כל הטריקים לאירוע ביתי קליל

את האתגרים החברתיים שמגפת הקורונה הביאה עמה, כולנו חווים על בשרנו. אך בעוד שהריחוק החברתי לעתים קצת הפך להרגל בחיי היום יום, הרי שבעתות של שמחה המצדיקות את קיומו של אירוע מרובה משתתפים, כאן התחושה היא כבדה הרבה יותר.

לכל הנוגע להקמת אירוע בוטיק ביתי, מצטרפות חששות מסוימות באשר למידת המסוגלות שלנו לעמוד בעומס, וכן להשיג את האווירה היוקרתית והמזמינה המצופה. בדיוק לשם כך, ריכזנו עבורכם מספר טיפים מרכזיים שיעזרו להפיק אירוע ביתי בוטיק ומזמין, במינימום מאמץ, ועם מקסימום מחמאות.

הכול מתחיל ונגמר באוכל

אתם יכולים לשקוד על תפאורה מהסרטים, אתם יכולים להקדיש זמן ליצירת פלייליסט שירים שילוו את האירוע מתחילתו ועד סופו, אתם יכולים לתכנן קונספט מסוים של אווירה או נושא; אך בסופו של יום, מה שמכתיב את הטון הוא לא אחרת מאשר האוכל.

הרי מי מאתנו לא חווה פעם את האכזבה הגדולה של אולם אירועים מזמין ויוקרתי, אך כזה שבמבחן האוכל פשוט לא עומד בציפיות.

אתם יכולים “לבשל לגדוד”, אך אפשר גם לחסוך את הטרחה, ולפנות לחברת קייטרינג שתסגור לכם בדיוק את הפינה. בניגוד לעבר, אין צורך באמת בעמדות הגשה וצוות של מלצרים, וחברות קייטרינג רבות מספקות שירות של מגשי אירוח.

זהו עולם קולינרי שלם שמכומת לתוך מגש, והוא יאפשר לכם ליהנות משפע של מאכלים חלביים או בשריים לבחירה, וכן קינוחים, פירות וירקות ועוד מגוון הפתעות קולינריות נפלאות. המחירים שווים לכל כיס, והחיסכון בזמן ובטרחה, בהחלט מצדיק את ההוצאה.

כלי אירוח חד פעמיים

יש מי שמתנגדים להפקת אירוע יוקרתי ביתי שמלווה בכלי אירוח חד פעמיים. כלים חד פעמיים נתפסים לא פעם כדבר מה פסול שרק מוזיל את האירוע והופך אותו לפחות נחשק.

אך מספיק שתעיפו מבט חטוף בקטלוגים של חברות שונות המתמחות באספקת חד”פים, כדי שתגלו שמדובר בתעשייה שהתפתחה רבות לאורך השנים. כוסות חד פעמיות במגוון עיצובים מרשימים ומרהיבים המתאימים לסוגי משקאות שונים ולסוגי אירועים משתנים. סכו”ם שבהחלט לא מסגיר את היותו עשוי פלסטיק, המקנה תחושה של עיצוב יוקרתי ומתכת מובחרת.

כאן תוכלו להשיג סטים שלמים של כלים המתאימים לכמה עשרות משתתפים, והכל במחירים מופחתים של כמה מאות שקלים לכל היותר. האירוע שלכם ישמור על היוקרה שלו, ומנגד אתם גם לא תצטרכו לקנות סטים שלמים של כלים אמתיים, וכן לא תעמלו שעות על שטיפה וניקיון.

מוזיקה לאורך האירוע

דאגתם לאוכל וכלי הגשה ססגוניים? למען האמת שאת רוב מה שהאורחים שלכם יזכרו, כבר הספקתם להשלים.

אבל עדיין, לעתים אירועים מלווים בהשתתפותם של אנשים שאינם מכירים זה את זה, ולכן חשוב למצוא את הדרך להעשיר את האווירה ולשבור את הקרח. צרו לעצמכם פלייליסט בטרם התחלת האירוע. ביוטיוב ניתן ליצור מגוון רחב של רשומות שירים ולתזמן אותם על פני ערב שלם.

מספיק שתחברו את הנייד שלכם לרמקול נייד, כדי שתוכלו להפוך את ביתכם לאירוע שאיננו פחות מאלו שנהוגים באולמות האירועים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן