מיניאפוליס – מידע מקיף

אם אתם מגיעים לארצות הברית בשביל לטייל בה ומתלבטים לאילו מדינות כדאי לכם להגיע, מינסוטה היא אחת מאלו שאתם חייבים לבקר בהן. למה? אחת הסיבות העיקריות היא כי מיניאפוליס היא העיר הגדולה בה, עיר שמציעה המון למי שמבקר בה בכל פן שהוא.

freepik

מיניאפוליס מונה כיום כ-400,000 תושבים. השם מיניאפוליס הוא מהמילה היוונית “פוליס” שהמשמעות שלה היא “עיר” ומ”מינא” שהמשמעות שלה בניב האינדיאני הוא מים. היא הוקמה במאה ה-19 במחצית הראשונה שלה ליד מפלי סנט אנתוני, מיקום שאיפשר לעשות שימוש באנרגיית המים בשביל להפעיל טחנות קמח, מנסרות ותעשיות אחרות.

כיום העיר היא מרכז חשוב לשיווק של קמח בארצות הברית, כמו גם אזור חקלאי נרחב בו מתקיימת בורסת סחורות לתבואה מהגדולים בעולם.

זכרו – כדי להגיע לעיר תצטרכו להוציא ויזה לארה”ב במידה ואין בידכם ויזה תקפה כך שכדאי להתכונן לטיול מבעוד מועד ולהתחיל בתהליך הוצאת הויזה מוקדם מספיק ובוודאי לא לדחות אותו לרגע האחרון ולא להיכנס ללחץ מיותר. גם במידה ויש לכם ויזה כדאי לוודא את תוקפה ולראות שיש לכם מרווח זמן מספק עד הטיסה והשהייה בארה”ב, אחרת תוכלו לחדש ויזה לארה”ב פעמים רבות בהליך מהיר שאינו דורש מכם להגיע לראיון בשגרירות ולכן אורך משמעותית פחות זמן.

מיניאפוליס כמקום לטייל בו

מיניאפוליס היא אם כן עיר שמומלץ מאוד לטייל בה הן לאזרחי ארצות הברית והן לתיירים שמגיעים מבחוץ. יש בה נופים מרהיבים, את נהר המיסיסיפי יחד עם עוד 20 אגמים אחרים באזור העיר, פארקים נחשבים ובתוכם פארק מינסוטה שמושך אליו כחצי מיליון מבקרים מידי שנה והמון אטרקציות.

אטרקציות במיניאפוליס

מיניאפוליס היא אם כן עיר עם שפע מים שזורמים בתוכה, עד כדי כך שהכינוי שלה הוא “עיר האגמים”. הפארקים הללו מתאימים למי שמחפש את הירוק ואת הצומח, מי שמחפש שבילי אופניים לטיולים כייפיים במיוחד כמו גם פיקניקים חווייתיים. יש בה גן חיות פופולארי ומוזיאונים שעוסקים בתחומים שונים כך שגם מי שחובב תרבות יוכל למצוא לא מעט מה לעשות בה.

אחת האטרקציות הפופולאריות ביותר בעיר הינו פארק טחנות הקמח, אזור בו פעלו טחנות קמח בעבר והיום הוא פנינה היסטורית. יש בו מפלי מים ונוף מרהיב והוא מקום בו אפשר להעביר יום או כמה שעות של מנוחה.

חיי הלילה במיניאפוליס

בין אם אתם צעירים או מבוגרים בילוי בשעות הערב הוא משהו שעשוי בכל מקרה לעניין אתכם. מיניאפוליס מציעה כל כך הרבה בכל מה שנוגע לעולם חיי הלילה, החל בברים ומועדוני ריקודים, דרך מסעדות איכותיות נחשבות, הופעות חיות וכל סוגי המוזיקה הקיימים.

מי שאוהב תיאטראות, במיניאפוליס הוא ימצא את מבוקשו, תיאטראות כמו הגוטרי שמציע מחזות קלאסיים ומודרניים. שלושה תיאטראות נוספים נמצאים ברובע התיאטרון הנפין בהם יש מגוון רחב של מופעי מוזיקה, הצגות ילדים והצגות למבוגרים.

שופינג במיניאפוליס

אי אפשר לדבר על מיניאפוליס בלי לדבר על שופינג, דרך הבילוי המועדפת על לא מעט גברים ונשים. במיניאפוליס יש לא מעט מרכזי קניות אטרקטיביים כשהגדול בהם הוא “הקניון של אמריקה” – הקניון הגדול ביותר בארצות הברית בו ניתן למצוא חנויות מכל הסוגים כמו הנעלה, הלבשה, גאדג’טים ומה לא…  בנוסף בקניון יש גם לא מעט מסעדות ומרכזי בידור שמתאימים לכל המשפחה.

אזור נוסף אידיאלי לשופינג הוא ה-Warehouse district, שבעבר היה אזור תעשייתי אך בשנים האחרונות הוא אזור בו יש חנויות רבות, ברים, מסעדות ומועדונים.

אין ספק שמיניאפוליס היא אחת הערים המעניינות ביותר בארצות הברית. היא מציעה כל כך הרבה למי שמבקר בה ובטח למי שגר בה. אם אתם מטיילים בארצות הברית, אסור לכם לפספס את העיר.

לייעוץ אישי על הוצאת ויזה לארצות הברית ותכנון טיול בה ובפרטי במיניאפוליס פנו אל FAST VISA המתמחה בהוצאת ויזה לארה”ב למטרת תיירות ועסקים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן