יתרונות לחברת קידום אתרים בהשוואה לפרילנסר

woman-hand-searching-job-browsing-internet_34670-554-42376a06
לאחר שבניתם אתר אינטרנט יפה ומשקעה, החלטתם שאתם רוצים להיעזר בשירותיו של מומחה לקידום אתרים בגוגל, ונשאלת השאלה מה יותר עדיף - חברת קידום אתרים או פרילנסר שמתעסק בקידום. במדריך שלפניכם תגלו מה היתרונות שיש לחברת קידום אתרים בהשוואה לפרילנסר...

 

5 יתרונות מרכזיים לחברת קידום אתרים:

 

#1 -לחברת קידום יש יותר משאבים, יותר קשרים ויותר תקציב

יתרון ראשון וברור שיש לחברת קידום אתרים מקצועית על פני פרילנסר, הוא הקשרים, היכולת והמשאבים שיש לחברת קידום אתרים. לרוב פועלת חברת קידום כבר תקופה מסויימת, ובזכות האופי והדרך שלה, מפתחת קשרים עם ספקים שונים בתחום הדיגיטל כמו מפתחי תוכנה, מומחי פרסום, אנשי כתיבת תוכן ועוד. המשמעות היא, שכשאתם נעזרים בחברה לקידום אתרים, אתם נהנים ומקבלים מעטפת רחבה יותר, ובמקרים רבים, גם איכות גבוהה יותר.

 

כך למשל, קורה בחברת קידום אתרים NY Media , אשר פיתחה מערך המלווה את הלקוח בכל התהליך מתחילת הפרויקט ועד סופו. החברה מעניקה שירותי פיתוח ובניית אתרים, קידום אתרים בגוגל ואף פרסום ממומן במנוע החיפוש בפייסבוק ובאינסטגרם. בהחלט ניתן לראות את היתרון שיש לחברה כזו.

 

#2 – בחברת קידום עומד לרשותכם צוות ולא אדם אחד

תתפלאו לדעת שגם מקדמי אתרים לפעמים לא מרגישים טוב, עסוקים בבירוקרטיה ולפעמים אפילו נכנסים לחובות. כשאתם עובדים מול פרילנסר אתם כנראה תרגישו את זה הרבה יותר. וכמובן אם הוא לא זמין, אז אתם לא תקבלו שירות. לעומת זאת, בחברת לקידום אתרים, ישנו צוות הפועל בהרמוניה ומסייע אחד לשני בעת הצורך. 

 

ולכן עם מקדם האתרים בחברה שאתם עובדים בה, לא הגיע היום למשרד, תוכלו להיעזר בשירותיו של חבר לצוות או מנהל צוות ואפילו מנהל תיק לקוחות, מבלי שהקידום האורגני שלכם יפגע.

 

#3 – לקוחות שיעידו על איכות

באופן הגיוני וסביר לחברת קידום אתרים, יהיו לרוב יותר לקוחות שיוכלו לספק לכם פידבקים על העבודה של החברה, מה הם עשו למענה, איך הצוות וכמובן תהליך העבודה. לעומת זאת, פרילנסר, עשוי להיות לעיתים מתמחה בתחילת דרכו, ללא ביקורות וללא עדויות, ואפילו אם יש לו ניסיון זה רק בתחום אחד. 

ולכן, כשאתם בוחרים חברת קידום אתרים, אתם יכולים לקבל המלצות של לקוחות קיימים, וזה מקל משמעותית על התהליך ההחלטה שלכם.

 

#4 – אחד הדברים החשובים – אמינות

יתרון נוסף שיש בחברה לקידום אתרים, הוא כמובן היותה “חברה” מוכרת. המשמעות היא, שחברה כזו, צריכה לעמוד בתנאים משפטיים, והיא לא יכולה להעלם יום אחד עם הכסף שלכם. 

לעומת זאת, פרילנסר, הוא בסך הכל אדם פרטי, שיכול להחליט מכל סיבה שהיא לא לבצע את העבודה שלו כראוי, לקחת כסף ולשבת רגל על רגל. 

 

כמובן שגם אז, הוא לא יכול פשוט להעלם, אך כיוון שהוא לא חברה, קל לו יותר להתחמק. כמובן פרילנסרים רבים הם אנשים מצוינים וטובים, אך חשוב לקחת את הנתון הזה בחשבון, ובין אם אתם עובדים עם חברת קידום אתרים או פרלינסר, לוודא שהם אמינים, איכותיים ובעלי ניסיון.

 

#5 – לחברת קידום יותר ניסיון, יותר דעות, יותר תוצאות

יתרון בולט נוסף בחברה לקידום אתרים, הוא כמובן, שילוב כוחות של מספר אנשים. כאשר אנשים פועלים יחדיו, אז 1+1 שווה ל -11 ולא ל – 2. במילים אחרות, צוות מקצועי, משלב את הניסיון והידע של כולם יחד, ובזכות כך יוצר ועושה דברים מדהימים, שמובילים בפרקטיקה לעלייה יפה יותר במיקומים בגוגל.

 

אז אם אתם רוצים לקבל ייעוץ מקצועי על ידי חברת קידום אתרים שמביאה לתוצאות, היכנסו עכשיו לאתר של חברה לקידום אתרים ניו יורק מדיה ותקבלו ייעוץ ללא עלות וכמובן הצעת מחיר לפי סוג העסק או החברה שלכם.

 

היכנסו לאתר – https://ny-media.co.il/

 

 
מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן