צריך לפנות מקום כדי שמשהו חדש יכנס במקום – פינוי דירות איך צולחים זאת?

חודש מתכננים, מכינים את הכל למעבר חלק ואז סיר לחץ והכל בבלגן… פינוי דירה למתחילים

לא תמיד אפשר להתכונן אל פינוי דירות והרבה פעם אין אפשרות לצפות שיש פינוי דירה העומד להתרחש. אנו מוצאים את עצמנו לא פעם מתוסכלים מול הרי מכשירים, גבעות של בגדים, ומהמורות של ריהוט וחפצים שאין לנו שימוש בהם כלל. לרוב חושבים מי יכול לעזור ואת מי ניתן להטריח אבל לא תמיד יש את מי ולא תמיד מי שיש פנוי. התוצאה לא פעם מאכזבת וגוררת התיישבות פאסיבית על הרצפה ובהייה בערמות אין סופיות של ג’אנק.

גילוי של שירותי פינוי דירה הוא כמו אור בקצה המנהרה. מה זה בכלל שירותי פינוי דירות

ואיך לא ידעתי על זה? האם זה הובלה? האם מדובר על ניקיון? אז מסתבר כי כאשר מזמינים שירות של פינוי דירה מגיע צוות של קוסמים שעושים הכל מהכל. אפשר לומר שהם עושים מעשה חסד ומעלימים את כל הסטרס והכאוס שמביא איתו פינוי דירה פתאומי או מתוכנן. למעשה מגיע צוות בליווי משאית וחומרי ניקוי וציוד נלווה ובעזרת כל אלו מקלים על המצב והופכים את הסיטואציה לנסבלת ואף נעימה. פינוי דירות מלא כולל בעצם את פינוי החפצים מהדירה, ניקוי הדירה והחזרת המפתח לבעלים במצב שבו הדירה ריקה ומצוחצחת, תענוג!

פינוי דירות למנוסים עם כאבי שרירים:

מי שעשה כמה מעברי דירה מכיר את ההתשה הבלתי פוסקת בעניין ומי שחסר ניסיון בכך מוצא עצמו אבוד מול העבודה הנדרשת. מנכ”ל חברת ניקיון של טופ פוליש מספר באיזה מקרים מומלץ לפנות אל שירות שכזה: הרבה פעמים שחושבים על פינוי דירה מדמיינים מעבר לבית חדש ולעתים זה המקרה וטוב שיהיה לצידכם צוות פינוי דירה זמין, אך לפעמים מדובר על סיבות פחות נעימות. לעתים נפטר אדם ויש לפנות את דירתו ולעשות סדר בחפציו, לפעמים עקב מפגע או שריפה יש לפנות דירה מתכולה הרוסה, לא פעם נדרש פינוי דירה לאגרנים או אספנים ועוד מצבים שאינם מתוכננים שמעכשיו לעכשיו יש צורך בפינוי דחוף.

בגלל סיבות כאלו חשוב שצוות הפינוי יהיה אדיב ורגיש למצב וידע להתנהל בהתאם. ניתן להזמין את הפינוי לבתי ענק ועד דירות חדר וברוב החברות המציעות שירות זה תוכלו לבחור את אמת מעורבותכם בתהליך. אנשי פינוי מיומנים בפעולה זו ובעלי הכשרה משולבת של ניקיון יסודי, מיון ופינוי ריהוט ומכשור בלי לייצר פגיעות שונות בתכולה או בנכס עצמו. צוות מיומן דיו יעשה את הפינוי במהירות מפתיעה תוך שמירה על סביבת עבודה נקיה ומתוקתקת ובעמידה בחוקי העזר המקומיים.

פינוי לדירה קטנה ומה המגבלה?

אין שום מגבלה שאנו מכירים לפינוי דירה. אפשר לפנות את כל סוגי הדירות והבתים, להיעזר במידת הצורך במנופים ומכולות פסולות, ניקוי בלחץ מים ועוד. ניתן לפנות גם מקלטים, פינוי חצר כמו גם פינוי מקלט או פינוי של מחסן גם הם נפוצים ומתופעלים ביעילות ומהיאות על ידי החברות המתעסקות בתחום של פינוי דירה.

פינוי דירה בירושה או בכל מצב שבו לא ניתן לצפות עוצר את חיינו. הניסיון להעביר נגלות של רהיטים ופסולות, הניסיון לחפש למי להעביר ולאן לזרוק, לנסות לעשות סדר בבלגן של אחר, כל אלה אתגרים המציפים בזמן של פינוי דירות ועוצרים את היום יום שלנו לזמן בלתי מוגבל.  אז לא, יש פתרון ועכשיו כולנו מכירם בו וזה פינוי תכולת דירה בו אנחנו ממשיכים בחיינו בזמן שצוות בעל ניסיון מסדר לנו את העניין ומקל עלינו ברגע אחד. הקפידו לבחור חברה שאכן מבצעת את הפינוי מא’ ועד ת’ ובשירות מהיר.

הרבה פעמים נפגוש בחברות המציעות שירות פינוי חלקי או שאינה עושה את כל הדברים להם אתם זקוקים, מה שמשאיר אתכם עם עומס מחשבתי ומעשי ואז קצת נאבדה כוונת במשורר. וודאו והזמינו רק חברה המבצעת עבודה מלאה ויסודית. ככה תוכלו לנשום לרווחה ורק להביט בקסם של השינוי בין הלפני והאחרי. חברה המספקת שילוב של פינוי והכנה למגורים, כולל ניקיונות, שירותי איטום גגות מרוצפים ופולישים, היא שינוי מרענן בתחום המשלב בין כל הצרכים.

אז איך משיגים מפנים מקצועיים:

אם אתם טובעים בעומס של פריטים ואתם חשים שהחפצים גוברים עליכם פנו אל חברה שתייעץ לכם. חברה מקצועית תספק לכם ייעוץ חינם, יש להיפגש עם החברה במקום או בימי הקורונה אפשר לשלוח תמונות מפורטות של הדירה, הבית או המחסן, ולקבל ייעוץ לגבי מה מוצרך וכמה זמן זה יקח. שתפו את הצוות שתבחרו בו מה חשוב לכם. איזה חפצים תרצו לשמור על איזה תרצו לוותר ומה חשוב לכם שיהיה ולא יהיה בדירה בסוף התהליך. טיפ כללי יהיה לא לוותר על ניקיון, הניקיון משפיע על כל מי שנכנס לדירה ומשנה את האווירה לטובה. לעתים הניקיון משפיע כמו שיפוץ כזה או אחר אם לא יותר. לא מאמינים? הכי טוב לבדוק בעצמכם.

בין אם צריך פינוי לנכס נטוש או פינוי לנכס שאינו מאוכלס עקב פטירה או ירושה, בין אם יש עומס של חפצים ובין אם ישנה התמודדות רגשית קשה ואתם מעדיפים להשאיר זאת לידיים אחרות. דעו שיש לאן לפנות ובקשו את עזרת נותני השירות של הפינוי. ציינו אם יש אבק כבד או לכלוכים מחומרים יוצאי דופן על מנת שצוות הניקוי ופינוי תכולה יוכל להתאים עצמו למצב הנכס. כמו כן שתפו את הסיבה בגינה הזדקקתם לשירות זה, כך שהצוות שיגיע ידע לנהוג בעדינות הנדרשת ובהתאם למצב בו אתם נמצאים

לסיכום – בין אם אתם זקוקים לפינוי דירות כדי לצאת מנכס או להיכנס לנכס, או למכור נכס, פינוי וניקיון הם הבסיס הקירטי ביותר עבורכם מפני שסדר וניקיון משרה רוגע ותחושת רעננות שלא ניתן להשיג בשום דרך אחר. זכרו שאם הזמנתם פינוי לבית לאתם מוצאים את עצמכם עובדים, דואגים, או חולקים בנטל, זהו צוות פינוי בתים שאינו מספיק מיומן או מקצועי. התחושה המלווה בעלי נכסים שהזמינו שירות זה היא תחושה כשם ש “אבן יורדת מהלב”, תהיו נינוחים ורגועים שעכשיו אתם בידיים טובות ותהנו מהשינוי המתרחש ללא מאמצכם.

השתדלו לבחור חברה המבצעת שירותים ברחבי הארץ בעלת מחירים סמליים נוחים וזמינות גבוהה על מנת לעזור לכם לחזור במהרה לשגרת חייכם. למרות שיש תחושה לפעמים שהכל על הכתפיים שלכם תדעו שבמקרה זה תוכלו לקבל עזרה מהירה, זולה ויעילה מעל הכל.

מנוי
הודע ל
guest

1 תגובה
ישנים
חדשים פופולרים
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
יוסף

אפרופו פינוי תכולת דירה. רוב האנשים לא מודעים לרווח האלטרנטיבי שניתן להפיק מתכולת הדירה. ברוב המקרים הכולת עשויה להיות בעלת ערך כספי – אספני גבוה. הדבר נכון בעיקר בדירות של אנשים מבוגרים. ככל שיש בדירה פריטים ישנים כמו תקליטים, ספרים, עיתונים ישנים או כל פריט משנות החמישים, יש מצב שמדובר על פריטי אספנות בעלי ערך כספי משמעותי. לכן, כדאי להמתין מעט לפני שיוצרים קשר עם מפני תכולת דירה. אם אתם רוצים לדעת כיצד להעריך את תכולת הדירה באופן עצמאי חפשו בגוגל “פינוי ירושה יוסף האוסף” וקבלו מאמר מדוייק שמסביר איך להעריך באופן עצמאי את תכולת הדירה. 

Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן