כולם עוברים לענן – המרכזייה הכי מתקדמת שיש

עולם המחשוב והתקשורת הולך ומתפתח בקצב מהיר מאוד. גם בתחום של מרכזיות בענן ניתן לראות כיום התפתחות ולא מעט בתי עסק בוחרים לעבור למרכזייה זאת. מרכזיה בענן מהווה פתרון מקצועי, חדשני ומתקדם אשר מהווה תחליף יעיל מאוד למרכזיות הטלפון הוותיקות. העסק לא נדרש להשקיע סכום כספי משמעותי ברכישת המרכזייה ובד בבד הוא זוכה לשירות יעיל ואיכותי. באמצעות מרכזיית IP  בענן, ניתן להוזיל כיום באופן משמעותי הוצאות תקשורת.

מרכזיית IP בענן

נכון להיום ניתן למצוא שני פתרונות עיקריים לשירותי מרכזיות IP בענן. שירות של ענן פרטי אשר מותקן בבית הלקוח או בעסק ושירות באמצעות ענן ציבורי, אשר הגישה אליו מתבצעת באמצעות האינטרנט. יחד עם זאת, חשוב מאוד לדעת כי כיום ניתן לשלב בין שני הפתרונות הללו בהתאם לצרכים ולמאפיינים של כל לקוח ובהתאם לדרישות הספציפיות של כל לקוח.

ידוע כי כיום כל עסק מעוניין לקצץ כמה שיותר בעלויות שלו ובייחוד עסקים קטנים אשר לא פעם מצויים במאבק מתמיד על ההישרדות שלהם. לכן, מרכזיות בענן מהוות את הפתרון המושלם לצורך קיצוץ עלויות בעסק. באמצעות מרכזייה זאת ניתן לחסוך בהוצאות התקשורת של העסק באופן משמעותי, אשר יש כיום אפשרות לשלם על פי הצריכה והשימוש בפועל במרכזייה.

מהם היתרונות של מרכזיות בענן לעסקים?

מרכזיית IP בענן היא בעלת יתרונות רבים עבור כל עסק.  הלקוח יכול לבחור את ספק השירות וסוג שירותי הענן הנדרשים לו, כלומר, הכוח לבחור מצויים בידי הלקוח. מלבד זאת, ישנו חיסכון כספי משמעותי מאוד בהוצאות התקשורת של העסק לרבות ההוצאות היוצאות, ישנו חיסכון כספי משמעותי בעלויות ההשקעה במרכזייה וכן בעלויות הציוד ובתפעול השוטף, ישנו חיסכון משמעותי בהוצאות תקשורת פנים בתוך הארגון ועוד. השימוש במרכזיית ענן מאפשרת להגדיל או להקטין את השלוחות בהתאם לצורך, להפיק דוחות ניהוליים רלוונטיים בקלות וכן, כוללות פתרונות מתקדמים מאוד כגון: הקלטה, שיחות ועידה, מערכות אבטחה ועוד.

מדוע כדאי דווקא לעסקים קטנים לעבור למרכזיית IP בענן?

מרכזיית IP בענן מהווה את הדבר הטוב והיעיל ביותר דווקא עבור עסקים קטנים, עסק קטן אשר נדרש להפעיל שירותי מרכזייה, לא פעם מוצא את עצמו חסר יכולת לעשות זאת בצורה יעילה וזאת בשל ההשקעה הכלכלית המשמעותית אשר השקעה מעין זאת דורשת. לא פעם, עסק קטן נדרש לוותר על שירותי המרכזייה או לצמצם אותם באופן ניכר, בהתאם לתקציב העומד על הפרק. מכיוון שמרכזיית IP בענן היא מרכזייה אשר ניתן להטמיע בעל עסק בצורה קלה, נוחה ומבלי להשקיע בכך הון הרמה הכלכלית וכן, מכיוון שמדובר על מרכזייה שאיננה דורשת כוח אדם, הרי שכל עסק יכול לבחור במרכזייה זאת ולחסוך בעלויות התקשורת שלו וכן, עבור עסקים קטנים שהתקציב שלהם עבור מרכזייה איננו גבוה מדי, מדובר על הפתרון האידאלי.

כיצד תבחרו מרכזית IP בענן עבור העסק שלכם

חשוב לדעת שתחום מרכזיות IP בענן הולך ומתפתח מדי שנה בשנה. כיום ניתן למצוא בישראל עשרות חברות המספקות שירותי מרכזיות בענן וכן שירותי תקשורת נוספים בענן. על מנת לבחור את שירות המרכזייה בענן התואם ביותר לעסק שלכם מכל הבחינות, חשוב מאוד שתשוו בין שירותי התקשורת והפתרונות המוצעים כיום על ידי החברות השונות.

Telecom Experts  וצ’ק בוקס בשיתוף פעולה מזמינות אותך לקבל ייעוץ ואיפון מקיף וללא עלות או התחייבות – צרו קשר פה >>

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן