קניית עוקבים באינסטגרם בשנת 2020

אינסטגרם 3-14bf7a02
קניית עוקבים באינסטגרם בשנת 2020

 אחד האלמנטים החשובים ביותר באינסטגרם, הוא כמות העוקבים שיש לכל פרופיל. בלעדיהם, הפרופיל לא יוכל להתפתח ולצמוח. ישנן דרכים רבות למשוך את העוקבים הללו; תגים, קידום ממומן ואורגני, פרסום של פוסטים והגרלות, וכן קניית עוקבים שהיא אחד האמצעים הפופולאריים ביותר הן עבור עסקים וותיקים ובעיקר, עבור עסקים חדשים שרק פתחו את הפרופיל החדש שלהם.

 על ידי קניית העוקבים, ניתן בקלות להגדיל את החשיפה לפרופיל ואף ליצור רושם ראשוני מעולה על גולשים מזדמנים שהגיעו לפרופיל שלכם בדרך זו או אחרת; אם בעזרת תגיות, פוסטים ממומנים שפרסמתם, או פשוט כי האלגוריתם טירגט אותם. החכמה היא כאמור, לגרום להם להישאר.

 סיבות מדוע קניית עוקבים באינסטגרם בשנת 2020 תוביל אתכם להצלחה

                      יריית הפתיחה – אם מדובר בעסק קטן והמטרה היא להזניק אותו כמה שיותר גבוה בזמן קצר, קניית עוקבים היא הדרך הנכונה לעשות זאת. בדרך זו, תיפתח בפניכם דלת מלאה בהזדמנויות ליצור רושם ראשוני מעולה על הגולשים המזדמנים שיגיעו לעמוד שלכם.

                     ליצור נוכחות – בתקופה שבה עסק שלא נמצא באינסטגרם לא נחשב קיים באמת, הקרב על הנוכחות הוא קשה מתמיד. אינסטגרם מאוד אוהב פרופילים בעלי מספר עוקבים גבוה ודואג לטפח אותם, כך שזו בכל מקרה חייבת להיות אחת המטרות שלכם. ככל שיהיו לכם יותר עוקבים כך תיצרו נוכחות, תמשכו אליכם יותר עוקבים פוטנציאליים ובסופו של דבר תראו את התוצאות ברווחים.

                     חשיפה גם לאתר – נהוג לקשר מודעות, פרסומות ופרופילים עסקיים לאתר האינטרנט של אותו עסק. כך, באופן טבעי כאשר מספר העוקבים שלכם יגדל כך גם תוכלו לראות גידול במספר הכניסות לאתר האינטרנט שלכם.

                     אמינות – כשפרופיל מאופיין במספר גבוה של עוקבים, הגולשים המזדמנים שמגיעים אליו תופסים אותו כאמין יותר, שכן יש הרבה מאוד אנשים אחרים שהחליטו לטרוח ולעקוב אחריו. אם כך, כנראה שגם להם יהיה שווה לעקוב אחריכם ואולי אפילו לצרוך את המוצרים או השירותים שלכם.

                     ליצור קהילה בכל אחת מהפלטפורמות בהן אתם נוכחים – בתי העסק כיום לא מתפעלים חשבון רק בפלטפורמה חברתית אחת! בכדי להגדיל את סיכויי ההצלחה עליהם ליצור נוכחות גם בפלטפורמות כמו פייסבוק, טיק-טוק, טוויטר וכו’. כל אחת מהפלטפורמות האלו דורשת גישה שונה, כך שאפשר בקלות לשחק על זה ולהזמין את הגולשים לצפות בתוכן המיוחד שהעליתם כרגע בפלטפורמה אחרת, וכך להגדיל את מספר העוקבים בכל הפלטפורמות בהן אתם מתפעלים עמוק עסקי.

 לא כל העוקבים שווים

 קניית עוקבים חייבת להתבצע בכובד ראש, שכן אתם עלולים ליפול על חברה לא אמינה שתספק לכם עוקבים מזויפים, לא אמינים ולא איכותיים שבמקום לגרום לגולשים הפוטנציאליים להישאר, יבריחו אותם הרחק אל המתחרים שלכם. אצל סושיאל בוסט תוכלו להיות בטוחים שהעוקבים שתרכשו, יהיו בדיוק מה שאתם צריכים בכדי לקבל את הבוסט שהעסק שלכם היה צריך על מנת להצליח ברשת החברתית הפופולארית והאהובה כל כך.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן