חברת סופרקום בע”מ תנסה לבלום את עליית מקרי האלימות במשפחה

אלימות במשפחה-8941b61c
האזיק האלקטרוני של חברת סופרקום בע"מ המתמחה בטכנולוגיות זיהוי ומעקב, יאפשר להגן על קורבנות האלימות במשפחה וינסה לבלום את העלייה באחוז הגברים המכים.

האזיק האלקטרוני של חברת סופרקום בע”מ המתמחה בטכנולוגיות זיהוי ומעקב, יאפשר להגן על קורבנות האלימות במשפחה וינסה לבלום את העלייה באחוז הגברים המכים.
בשנים האחרונות חלה עלייה ניכרת באלימות בתוך המשפחה בישראל ובעולם, אלימות המובילה לפגיעות בנפש, בגוף ועד למקרי רצח.

בתחילת שנת 2020 מגפת הקורונה גרמה לעלייה משמעותית באלימות כלפי נשים ובפניות לסיוע משפטי עקב מקרי אלימות במשפחה, באמצעות אזיק אלקטרוני חכם וחדשני.

יותר נשים מוכות: האלימות במשפחה לא עוצרת

נתוני האלימות במשפחה עגומים ונראה כי העלייה אינה נעצרת, בהתאם לנתוני המינהל לשירותים אישיים וחברתיים, בין השנים 2014 ל- 2018 חלה העלייה של 160% בפניות נשים בנושאי אלימות במשפחה למוקד 118 (מוקד דיווח למקרי אלימות במשפחה), עוד לפני שנת 2020 מדינת ישראל הוסיפה עשרות תקנים להתמודדות עם אלימות במשפחה עבור משרד העבודה והרווחה.
מגפת הקורונה הובילה לגל פיטורים נרחב, סגירת מקומות בילוי וסגר בבתים והשילוב של אלו הוביל להידרדרות נוספת במצבה של מדינת ישראל בכל הקשור לאלימות במשפחה, כך למשל, בתוך כחודש אחד בשנת 2020 עלה מספר הפניות על אלימות במשפחה למוקד 118 ב- 122%.

קמפיינים, מוקדים מקצועיים, צווי הרחקה והוספת גורמים אנושיים הם חשובים אך מוגבלים ביכולתם לבלום את העלייה באחוז הגברים המכים בישראל, תופעה שמספקת חדשות מצערות על נשים רבות בישראל שנפגעו פגיעה קשה בידי בני זוגם ונשים נוספות שנרצחו לאחר חיים שלמים תחת אלימות בתוך המשפחה.
כדי לטפל בעליית אחוז הגברים המכים בישראל, חברת הטכנולוגיה המתקדמת המומחית בטכנולוגיות זיהוי ומעקב, סופרקום (SuperCom), מאפשרת למדינת ישראל ומדינות רבות בעולם כלי טכנולוגיה יעיל לטיפול בתופעת האלימות במשפחה.

חברת סופרקום בולמת את טירוף האלימות במשפחה באמצעות אזיק אלקטרוני מתקדם

באמצעות טכנולוגיות GPS, Wi-Fi ו – Bluetooth המובנות בתוך צמיד אלקטרוני חכם (PureTag), חברת סופרקום בע”מ מסייעת למדינות ורשויות בעולם להתמודד עם מקרי האלימות במשפחה.
האזיק האלקטרוני של חברת סופרקום מאפשר לדעת איפה נמצא כל גורם הנתון למעקב במידה והוא מתקרב לאזור ולמרחק שהוגדר בצו ההגנה, ולהתריע על כך הן לקורבן והן לגורמי האכיפה עוד לפני הגעתו למיקום הקורבן. כך לראשונה מתאפשר כלי אכיפה יעיל לצווי ההרחקה הניתנים על-ידי בתי המשפט.
הצמיד של סופרקום מאפשר גם לגורמים שעונדים אותו נוחות מרבית, הצמיד קל ודק, היפואלרגני, אטום למים ואבק ולא מצריך תפעול מיוחד.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן