כיצד למצוא מוסך הסדר הפניקס באזורך?

חברת הפניקס נמנית על הגדולות והמובילות בישראל בתחום ביטוחי הרכב. לפיכך החברה עובדת בהסדר מול מוסכים בכל רחבי הארץ, ופנייה אליהם מספקת מספר יתרונות משמעותיים למבוטחים. אז כיצד מוצאים מוסך כזה באזור המגורים שלכם, ומדוע כדאי לפנות דווקא למוסך הסדר של הפניקס? על כך בשורות הבאות.

אם רכבכם נקלע לתאונה, בוודאי תרצו להחזיר אותו לתקינות מלאה מהר ככל האפשר. אכן, תאונה היא התרחשות וחוויה בלתי נעימה, והרצון והצורך הוא להשיב את השקט הנפשי – כולל הביטחון הקשור תפקוד המכונית שהינה חיונית כל כך לחייכם, וגם אהובה עליכם. במידה ואתם מבוטחים של חברת הפניקס, כדאי לבחור במוסך הסדר, כלומר מוסך שיש לו הסכם עם הפניקס ולכן כלקוחותיה תהיו זכאים לקבל בסופו של דבר את העלות הכי משתלמת. זאת מפני שההסכם מול המוסך קובע מחירים ידועים מראש ואף מופחתים ביחס לעלויות הרגילות של מוסכים שאינם מצויים בהסדר. מלבד זאת, יש עוד כמה יתרונות בפנייה למוסך כזה, אך לפני כן נסביר איך בעצם מגיעים אליו.

לאתר מוסך הסדר באזורכם

ייתכן שבעקבות התאונה רכבכם ניזוק אך לא באופן המונע המשך נסיעה, כלומר מדובר נזקים קוסמטיים או אפילו נזקים מכאניים כלשהם שבכל זאת מאפשרים לחזור הביתה. במקרה כזה, סביר להניח שתעדיפו למצוא מוסך הסדר של הפניקס הקרוב לאזור מגוריכם. לדוגמא, אם אתם מתגוררים בירושלים והסביבה, תוכלו לפנות אל מוסך הבירה, מוסך הסדר חברת הפניקס. מאידך, אם בעקבות התאונה הרכב אינו יכול להמשיך לנסוע ויש להעלות אותו על הגרר, ייתכן ותעדיפו לקחת אותו למוסך יחסית קרוב למקום בו נתקעתם – אפילו אם הוא רחוק מהבית. רק זכרו שמבוטחים של הפניקס זכאים לרכב חלופי אוטומטי לכל אורך תקופת התיקון, ושאם תמצאו מוסך באזור מגוריכם יש יתרון מסוים בהבאת הרכב אליו עם הגרר.

בכל מקרה, מה שחשוב לכם בנקודת הזמן הזו הוא למצוא מוסך הסדר של הפניקס באזורכם, בין אם היכן שנתקעתם או ליד מקום המגורים שלכם. לשם כך תוכלו לעשות אחד משניים: או להתקשר אל מוקד שירות הלקוחות של הפניקס בתחום ביטוחי הרכב, ולשאול אילו מוסכי הסדר יש באזורכם, או להיכנס לאתר האינטרנט. באתר של החברה של מנוע חיפוש פשוט וקל לשימוש של מוסכי הסדר, שהחברה קוראת לכם נבחרת “המוסכים שבאחריות”. כל שצריך לעשות הוא להכניס למנוע את יצרנית הרכב שלכם, את האזור או לבחור עיר, והתוצאות כבר יתקבלו באופן אוטומטי. מעבר לכך, אם אתם מכירים שם של מוסך תוכלו להקליד אותו ולקבל את כתובתו ולהבין אם הוא בכלל מצוי בהסדר.

מדוע כדאי לפנות למוסכי הסדר של הפניקס

בעיקרון, אין חוק המחייב אתכם לפנות דווקא אל מוסכי הסדר, ותוכלו להימנע במקרים רבים מהפעלת הפוליסה. יחד עם זאת, יש כמה יתרונות בהפעלתה והגעה למוסך הסדר, למשל קבלת 3 שות אחריות על איכות התיקונים שבוצעו במכונית אחרי התאונה. כמו כן, תקבלו כאמור רכב חלופי לתקופת התיקון, תקבלו פטור מפרמיית השבה לקדמות, וכן ישנה השתתפות עצמית מופחתת הנעה בין אלף לאפס שקלים.

כאמור, יתרון נוסף הוא כלכלי שכן קיימים סכומים קבועים וידועים מראש בהסכם של המוסך עם החברה. וקיים גם יתרון בירוקרטי משמעותי, שכן מוסכי הסדר שפועלים מול חברת הביטוח מאפשרים ללקוח ליהנות מהליך מקצועי ומזורז, ולמעשה מלווים אתכם מאלף ועד תו. במוסך תקבלו עזרה בכל התהליך מול הפניקס, לרבות מילוי הטפסים הייעודיים ועד להגשת התביעה, ולמעשה מורידים מכתפיכם חלק משמעותי מהנטל הזה.

אבל לא פחות חשוב, מוסכי הסדר של הפניקס הם כאלו שנבחרו על ידי החברה בקפידה, לאור עמידה בסטנדרטים גבוהים של מקצוענות ושירות. אין אפשרות למשל שתגיעו למוסך הסדר שאינו מורשה מטעם משרד התחבורה, שאינו עומד בתקנות או אינו מצוי בפיקוח. במילים אחרות, זוהי בחירה המעניקה שקט נפשי וידיעה שרכבכם נמצא בידיים טובות, על כל המשתמע מכך מבחינת איכות התיקונים, שימוש בחלפים וכיוצא בזאת. וכאמור, אתם מקבלים 3 שנות אחריות על איכות התיקונים לאחר התאונה.

לא כל המוסכים אותו הדבר…

למרות האמור לעיל, ועם כל הכבוד לנבחרת המוסכים שבאחריות של הפניקס, חשוב לזכור שתמיד יהיו הבדלים בין המוסכים. אכן, כמו בכל תחום מקצועי גם כאן יש הבדלים בוותק והניסיון, בהיכרות עם סוג ודגם הרכב שברשותכם, בטיב השירות וכן הלאה. לכן, לפני בחירה במוסך כזה או אחר כדאי לבצע כמה בירורים.

ראשית, נסו לברר האם המוסך בעל ניסיון רב בטיפול ברכבים זהים לשלכם, ובוודאי אם מדובר ברכב מדגמים יחסית חדשים שיש לו מערכות ממוחשבות. בנוסף, יש לבדוק מול המוסך באילו חלפים ייעשה שימוש – האם בחלפים מקוריים ומאושרים, או בחלפים אחרים. כמו כן, במידה ופח הרכב ניזוק, כפי שקורה לעיתים קרובות בתאונות, יש לוודא שהמוסך עושה שימוש בכלי וטכניקות הפחחות הטובים ביותר, ושהוא עובד עם מוצגי הצבע המובילים בעולם להתאמה מדויקת של הגוונים. כך, כאשר תגיעו אל המוסך בסופו של דבר לאסוף את רכבכם, לא תזהו את מיקום הנזק על המעטפת.

מעבר לכך, בשיחת הטלפון עם המוסך כדאי להתרשם מאיכות השירות: האם יש מערכת לניתוב שיחות? האם אתם נדרשים להמתין זמן רב על הקו? האם המענה האנושי אדיב, סבלני ומסביר את הפרטים באורח רוח? זכרו שבעת התקופה תהיה לכם תקשורת מול המוסך, בוודאי אם מדובר בתיקונים ממושכים, ואנשיו גם יטפלו בחלק ניכר מהסידורים מול הפניקס. לכן, כדאי גם לשים את הדגש על שירות מסביר פנים, אדיב ולבבי, ולעשות את הבחירה בהתאם.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן