החופשה המושלמת לתקופה זו – קיאקים ופעילות ספורטיבית בצפון

השנה האחרונה היא ללא ספק מהשנים המאתגרות והבעייתיות ביותר שידענו כאן בעשרות השנים האחרונות, עם מגפה המשתוללת בכל רחבי העולם ומשתקת את החיים במגוון דרכים שונות. בעוד מערכות החינוך אינן ממש פועלות כסדרן והמשק כולו נמצא בהקפאה חלקית או נרחבת, נושאים כמו חופשות שנתיות נדחקים לתחתית סדר היום ומרבית האנשים כלל אינם מעיזים אפילו לחלום עליהן כרגע. עם זאת, בארץ כן ניתן עדיין ליהנות כרגע מכמה אפשרויות לחופשות מושלמות. דוגמה מצוינת לכך היא חופשה בצפון הכוללת פעילויות ספורטיביות ושייט קיאקים

קייקי כפר בלום

בדיוק מה שאנחנו צריכים עכשיו – חופשה ספורטיבית ומאתגרת או שקטה ורגועה

חופשה בצפון הארץ וספציפית באזור הגליל העליון, ושילוב פוטנציאלי של פעילויות ספורטיביות שונות ובפרט שייט קיאקים או רפטינג בירדן, מהווה מבחינות רבות את החופשה האולטימטיבית, הן עבור זוגות או קבוצות חברים והן עבור משפחות. הדבר נכון תמיד, ולא רק בתקופה בה כמעט כל האפשרויות האחרות לחופשות בחו”ל אינן זמינות, כמו בתקופה הנוכחית.

מדוע מדובר בחופשה האולטימטיבית? מפני שהיא משלבת בין כמה אלמנטים בסיסיים שונים אשר רצויים מאוד בחופשה מכל סוג, כך שכל אחת ואחד יכולים לבחור בדיוק כיצד תראה החופשה שלהם, וכך כולם יכולים ליהנות יחדיו, גם במקרה ולא כולם בוחרים באותו סוג פעילות.

כמובן שעבור כל מי שמחפש אחר פעילות ספורטיבית, ריגוש מסוג זה או אחר, שהיה בחיק הטבע וכו’, שייט קיאקים בירדן הוא פתרון מתבקש. בכל פעם במגיעים לפעילות שכזו נזכרים עד כמה יפה אזור זה וכמה כיף יכול להיות פשוט לשייט במורד הנהר יחד עם המשפחה והחברים (למידע לחצו כאן).

אך גם מי שאינו מעוניין בהכרח בפעילות ספורטיבית ו/או אתגרית יכול למצוא את עצמו בחופשה מסוג זה, שכן היא מתרחשת בצפון הנעים, הירוק והרגוע, כך שניתן פשוט לטייל ברגל באזור או לשבת מתחת לעץ עם ספר ומשקה טוב.

חופשה מתבקשת במיוחד בתקופה שכזו

מלבד ליתרונות ה”רגילים” של חופשה בצפון הכוללת פעילויות כמו קייקים ורפטינג בירדן, קיים יתרון משמעותי לחופשה שכזו דווקא כיום, כאשר הקורונה עדיין כאן ואין כמעט אפשרות לצאת לחופשה בחו”ל או בארץ (מרבית מקומות האירוח אינם ממש עובדים כמו בדרך כלל…).

חופשה בצפון אפשרית גם במהלך הקורונה, שכן קיימים אינספור מקומות אירוח בהם ניתן לשמור על ריחוק חברתי (צימרים, חדרי הארחה, מקומות לקמפינג במרחב הפתוח ועוד). כיום, כשכולנו זקוקים לחופשה יותר מאי פעם בעבר, כדאי לבחון מקרוב את האפשרות של חופשה חלומית שכזו בצפון. לא תצטערו!…

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן