10 כללים שחייבים לפני שבוחרים חברה לאיתור נזילות מים באמצעות מצלמה טרמית

כאשר אתם חושדים שיש לכם נזילה פנימית בקירות, בתקרה ובמרצפות (בשונה מנזילה חיצונית שאותה ניתן לאתר לבד) עליכם לפנות לחברה המתמחה בנזקי מים פנימיים אשר מספקת שירות איתור נזילות מים באמצעות מצלמה טרמית. לפניכם 10 כללים שימושיים לבחירת חברה זו.

היעזרו בהמלצות – מציאת שירות מקצועי מבוססת עליהן

המלצות של תושבי האזור על חברת תיקון נזקי מים פנימיים מאד חשובה להצלחת התהליך. חברה שכזו גם תספק עבורכם איתור נזילות מים באמצעות מצלמה טרמית וגם את העבודות שלאחר האיתור על הצד הטוב ביותר.

מומלץ להתבסס על המלצות אזוריות

חשוב לחפש המלצות מתושבי האזור בו אתם גרים או מתנהלים לחיסכון במחיר, תשלום על עבודה בלבד ללא עלויות נסיעה וזמן תפעול הנדרשות כאשר שירות כזה מגיע אליכם מרחוק.

ודאו כי החברה מתמחה בייבוש מים מבפנים

לא די לגלות את הנזילה. גילוי הנזילה ללא מתן מענה, והפקרתכם לשירות אינסטלטור חיצוני, הוא לחלוטין לא שירות מספק. אתם צריכים לצידכם חברה שתדע את העבודה ואת צעדי היישום שלה לפתרון הנזילה וייבוש המבנה.

omegadry

על החברה לעבוד על בסיס מדדים מדויקים

לא כל איתור נזילות מים באמצעות מצלמה טרמית מצריך ייבוש. הייבוש הפנימי צריך להיות מיושם אם ורק אם במצע סומסום התגלתה 3% רטיבות ומעלה ובמצע חול 6% רטיבות ומעלה. הבדיקה תיעשה באמצעות לקיחת דגימה בקידוח 1 צול והעברתה למעבדה ייעודית.

ודאו כי החברה עובדת על בסיס מינימום קידוחים ומשימות שיפוץ נלוות

קידוחים משאירים ברצפה שלכם חרירים, לכלוך, טיח ואבק. רצוי שהחברה תדע לעבוד נקי, עם כמה שפחות הסתמכות עליהם. אנו ממליצים על חברה שמבססת את עבודתה על צינורות ייבוש דקים של 1 צול לכל היותר.

ודאו כי החברה עובדת על בסיס ידע מוכח ויעילות

איתור נזילות מים באמצעות מצלמה טרמית משוכללת, ולאחר מכן, לקיחת דגימה ממצע החול או הסומסום שברצפה שלכם וייבוש המבנה אם הבדיקה מראה על רטיבות – באמצעות מכונת ייבוש מהירה. חשוב לבחור בחברה שעובדת יעיל ומהר.

חשוב להקפיד על יישום עבודה מסודרת ובטוחה

פינוי חדרי הבית הנמצאים תחת איום הרטיבות, הכנת תשתית טובה להכנסת המכונה והצינורות שלה וחיבורם כשתכולת החדר נמצאת במקום בטוח. חשוב לעבוד מסודר וללא תקלות למי מפריטי הרכוש של הלקוח.

ודאו כי החברה משאירה נקי אחריה בכל פעולת ייבוש

ייבוש של מבנה לאתר איתור נזילות מים באמצעות מצלמה טרמית, בניגוד לפעולת האיתור עצמה, היא פעולה לא הכי נקייה, בעיקר בשל הקידוחים. ודאו כי החברה משאירה אחריה נקי על מנת שניתן יהיה ליהנות ממבנה היגייני ונוח לשימוש, ולא רק יבש מבפנים.

חשוב לבדוק שמדובר בחברה נגישה שקל להגיע לשירותיה

חברה שמעמידה לרשותה קו טלפון, תיבת אימייל ווצאפ חשובה מאד להתקשרות שלכם. אי אפשר לדעת מה תהיה רמת הדחיפות שלכם בעקבות רטיבות פנימית ולכן חשוב שיעמוד מאחוריכם גורם שירותי שקל להשיגו באמצעי התקשורת.

אמינות ושקיפות במהלך כל שלבי השירות

חשוב להסב לכם הרגשה שלא מסתירים מכם שום מידע, לשתף אתכם כלקוחות בממצאים שהתגלו ובשלבי הטיפול ההכרחיים להמשך ייצוב המבנה לקראת ייבושו.

OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים בהתאם למצבם

חברת OmegaDry ייבוש תת רצפתי וייבוש מבנים מיישמת עבור לקוחותיה איתור נזילות באמצעות מצלמה טרמית ולאחריו – ייבוש מבנה על פי הצורך. הבדיקה האם המבנה זקוק לייבוש נעשית במעבדה, ובעקבותיה, אם נדרש, ייושם הייבוש המלא באמצעות ציוד ייבוש מתקדם.

לפרטים נוספים ניתן לפנות לאתר אומגה טכנולוגיות ייבוש | מאתר נזילות מים מקצועי

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן