חברת קידום אתרים – כך תבחרו נכון

ישנן לא מעט חברות קידום אתרים, קטנות וגדולות, שפועלות כיום בישראל. לכן, בעלי אתרים שמעוניינים לקדם את האתר שלהם נתקלים בהיצע השופע הזה ולא תמיד יודעים כיצד לבחור. חברות הקידום נבדלות זו מזו באסטרטגיות הקידום שלהן, ברמת הניסיון בתחומים תחרותיים וגם בגובה התשלום החודשי שהן דורשות. כדי לסייע לבעלי אתרים לבחור את החברה הנכונה עבורם, הכנו כמה נקודות מרכזיות שכדאי להתייחס אליהן בתהליך הבחירה.

freepik

רמת הניסיון בנישות תחרותיות

לרמת הניסיון בנישות תחרותיות יש חשיבות רבה. בניגוד לתחומים שבהם קל יחסית להתקדם בתוצאות הדירוג בגוגל, ישנם תחומים רבים שבהם כמה וכמה חברות מתחרות ביניהן על המקומות הראשונים. תחומים אלה, כמו שיווק, בניית, אתרים, תיירות ועוד, הם תחומים שלא ניתן להצליח בביצוע קידום אתרים בהם, ללא הניסיון המתאים.

לכן, אם יש לכם אתר שהוא באחד מהתחומים התחרותיים ברשת, לא מומלץ לבחור בעבודה עם מקדם אתרים בתחילת דרכו. ישנם מקדמי אתרים מתחילים שיכולים להיות מוכשרים מאוד, וגם להציע מחיר חודשי אטרקטיבי, אך כדאי להיעזר בהם בתחומים שרמת התחרות בהם איננה גבוהה.

האינפוט השיווקי של חברת הקידום

כאשר נעזרים בכל חברת קידום אתרים דניאל זריהן שהיא, למעשה מכניסים אותה לתוך החשיבה השיווקית של העסק שעומד מאחורי האתר. לכן, חשוב לבחור בחברה שתוכל לספק אינפוט שיווקי שישתלב במאמצי הקידום. מכיוון שקמפיין קידום אתרים הוא קמפיין שיווקי לכל דבר, יש צורך בשילוב כוחות של אנשי מחלקת השיווק של החברה ביחד עם חברת קידום האתרים. זאת, על מנת שהאתר והתכנים שבו ישקפו באופן הטוב ביותר את הקמפיינים של החברה שאולי מתרחשים בעולם שמחוץ לרשת האינטרנט. בנוסף לכך, קמפיין קידום אתרים צוריך לכלול הכנסת תוכן רלוונטי לאתר באופן קבוע – וחשוב שהמחשבה על התוכן תיעשה במשותף עם מנהלי העסק והאתר.  

דיווח ואופטימיזציה

שיקול נוסף שצריך לעזור בבחירת חברת קידום האתרים הנכונה הוא כיצד מתבצע הדיווח על הביצועים של הקמפיין. חשוב שבעלי האתר יקבלו דיווח על בסיס קבוע, שיכלול ניתוח של ביצועי הקמפיין. בעלי האתר צריכים לדעת בכל עת באילו תוצאות חיפוש הם נמצאים במיקום גבוה, ובאילו לא. בנוסף לכך, הם צריכים גם לקבל עדכון על ביצועי האתר: כמה גולשים נכנסים אליו מדי חודש, מהו משך זמן השהייה הממוצע באתר, מהם הדפים הנצפים ביותר באתר וכו’. רק על ידי ניתוח של הנתונים האלה ניתן לבצע אופטימיזציה לקמפיין הקידום ולהתאים אותו בצורה שתביא תוצאות טובות יותר.

גובה העלות החודשית

הפרמטר האחרון שיש לקחת בחשבון הוא עלות התקציב החודשי הנדרש לקידום. מקדמי אתרים שונים ידרשו תשלום בטווח מחירים רחב למדי. למעשה, תוכלו למצוא כיום בשוק חברות קידום אתרים שתדרושנה תקציב של כמה מאות שקלים בחודש, לעומת מקדמי אתרים שיאמרו לכם שבפחות מ-5,000 ₪ בחודש לא יהיה ניתן להתקדם. לכן, צריך לשקלל את כל הנתונים האחרים, ולבחור בחברה שרמת התקציב שהיא דורשת מתאימה לתקציב שמתאים לכם. באופן כללי, לא מומלץ להתפשר על הצעת מחיר נמוכה, אם היא לא כוללת עבודה מקצועית ומוכחת בכל ההיבטים שהוזכרו לעיל.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן