אלו סוגי עבודות איטום קיימים?

בחורף הגשמים הרבים יוצרים בעיה של הצפות במקומות מסוימים ברחבי הארץ, והצפות אלו, במיוחד בימים גשומים וקרים במיוחד, יכולים ליצור נזילות משמעותיות בקירות ובתקרות של בתים פרטיים או בנייני דירות לדוגמא. זה מהווה את אחד החסרונות המשמעותיים של חורף קשה במיוחד וממחיש את נזקי ההצפות למיניהם. נשאלת השאלה מה ניתן לעשות כדי לפתור את בעיית הנזילות? ניתן לפנות לחברת איטום אשר תבצע את עבודת האיטום בצורה יעילה ומקצועית לכל סוגי האיטום. חברות איטום אלו מספקות עבודות איטום מסוגים שונים. קיימות עבודות איטום מגוונות למשל איטום תת קרקעי או איטום של מאגרים של מים. אחד מסוגי האיטום הנפוצים ביותר הוא איטום גגות כדי למנוע חדירת מים ונוזלים בעקבות הצפות של גשמים. המשותף לעבודות האיטום הוא שהם נועדו לסייע באיטום של נזילות למיניהם כדי למנוע החמרה של הבעיה עד כדי יצירת עובש לא נעים בקערות הבית. 

freepik

אלו סוגי חומרים נפוצים לעבודות איטום?

קיימים סוגים שונים של עבודות איטום וגם מבחינת החומרים עימם מבצעים את עבודת האיטום. כך, למשל, איטום גגות שיש בהם נזילות מבצעים בדרך כלל עם זפת, היוצרת איטום חזק ועמיד לגגות הבית.  שיטה זו לאיטום גגות היא שיטה נפוצה וגם זולה בעלויות שלה לעומת שיטות אחרות הקיימות בענף האיטום. שיטה נוספת היא שימוש בחומר אקרילי לאיטום. חומר אקרילי הוא חומר מיוחד המיועד לעבודות איטום מסוגים שונים ונותן תוצאה טובה שתוכל להחזיק לאורך זמן. 

מתי נדרש לבצע עבודות איטום?

עבודות איטום נדרשות כאשר יש דליפה היוצרת נזילות בבית וזה יוצר עובש היכול לגרום למחלות וכן נוצרים כתמי נזילות לא נעימים במקומות שונים בבית. לכן עבודות איטום נדרשות במקרים אלו כדי למנוע את החמרת הנזילות והשלכותיה הלא נעימות על מי שגר בחללי הבית שספגו נזילות. בסופו של דבר, נדרש לבצע עבודות איטום כאשר יש נזילות ועובש בקירות וגגות של הבית. במקרים אלו כדי למנוע את החרפת הבעיה לחללים אחרים בבית, מבצעים עבודות איטום כדי לטפל בזמן בבעיה זו, היוצרת אי נעימות רבה ומהווה מפגע פיזי משמעותי הפוגע במראה קירות וגגות הבית. 

מה היתרון של ביצוע איטום גגות?

חשוב מאוד לבצע איטום של גגות כאשר יש נזילות כי בכך נעצור את התפשטות הנזילות בגג הבית. היתרון הוא לעצור את המפגע הנ”ל היכול ליצור עובש בעקבות הצטברות הנוזלים. עובש הוא מסוכן לבריאותנו כי הוא יכול לגרום למחלות כאשר נושמים אותו , בעיקר  אוכלוסיות בסיכון. לסיכום, יש מספר יתרונות הנלוות לביצוע איטום גגות, כאשר היתרונות הבולטים ביותר הם היתרון של המראה הפיזי, עבור תקרה ללא עובש וללא נזילות היוצרות כתמים לא אסתטיים וכן למניעת תחלואה הנגרמת בעקבות השלכות העובש על בני האדם.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן