בעלי עסקים? גלו את כל מה שאתם צריכים לדעת על בניית אתרים

אתרי אינטרנט מהווים כיום מרכיב בלתי נמנע מהצלחתו של עסק. בעלי עסקים רבים הבינו זאת מאוחר, חלקם אפילו מאוחר מידי כשגילו שהמתחרים שלהם כבר ממזמן ניצחו את התחרות.
מעבר לזה שאתר אינטרנט יכול להוות פלטפורמה מצויינת לעסק שמציע מוצרים לרכישה – ולהפוך את הרכישה למקוונת, אתר אינטרנט מהווה כרטיס ביקור דיגיטלי לעסק.

בנינו, מי לא מחפש בגוגל?
בעבר, כשהיינו צריכים בעל מקצוע היינו מחפשים אותו באחד מהספרים כמו דפי זהב. היום זה אחרת. התקדמנו. אנחנו מחפשים באינטרנט.
וכמוכן גם הלקוחות שלכם. אנשים מחפשים את השירותים שלכם. תעזרו להם למצוא אתכם!

בניית אתרים הוא השירות, מפתח הזהב שעליו אסור לכם לוותר כל עוד טובת העסק שלכם לנגד עינכם.
ישנם סוגי אתרים רבים, לא כולם יתאימו לכל סוג עסק. בחלק הבא נפרט את סוגי אתרי האינטרנט הנפוצים וננסה לדייק מה מתאים לעסק שלך:

  • אתר תדמית – מהווה כרטיס ביקור דיגיטלי. השימוש באתר תדמית אופייני לחברות ועסקים המציעים שירותים כמו עורכי דין, שיפוצניקים, אדריכלים ומעצבי פנים, או כל עסק אחר המצפה לייצר לקוחות חדשים דרך האינטרנט.
    לרוב אתרי תדמית יפרטו רבות אודות העסק והשירותים שלו ויכללו טפסי יצירת קשר – הרי לשם כך הם נוצרו, לא?
  • אתר מסחר – מהווה פלטפורמת מסחר מקוון. אתרי מסחר מתאימים לחברות ועסקים המציעים מוצרים למכירה כמו מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, שולחנות וכסאות, צעצועים לילדים וכל מוצר אחר העולה על דעתכם. דרך אגב, אתר מסחר הוא בהחלט פלטפורמה מצויינת גם למכירת מוצרים וירטואליים כמו סדנאות אונליין, קורסים אונליין וכד’
  • אתר קטלוג – עסקים רבים מציעים מוצרים למכירה, אך המכירה אינה יכולה להיות מקוונת. לצורך הדוגמה ניקח חברה שמוכרת שיש למטבח. האם אפשר לקנות שיש למטבח דרך האינטרנט? התשובה בידיכם.
    אתר קטלוג הוא הפתרון המושלם לעסקים שכאלו. כאלו שרוצים נוכחות דיגיטלית, כאלו שרוצים להציג את קטלוג המוצרים שלהם.

מה חשוב בתהליך בניית אתרים
לאחר שתיארנו מהם סוגי אתרי האינטרנט הנפוצים ולמי הם מתאימים, אני מקווים שהצלחתם להבין איזה אתר אינטרנט מתאים לעסק שלכם.
השתכנעתם? חושבים שהעסק שלכם צריך אתר אינטרנט? אל תתפשרו על הנקודות הבאות:

  1. עיצוב מודרני – בשפה המקצועית קוראים לזה UI/UX. עיצוב מודרני הוא מרכיב קריטי בהשגת היעדים מאתר אינטרנט. אבל חשוב לשים לב שמעבר למודרניות, חשוב לדייק את העיצוב לקהל היעד שעתיד לגלוש באתר האינטרנט
  2. ממשק ניהול ידידותי ונוח – וודאו שאאתר האינטרנט שתקבלו יכלול מערכת ניהול, כזאת שתאפשר לכם לעדכן את תכני האתר, תמונות וכד’. אנו ממליצים להשתמש במערכת הניהול הנופצה והטובה בעולם: WordPress
  3. יחסי אנוש – בניית אתר הוא תהליך ארוך שלוקח בין חודש לשלושה חודשים. אנחנו סבורים שהייתם רוצים להעביר תהליך שכזה עם אדם נעים, כזה שידע לשמוע אתכם ולתת לכם להביע את עצמכם
  4. שלבי המפתח – רגע לפני שאתם מתחילים בתהליך בניית אתר אינטרנט, בדקו כי החברה בה בחרתם עובדת לפי הסטנדרטים המוקבלים ולפי שלושת השלבים הבאים: אפיון, עיצוב ופיתוח.
    רק כאשר שלושת השלבים הללו מתבצעים, אפשר להבטיח שהתהליך יהיה מסודר ושלא יהיו הפתעות במהלכו

בניית אתרים עם חברה מקצועית
על מנת שאתר אינטרנט יגיע לתוצאות המצופות ממנו, נדרשת חברת בניית אתרים מקצועית שתדע לבנות את האתר באמצעות טכנולוגיות מתקדמות, תדאג לאבטחת האתר ולא פחות חשוב מזה: תבין את מנועי החיפוש ותדע כיצד בונים אתר אינטרנט שמתקדם טוב במנועי החיפוש.
נוסף על כך, התאמת האתר למובייל (מכשירים ניידים) משפיעה גם היא על האופן בו האתר יגיע לתוצאות שציפיתם.

THM – חברה לבניית אתרים ופיתוח אפליקציות בהתאמה אישית 03-9337788

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן