפיים.

CANVA

האם כדאי לכם ללמוד תואר בחינוך בתוך במכללה?

הרבה בני אדם שואלים את עצמם – האם כדאי להם ללמוד תואר בחינוך בתוך מכללה לחינוך? ישנם אנשים אשר מאמינים באמונה שלמה, כי תחום ההוראה והחינוך מתאים להם ויעניק עבורם תחושה של סיפוק אדירה. מאידך, ישנם בני אדם שעדיין נמצאים בהתלבטות בינם לבין עצמם בשאלה באם כדאי להם להירשם ללימודים אלו במכללה לחינוך, מפאת המחשבה כי לכך עולים המגרעות לעומת המעלות הרבות של מקצוע זה, כמו למשל – שכר נמוך או חוסר הערכה על מאמצים מרובים שהם ישקיעו בתחום.

המעלות של לימודי תואר בחינוך במכללה לחינוך

המעלה המובילה של לימודי תואר בחינוך במכללה לחינוך, כרוכה, בלי כל ספק, בתנאי הקבלה אליה. תנאי הסף להרשמה למכללה לא מחייבים אתכם להציג ציונים גבוהים יותר מדי או ממוצע ציונים גבוה של תעודת הבגרות שלכם מהתיכון, וכן לא תצטרכו להשיג ציון גבוה מדי במבחן הפסיכומטרי וקיימות אף מכללות לחינוך שיפטרו אתכם מן העול של עשיית מבחן פסיכומטרי. חרף כל הנאמר לעיל, עליכם לדעת, כי אף בלימודים במכללה לחינוך עליכם להשקיע רבות ואין עליכם לקחת לימודים אלו בקלות ראש.

תמיד יש גם חסרות- המגרעות של לימודי תואר בחינוך במכללה?

המגרעת הניכרת של לימודי תואר בחינוך במכללה לחינוך באה לידי ביטוי בכך כי התשלום עבור שכר הלימוד למכללה לחינוך יוצא במשך שנה פי שניים או גם פי שלושה יותר יקר מאשר באוניברסיטאות. חרף הנאמר, המערכת במכללה לחינוך הרבה יותר גמישה, מה שאומר שאפשר לבצע סינרגיה של לדוגמה לימודי ערב ביחד עם עבודה. ביכולתכם אף למצוא מלגות שעשויות לקזז בסכום משמעותי מן שכר הלימודים שלכם.

למידע נוסף על לימודי חינוך- לחץ כאן

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן