מה החבילת סלולר והחבילת טלוויזיה הכי משתלמים?

בשנים האחרונות הטלפון הסלולרי שלנו הפך לחלק בלתי נפרד משגרת יומנו. מעבר לשימוש הנפוץ של הוצאת וקבלת שיחות אנו יכולים להשתמש בו לצרכי עבודה באמצעות קריאת מיילים, ישיבות בזום או פתיחה של קבצים שונים. בנוסף, שימוש לא פחות עיקרי הינו השימוש לצרכי פנאי הכולל התעדכנות ברשתות החברתיות, קריאה באתרי החדשות, הנאה ממשחקים שונים ועוד. גם למקומה של הטלוויזיה תפקיד לא פחות חשוב, בעיקר בתקופה זאת של חיינו כאשר רבים מאיתנו מצאו את עצמם יום אחר יום בבית והטלוויזיה סיפקה מקור תעסוקה נאמן. על מנת להנות משני העולמות הללו רבים מחפשים אחר חבילות טלוויזיה וסלולר אשר ישתלמו להם מבחינה כלכלית מצד אחד אך עדיין יספקו את המענה הטוב ביותר מצד שני.

חבילות סלולר

בעבר השימוש בסלולר עלה סכום לא מבוטל של כסף אך כיום עם כניסתן של החבילות אל תחום הסלולר המחירים ירדו באופן משמעותי. אך על מנת להנות באמת מהצעה משלמת חשוב לשים דגש על פרמטרים נוספים מלבד העלות. 012 מובייל מציעה ללא ספק את ההצעה המשתלמת ביותר עבור חבילת סלולר.

012 מובייל הינה חברה אשר הושקה על ידי חברת פרטנר אי שם בשנת 2012. החברה מספקת מספר שירותים בתחום האינטרנט, הטלוויזיה וכמובן הסלולר. לקוחות 012 יכולים לבחור מבין מבחר מסלולים שונים אשר לכל אחד מהם יתרונות משלו. ההבדלים בין המסלולים לרוב באים לידי ביטוי בגובה חבילת הגלישה אותה תבחרו לעצמכם. ככל שחבילת הגלישה תהיה גבוהה יותר כך העלות תהיה גבוהה יותר.

כיצד בוחרים חבילת גלישה?

חבילת גלישה למעשה מאפשרת את איכות ומשך הגלישה שלכם באינטרנט. חבילת גלישה גדולה יותר תאפשר משך שהות ארוך יותר באינטרנט, וואטסאפ, מייל ועוד. בדור בו הטלפון הנייד אינו עוזב לרגע את ידינו אין ספק כי חבילת גלישה גדולה הינה דבר הכרחי וחשוב מאוד. ב012 מובייל תוכלו לבחור בין חבילת גלישה של 150 ג’יגה אשר מחירה הוא 29.9 ₪ לבין חבילת גלישה של 200 ג’יגה אשר מחירה הוא 34.9 ₪. על מנת לבחור את החבילה הטובה ביותר עבורכם חישבו מהו הצורך עליו מכשיר הסלולר שלכם עונה וכמה זמן אתם גולשים במהלך היום.

חבילות טלוויזיה

אמנם בשנים האחרונות עם כניסתם של הטלפונים החכמים לחיינו רבים בחרו לזנוח את הטלוויזיה אך אין ספק כי אהבה ישנה לעולם נשמרת. בתקופה האחרונה ניתן לראות כי חלה אף עלייה משמעותית בצריכת תוכן דרך הטלוויזיה בעקבות השינויים הלא שגרתיים אשר התרחשו במהלך חיינו. הטלוויזיה מספקת תוכך מעניין, נגיש וזמין בכל עת, אך על מנת להפוך את התוכן אף למעניין יותר יש לבחור בחבילת טלוויזיה נכונה. מבין מגוון רחב של אפשרויות הקיימות בשוק אין ספק כי פרטנר טריפל הינה הייחודית ביותר כיום.

חברת פרטנר השיקה את חבילת הטלוויזיה שלה לפני מספר לא רב של שנים. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של חבילות בחברה הכוללות גם שירותי טלוויזיה וגם אינטרנט. מבין כל החבילות המוצעות פרטנר טריפל הינה המקורית ביותר. בחבילה זאת תוכלו לקבל את כל ערוצי הטלוויזיה, אינטרנט 100 מגה וכמובן ממיר חדיש במחיר של 159 ₪ בלבד.

הבחירה הנכונה עבורכם

אין ספק כי הבחירות בחבילת סלולר ובחבילת טלוויזיה הינן בחירות חשובות ועל כן יש להשקיע בהן מעט חשיבה. במידה ואתם מחפשים את החבילות אשר יספקו עבורכם את התמורה הטובה ביותר עבור המחיר הטוב ביותר אין ספק כי 012 מובייל ופרטנר טריפל הינן הבחירות הנכונות.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן