השקעות נדלן: בואו נסתכל על זה בדרך אחרת

בעולם ההשקעות נמצאים שני סוגים עיקריים של משקיעי נדל”ן, אלו אשר נמשכים לריגוש ולאופי ההשקעה הכרוך בעולם הנדל”ן ומהצד השני, משקיעים סולידים אשר חוששים מדי משוק ההון אך מבינים שכספם צריך להניב תשואה מהשקעה כלשהי ובלית ברירה מבצעים השקעה כלשהי בנדל”ן.

אז בואו ננסה להסתכל על עולם ההשקעות בנדל”ן מכיוון אחר, לא שיווקי, לא מכירתי, שקוף וצלול. אך ניתן לסנן מבין כל אפשרויות ההשקעה השונות בעולם הנדל”ן, מהן אפשרויות המימון הרלוונטיות, טווחי השקעה וכו’.

freepik

השקעות עם גוף מוכר – קלף ג’וקר

לפני שצוללים פנימה לעולם ההשקעות האלטרנטיביות ומנסים לנווט בין כל גופי ההשקעה החדשים, חשוב לזכור שישנם ג’וקרים, בית השקעות מובילים ללא עוררין שניתן לבצע איתם השקעה בראש שקט.

אחד הגופים הבולטים ביותר הוא אלטשולר שחם פרופרטיז , זוהי למעשה הזרוע המורחבת של בית ההשקעות אלטשולר שחם אשר מתמחה בהשבחת נכסים ברחבי אירופה.

כאשר מציעים לכם השקעה כלשהי, חשוב לבחון את אופי הפרויקט, המלווים, ערבויות וכדומה. יחד עם זאת יש לבדוק את הגוף עצמו והבעלים, לכן בית השקעות מוסדי ומסודר אשר נמצא תחת רגולציה וביקורת של משרד האוצר מקבל וי ירוק על 80% מהדרישות שלנו.

סוג ההשקעה – יש יותר מדי סוגים

כמעט כל אדם שתעצרו ברחוב ותשאלו איזו השקעה בנדלן הוא מכיר, סביר להניח שתשמעו תשובה בסגנון של “לקנות דירה בבאר שבע לנכדים..” כיום עולם ההשקעות בנדל”ן רחב מדי ומציע סוגי השקעות שונים ומגונים.

היום תוכלו למצוא עסקאות שכירות, השבחה, פליפ, מימון ועוד מגוון רחב של אפשרויות שלא נוכל לכסות את כולם במאמר הזה. יחד עם זאת, חשוב להדגיש שתצטרכו לקרוא את האותיות הקטנות בכל עסקה על מנת להבין מהו מקור הרווח ויחד איתו, מהו מרכיב הסיכון ורמת החשיפה שלכם.

עולם ההשקעות האלטרנטיביות פרוס על גבי מפת העולם כמעט בכל מדינה, כך שבנוסף לחשיפה לשינויים בענף הנדל”ן, כספכם יהיה חשוף לשינויים מדיניים, פוליטיים וכמובן לשוק מטבע חוץ.

אפשרויות מימון להשקעות נדל”ן

מתכננים פיננסים בכירים פועלים בדרכים דומות אך עם כלל אצבע לגבי השקעות נדל”ן, ככל שאתם מתקרבים בחשיפה לנכס, כך סוג ההלוואה שלכם צריכה להשתנות.

סביר להניח שאת הבית הנוכחי שלכם רכשתם באמצעות הלוואה מהבנק, אם אתם זוכרים נכון, הבנק הכריח אתכם לרכוש ביטוח חיים למשכנתא וזאת על מנת להגן על ההלוואה שלו.

ככל שהשנים עברו צברתם נכסים רבים וממון, כעת אתם ניגשים לבצע השקעה נוספת כלשהי בנדל”ן, האם כדאי לכם להשתמש בכספים באופן ישיר? האם לקחת הלוואה? למנף? או משכנתא שנייה?

אלו אפשרויות רבות כאשר כל אחת מהן כוללות יתרונות וחסרונות ויש להתאים אותם ללקוח ולסוג ההשקעה הרלוונטי.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן