קבלת רישיון קבלן כח אדם או שירות

בישראל פועלים קבלנים רבים האחראיים על פרויקטי בנייה. תחום הבנייה הוא אחד התחומים הנרחבים שבהם מוטלת אחריות גבוהה על כתפי הקבלן. לכל לקוח המועניין לפתוח בפרויקט ממליצים לפנות לקבלן רשום כדי להיות בטוחים שהבנייה תיעשה לפי הכללים. לפיכך, קבלנים רבים מעוניינים לקבל רישיון קבלן כח אדם או שירות, על מנת להגדיל את מאגר לקוחותיהם.

freepik

באילו תנאים אפשר לקבל רישיון כח אדם?

קבלת רישיון קבלן כח אדם או שירות מותנה במספר דברים הכרחיים:

  • ניסיון – על מבקש הרישיון לניהול כוח אדם להוכיח שיש לו שלוש שנים לפחות בתחומי מתן שירות או ניהול כוח אדם. אם מדובר ברישיון למתן שירות, על המבקש להוכיח שיש לו ניסיון של שנה לפחות בתחום הניהולי או העסקי.
  • ערבות בנקאית – הערבות הבנקאית נועדה להוכיח שמבקש הרישיון יכול לשלם את חובו לעובד שלו.
  • ללא עבר פלילי – על מבקש הרישיון להיות נקי מעבר פלילי בחמש השנים האחרונות.

איך מגישים את הבקשה לקבלת הרישיון?

קבלת רישיון קבלן כח אדם או שירות מותנית בהגשת טפסים שונים. כפי שהוזכר מקודם, יש לבדוק אם מבקש הרישיון עומד בכל הקריטריונים המאפשרים לו לקבל את הרישיון. דבר שני, יש צורך למלא טופס מיוחד להגשת בקשה בצירוץ מסמכים חיוניים: קורות חיים, אישורים המצהירים על קיומו של ניסיון בתחום (כולל טלפונים של אנשים שיכולים להעיד על הניסיון), חוזה שכירות של העסק, טופס הסכמה למסירת מידע פלילי מהמשטרה, מאזן בוחן ועוד. את כל הטפסים האלה יש להגיש למשרד העבודה והתעסוקה והוא זה שיבחן את הבקשה ויזמן אתכם לראיון אישי. על מנת לעבור את הראיון בהצלחה, יש להביא את רשימת הועבדים המפורטת שלכם וכן טבלת דיווח נתונים כדי להכין ערבות. בנוסף לכך, תידרשו לעבור את מבחן העבודה, כך שכדאי להתכונן מראש ולעבור על החומר.

רוצים לקבל יותר מידע על השגת רישיון קבלן כוח אדם או שירות, אך הולכים לאיבוד בין כל הניירת? זה הרגע לפנות למשרדו של עו”ד ליאב מלמד כדי להתכונן היטב ולקבל את כל התשובות. כי עו”ד מלמד מתמחה לא רק בהיבט המשפטי, אלא גם בתחום החשבונאות.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן