ביטוח דירה השוואת מחירים קלה

ביטוח דירה

דירה מהווה את הנכס היקר ביותר עבור לא מעט אנשים. על כן, לא מעט אנשים בוחרים לבטח את הדירה שלהם בביטוח דירה. ביטוח דירה מהווה ביטוח נפוץ ביותר בישראל כיום וזאת מכיוון שכל אדם חושש שהבית הפרטי שלו יינזק או יפגע באופן כלשהו. כמו כל פוליסת ביטוח גם ביטוח דירה בנוי כך שהמבוטח משלם תעריף מוסכם מראש לחברת הביטוח שמהווה בעצם את הפרמיה. בהתאם לתשלום זה החברה מתחייבת לשלם במקרים בהם מתממש סיכון המצוין בפוליסה את הסכום שנקבע מראש. חשוב לדעת שבמקרה של ביטוח דירה, חברת הביטוח יכולה לבחור האם לתקן את הנזק שנגרם לדירה או לתכולת הדירה או לשלם על הנזק.

פוליסת ביטוח דירה- מה צריך  לדעת?

תחום ביטוחי הדירות כולל בו פוליסה הקרויה: “תקנית”. מדובר על פוליסה בעלת תנאים בסיסיים קבועים על פי חוק. כל חברת ביטוח יכולה להציע תוספות על גבי הפוליסה המדוברת, אך אין להפחית מתנאי הפוליסה המדוברת. פוליסה תקנית כוללת שני סוגי כיסויים בסיסיים: ביטוח תכולה וביטוח מבנה. מבוטחים יכולים לרכוש את שני הכיסויים המדוברים או רק אחד מהם. כמו כן, הפוליסה התקנית כוללת ביטוח סיכום נוסף בבית המשותף וביטוח אחראיות על פי צד שלישי.

מבנה הדירה הוא המבנה עצמו המשמש לצורך מגורים. המבנה כולל את כל הרכיבים הקבועים של הבית או המחוברים אליו באופן קבוע כגון: צנרת, מרפסת, הסקה, מערכת מיזוג אוויר ועוד. מחיר ביטוח יקבע בהתאם לסכום הכיסוי שמשקף את עלות בניית הדירה ללא שווי הקרקע עליה היא בנויה.

הכיסויים הנפוצים אשר נכללים בביטוח מבנה הם: פיצוץ או התלקחות, אש, ברקים ורעמים, רוח חזקה, גשם, שלג, ברד, שיטפונות, נפילת כלי טיס, התנגשות כלי רכב בדירה, שוד או גניבה, שיטפון או הצפה, רעידת אדמה ועוד.

חשוב מאוד לבחון מה כל פוליסה מציעה בהתאם לכל אחד מהתופעות הללו וזאת בכדי לוודא כי הינכם מכוסים בדיוק באופן שאתם מעוניינים.

מלבד הביטוח המדובר, ניתן לבחור גם בביטוח תכולת דירה אשר מטרתו היא להעניק למבוטח פיצוי כספי, החלפת ריהוט וציוד למקורי, או תיקון הציוד שניזוק.

כיצד בוחרים את ביטוח הדירה המשתלם ביותר?

כיום קיימות לא מעט חברות המציעות פוליסת ביטוח דירה. על מנת לבחור את הטובה ביותר עבורכם ולחסוך לא מעט, חשוב לבצע השוואת ביטוח דירה בקרב החברות השונות, כאשר המטרה היא לבחור ביטוח שמצד אחד יענה על כל הדרישות שלכם בפוליסה ומצד שני, יעלה לכם הכי זול שאפשר.

כאשר עורכים השוואה בין ביטוחי דירה שונים המוצעים על ידי חברות שונות חשוב מאוד לשים דגש על המחיר, על פריסת התשלומים, על תנאי האשראי וכן, חשוב מאוד לבחון את רמת השירות של החברה בתחום ביטוח הדירות, גובה ההשתתפות העצמית שלכם, האם ניתן להגדיל השתתפות עצמית בכדי להוזיל את מחיר הביטוח, מהם הסייגים השונים או ההגבלות לגבי כיסויים שונים, האם יש הנחות על עבר נקי מתביעות, איזה הרחבות הביטוח מציע על דירה ומהי העלות שלהן ועוד.

כיום ניתן למצוא אתרים שונים שניתן לבצע באמצעותם השוואה ביטוח דירה קלה, נוחה ואיכותית. אתר המכיל את כל המידע והפרטים אודות ביטוחי הדירה המוצעים כיום בקרב חברות שונות, מאפשר לבצע השוואה טובה בהתאם לפוליסה הרצויה לכם ולקבל את ההחלטה הנכונה בגין השוואה זאת. רצוי לבחור באתר המציע השוואה אותנטית, עם נתונים מדויקים של כל חברה הנוגעים לביטוח אותו היא מציעה וזאת בכדי שההחלטה שתקבלו אכן תהיה ההחלטה הטובה ביותר עבורכם.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן