מדריך לקניית מיטה איכותית

כאשר אנחנו ניגשים לקנות מיטה, ישנם לרוב שלושה פרמטרים מרכזיים שמנחים אותנו: המחיר, העיצוב של המיטה ואיכות המזרן.

היבטים אלו הם בהחלט חשובים, ויש בכוחם כדי להשפיע באופן ניכר על איכותה של המיטה שנרכוש. ועם זאת, במדריך הקצרצר הבא שהכנו עבורכם, תוכלו להכיר עוד כמה היבטים נוספים שייתכן וחמקו לכם מתחת לרדאר. היבטים אלו לא רק שיבטיחו לכם מוצר איכותי יותר, אלא גם יאפשרו לכם למצוא מיטות איכותיות ובמחירים שווים לכל כיס.

איכות המזרן

איכות המזרן לא בהכרח נמדדת על בסיס המותג שייצר אותו. רבים נוטים לרכוש מזרנים משמות מותגים מוכרים, אך שוכחים שישנם פרמטרים נוספים שיכולים להשפיע על מידת ההחלטה.

ראשית, הטיפ החשוב ביותר הוא לבחון את המזרן בפועל. ייתכן מאוד ועל הנייר יהיה מדובר במזרן איכותי ויוקרתי, אולם בפועל אתם לא תחושו בנוח לשכב עליו. במרבית חנויות הרהיטים יאפשרו לכם לבחון את המיטה בקפידה.

אך אם בכל זאת נצלול אל תוך המפרט הטכני, הרי שמומלץ גם לבדוק אם המזרן מבוסס על קפיצים. בעוד שבעבר היה נהוג לרכוש מזרני קפיצים, הרי שכיום ההמלצה היא לרכוש מזרנים אורתופדיים שאינם מבוססים על קפיץ. מזרנים אלו נחשבים לאיכותיים יותר, וביכולתם למנוע כאבי גב ושרירים.

זה לא רק עיצוב המיטה

לצד המזרן, בסיס מיטה הוא מה שמכתיב את העיצוב הכולל של הרהיט. בעוד שבדרך כלל אנו נוהגים להסתכל על בסיסי המיטה כפריט עיצובי ותו לא, הרי שמומלץ לבחון את התרומה המשמעותית שלהם לאיכות השינה ולשמירה על המזרן.

מומלץ תמיד לרכוש בסיסי מיטה מעץ מלא בלבד, שכן עץ מלא נוטה לעמידות גבוהה יותר ולקשיחות מרבית. ככל שהמיטה עמידה יותר, כך היא לא תתעקם לנוכח המשקל הרב שמופעל עליה הן מן המזרן והן מגופנו.

באם נרצה להתעמק אף יותר בהמלצה לבסיסי מיטה איכותיים, הרי שמומלץ לבחור בעץ אורן הנחשב לקשיח ועמיד מאוד. לצד מאפיינים אלו, קורות עץ האורן אינן מושפעות מתנאי מזג אוויר השגורים בארצנו לרבות שינויי חום-קור קיצוניים או תנאי לחות ממושכים.

השוואת מחירים

אם יצא לכם לבקר בכמה חנויות רהיטים שונות, וודאי נוכחתם לגלות שלמעט מיטות יוקרה  או מיטות מעצבים, מרבית החנויות מוכרות את אותה הקולקציה בדיוק.

היכן אם כן קיים ההבדל? במחיר! בעוד שבחנות אחת תוכלו למצוא את הדרך במחיר X, הרי שבחנות מקבילה תוכלו למצוא את אותו הדגם ובהפרשים שאף יכולים להגיע לכמה מאות שקלים.

בעת השוואת המחירים, הקפידו תמיד לשאול על עלות ההובלה, ולשקלל את ההוצאה הכוללת. די בכך שתערכו סקר שוק קצרצר אך ממוקד, כדי שתוכלו לגלות עולם ומלואו של טווחי מחירים, וכן למצוא את החנות המובילה שתחסוך לכיס שלכם כמה מאות שקלים.

מנוי
הודע ל
guest

1 תגובה
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
avi

בדיוק חיפשתי מיטה מעץ, ללא ריפוד והגעתי למאמר שלכם ולכן רציתי לשתף פה את הקישור שצירפתי ובו גם כן מספר מיטות מעץ אורן מלא ללא ריפוד של מספר יצרנים.
מצ”ב שוב הקישור: https://mizran.co.il/product-category/בסיסי-מיטה-מיטות/
בברכה
אבי

Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן