אסף חילו – פראג או וינה? זו השאלה!

12120084_1012555675442132_8686684553771610462_o-19c6f7d3
אסף חילו מונה את ההבדלים בין וינה לפראג וממליץ לישראלים לאן כדאי לטוס ברגע שהן יהיו ירוקות שוב

ההתלבטות לאן לטוס בזמן מגפת הקורונה או אחריה יכולה להיות קשה, כדי להקל על הבחירה ליעדי הטיסה הבאים מומלץ לבחור ביעדי הטיסה המוכרים ולצמצם את ההתבלטות ליעדים מבוקשים כדוגמת פראג או וינה.
המלצות לפראג? המלצות לוינה? אם אתם מתכננים את החופשה הבאה שלכם באחד מהיעדים האלו כדי לקרוא על ההמלצות הראשוניות ליעדים ממומחה תיירות ישראלית ובינלאומית, אסף חילו.

אסף חילו: “קרב ותיק בין ערי הבירה המבוקשות”
הנופש הישראלי הממוצע מוצף ביעדי טיסה אפשריים ולאחרונה אלו גדלו אף יותר עם הסכמי השלום והנורמליזציה.
כדי להתמודד עם ההיצע הקרב ובא אחרי הקורונה, מומלץ לבחור ביעדים מבוקשים ומוכרים שעשויים להחזיר את הנופשים הישראלים למסלול התיירות המוכר – 2 יעדים מומלצים עבור הישראלים הם פראג ווינה.
מומחה תיירות ישראלית ובינלאומית, אסף חילו, מספק הסברים משכנעים מדוע נופשים מתלבטים בין שני היעדים האירופאיים האלו: “אנחנו יוצאים מנקודת הנחה שלאחר החיסונים אירופה תחזור למצב טוב מבחינת הקורונה, טיסה לוינה או טיסה לפראג הן ההתלבטויות ידועות ונוחות לקהל הישראלי לצורך חזרה לשגרת החופשות. פראג ווינה, שתי ערי בירה אירופאיות קלאסיות דמות עם נופים ומבנים מרהיבים, אטרקציות מיוחדות, מסעדות מעניינות, שווקים ואפילו חיי לילה”.

המלצות לחופשה בעיר פראג למטייל הישראלי
עיר הבירה של צ’כיה, פראג, מציעה מגוון היסטורי ותרבותי בשילוב של מודרניות עם קסם אירופאי ייחודי שניתן למצוא רק בפראג.
רבים מהישראלים המבקרים בפראג יחפשו לטוס פעם נוספת כדי לבקר באתרים הרבים ולהמשיך ליהנות מהאווירה המרתקת.
אסף חילו מציג את סודה של העיר פראג וממליץ לשקול לטוס לפראג כל כמה שנים: “כל מה שצריך זה מלון במרכז העיר פראג. לפראג באים וחוזרים בגלל האווירה המיוחדת, מדובר בעיר בירה מבוקשת מאוד. ניתן למצוא בוינה מאות רבות של מסעדות עם אוכל מסורתי וכמעט כל מאכל תרבותי אחר נוסף כולל אוכל ישראלי מוכר. אם אתם אוהבים לשתות, בפראג יש מסעדות וברים רבים המציעים מגוון רחב של בירות ועבורנו הישראלים בירה לילית באווירה שכזו, מועדונים מודרניים או מועדונים רגועים יותר לשכבת הגיל המבוקרת יותר, שווים כל שקל”, עוד מוסיף חילו: “בחנויות ניתן למצוא סחורות מקומיות כמו הזכוכיות הצ’כית אך עקב הביקוש העולמי הרב ניתן למצוא גם רשתות אופנה בינלאומיות מגוונות”.

אם תשאלו את אסף חילו, המבנים בפראג ממוקמים גבוה ברשימת המבנים המרהיבים של אירופה: “זה לא סוד שבאירופה ניתן למצוא מבנים קלאסיים שלא בונים יותר כיום, פראג ידועה במספר מבנים רב ששווה להגיע ולבקר בהם, בין אם מדובר בשעון המושך תיירים אליו כל שעה עגולה, אתרים יהודיים כמו בתי כנסת עתיקים ,גשר קארל ועוד רבים אחרים”.
אסף חילו לא שוכח את האטרקציות בפראג: “האטרקציות בלתי נגמרות: מוזיאון הצעצועים, מוזיאון השעווה, מוזיאון הזכוכית, מוזיאון הק.ג.ב, מוזיאון המוזיקה, גן החיות, סיורי אופניים חשמליים, סיורים רגליים עם הסבר על מקומות בפראג ומקומות נוספים שיחזירו אתכם לפראג לחופשה שנייה ושלישית”.

המלצות לחופשה בעיר וינה למייל הישראלי
עיר הבירה של אוסטריה, וינה, לא נופלת ממקבילתה המבוקשת בצ’כיה ומציעה מגוון אתרים ופעילויות בכל ימות השנה באווירה אירופאית עם מקומות שחובה לבקר בהם לפחות פעם אחת בחיים.
אסף חילו מסביר את הביקוש הרב לחופשה בוינה: “ההתלבטות שיש לישראלים ונופשים רבים בין פראג ולוינה מגיעה עקב הדמיון שיש בין שתי ערי הבירה האירופאיות, כמו פראג גם וינה מבוקשת בזכות לא רק עקב הסגנון האירופאי הקלאסי עם ארכיטקטורה ברמה גבוהה, אלא גם משלבת בתוכה מודרניזציה והתאמת הפעילויות והמסעדות לתיירים הרבים המבקרים בה”, חילו ממליץ על מספר מקומות בוינה: “מי שרוצה ליהנות מהאווירה המוכרת בוינה רצוי שיבקר בפארק רטהאוס ובארמון החורף הופבורג או בארמון שנברון, אזורים נוספים קיימים בשפע: גלגל הענק ריזנארד, מוזיאון האלברטינה, בית האופרה המלכותי, המוזיאון היהודי ביודנגאסה, מוזיאון הדובים או מוזיאון הבובות והצעצועים המתאימים לילדים, גן החיות ועוד אזורים רבים בהם ניתן לבקר”.

אסף חילו
ומה לגבי האוכל בוינה? אסף חילו חושב שכדאי לוותר מסעדות בוינה ועל חישוב הקלוריות בחופשה בוינה: “מבלי לדבר על השניצל הווינאי המוכר, כל מי שביקר בוינה ואפילו פעם אחת ידע להגיד שהמסעדות והאפשרויות הקולינריות קיימות ללא הגבלה ובניהן: שוק נאש (Naschmarkt), פיגלמולר (Figlmuller) מסעדת השניצלים שנחשבת הטובה ביותר בוינה, מיטב המסעדות הווינאיות, קפה זאכר וקונדיטוריות שונות המחייבות אתכם לנסות כל יום מאפה ווינאי אחר”.

מנוי
הודע ל
guest

1 תגובה
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
נעה

פראג ווינה ממש לא דומות. פראג הרבה יותר מתאימה למטייל הישראלי כי יש בה היסטוריה יהודית מפוארת ואפילו מלון כשר. דוגמא לבית כנסת אחד מתוך רבים שיש בפראג כאן – https://prague-blog.co.il/%d7%9e%d7%a7%d7%a4%d7%a7%d7%90-%d7%9c%d7%90%d7%95%d7%a1%d7%9c%d7%95-%d7%91%d7%9e%d7%a7%d7%95%d7%9d-%d7%90%d7%97%d7%93-%d7%91%d7%99%d7%aa-%d7%94%d7%9b%d7%a0%d7%a1%d7%aa-%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%a9%d7%9c/

Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן