התקנת פרגולה מאלומיניום: כך תימנעו מחאפרים

luxury-garden-with-large-pool_244125-318-4abf6a01
מתכוונים להתקין פרגולה מאלומיניום בחצר או במרפסת? במאמר הבא ננסה לעדות לכם קצת סדר בבלגן ולהבין מה חשוב לבדוק לפני שמזמינים פרגולה, על מנת שלא תפלו על חאפרים.

 

שימו לב להצעת המחיר

נפתח בשורה התחתונה – היזהרו מהצעות מחיר נמוכות מידי, הן עלולות להעיד באופן ישיר על כך שמדובר בבעל מקצוע לא אמין או לא מספיק מנוסה. במקרה הטוב בעל מקצוע כזה יחסוך עלכם בחומרים, במקרה הרע הוא יתקין לכם פרגולה לא בטוחה ולא יציבה.

חשוב שהצעת המחיר שאתם מקבלים מבעל המקצוע תיראה לכם מקצועית ותכיל את כל האלמנטים השונים של העבודה. סוג הפרגולה, סוג החומר, מטר אורך וסוג הקירוי. כמובן שעל הצעת המחיר גם להכיל את סעיף האחריות, מה היא כוללת, לכמה זמן היא תקפה ובאילו מקרים היא לא תקפה.

במידה ואתם מקבלים הצעת מחיר שכוללת שורה אחת עם סוג הפרגולה והמחיר, דעו לכם שמדובר בפתח לצרות צרורות, פשוט ותרו עליה והמשיכו הלאה.

לא לקבל הצעת מחיר בטלפון

אל תגידו יהיה בסדר ואל תתפתו אחרי בעל מקצוע שאומר לכם שהוא התקין כבר מאות פרגולות ואין לכם ממה לחשוש, כי זה בדיוק השלב בו אתם צריכים להתחיל לחשוש. אתם כל הזמן צריכים לשאוף להזמין את בעל המקצוע שגורם לכם להרגיש שאתם יכולים לסמוך עליו כל העת.

בעל מקצוע אמין ומקצועי יגיע אליכם הביתה לקחת מידות ולהתרשם מקרוב ממורכבות העבודה. הוא יוכל לבדוק אלו פרמטרים עשויים לייקר את המחיר ולציין אותם כמובן על גבי הצעת המחיר, על מנת שלא יהיה מקום לשאלות וספקות. כל התנהלות אחרת פשוט עולה לגרום להתייקרות העבודה בטח וזה לא נעים.

התייעצו עם מהנדס

לבעל המקצוע שאתם עומדים להזמין אולי יש ניסיון של שנים בתחום, אבל הוא לא מהנדס או יועץ בטיחות. לפני שאתם מזמינים פרגולה, הזמינו מהנדס שיבחן את השטח ויאשר ששם יכולה לעמוד פרגולה מאלומיניום.

זכרו – ביחס לעץ האלומיניום הוא חומר קליל מאד ובמידה והפרגולה לא תותקן כמו שצריך, היא פשוט יכולה לעוף ברוח. קחו את חוות הדעת של המהנדס והציגו אותה בפני בעל המקצוע שמתקין לכם את הפרגולה, רק תבטיחו שהיא תהיה יציבה ובטוחה.

אגב, המהנדס צריך להגיע אליכם הביתה פעמיים. פעם אחת לפני התקנת הפרגולה על מנת לבצע תכנון מקדים, ופעם נשייה על מנת לוודא שהפרגולה עומדת בתנאים שהוא עצמו הציב.

חשוב לציין – זה לא משנה אן אתם מחפשים חברה של פרגולות אלומיניום לחניה, למרפסת או לחצר, בחרו בחברה אמינה ומנוסה, כזו שיש לה מוניטין של חברה מובילה בשוק.

אין זה אומר שאתם לא יכולים למצוא חברת הצללה בזול, פשוט בצעו סקר שוק מקדים וקבלו מושג כלשהוא על המחירים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן