לקדם את האתר בשיטה אורגנית – מה זה אומר ומהם היתרונות?


בשיתוף תמי לב – קידום אתרים בגוגל

מרבית בעלי העסקים מתלבטים ממושכות איך לקדם האתר שלהם – בשיטה האורגנית או בשיטה הממומנת. מדובר בשתי שיטות שונות לחלוטין המייצגות אג’נדה שונה, פעולות אחרות אך חולקות את אותה המטרה – להוביל את המתעניינים בכם ישירות אל האתר שלכם!

Depositphotos

החלפת קישורים, כתיבת תוכן מקצועי, אופטימיזציה, עידוד שהייה ממושכת באתר ושיתופים ברשתות החברתיות – אלו רק מהפעולות שיעשה מקדם אתרים עבור קידום האתר שלכם בשיטה האורגנית. מנגד, שיטת הקידום הממומנת PPC, מתמקדת בדבר אחר – יצירת מודעה, תשלום לגוגל ופרסומה.

כל אחת מהשיטות תוביל אתכם ליעד הסופי, אך במידה וגם אתם רוצים לצעוד על דרך המלך, בחרו בשיטת הקידום האורגני עם מומחה SEO. לפניכם, כמה מהיתרונות הבולטים של השיטה:

1.ההשקעה המשתלמת ביותר. נקודה.

בעלי עסקים כבר לא רוצים “להשקיע כמה שפחות”, אלא שהרצון הוא “להשקיע ולקבל כמה שיותר”. בטווח הארוך קידום אורגני אמנם עשוי לעלות לכם יותר כסף, אך אי אפשר להתווכח עם התוצאות. בשונה מקמפיינים ממומנים שמייצרים לידים “בכאן ועכשיו”, שיטת הקידום האורגני מייצרת עבורכם שם ומוניטין.

אתר בית שמקודם אורגנית, מטפס בצורה טבעית והדרגתית בגוגל. לטובת המחשת הרעיון, דמיינו לעצמכם כי ברשותכם שתיל שאתם משקים ומטפחים אותו לאט, בנאמנות ומסירות עד שהוא צומח להיות עציץ מרהיב שאתם גאים בו – עם ענפים ופרחים.

מנגד, אתרים המקודמים בשיטה ממומנת הם סוג של עציצי פלסטיק – מרשימים רק לכאורה. מדובר על שיטת “אינסטנט” שאמנם מספקת תוצאות מיידיות (אם כי מוגבלות –”תשלמו על מודעה, תקבלו תוצאות”), אך אינן תורמות להתפתחות וצמיחה של הנכס שלכם (האתר), לטווח הארוך.

2.הגולשים יודעים לזהות איכות ולא מתפשרים עליה

המטרה של שירותי קידום אתרים בשיטה האורגנית, היא לחשוף את קהל היעד שלכם אליכם. השיטה הממומנת חולקת את אותה המטרה, אך היא כובשת אותה במעין דרך עקיפה – תשלום ישירות לגוגל על פרסום מודעה. יהיו אלו שישאלו ובצדק: למה להמתין זמן רב לקידום אורגני כשאפשר להגיע ללקוחות באופן מידי עם פרסום PPC? התשובה פשוטה למדי: בין היתר, הדרך בה תשתקפו בפני הלקוחות.

אתר שמקודם אורגנית הוא אתר שנהנה מ”תו איכות”:

  • הגולש מעריך אתר שנמצא במיקום גבוה רק במידה והגיע לשם בצורה טבעית (אורגנית)
  • גוגל מעריך את האתר וקידם אותו? גוגל יודע מה הוא עושה
  • אתרים הניצבים במקומות גבוהים אורגנית משתקפים כאמינים
  • נוח יותר לגולש לבחור באתר “אורגני”, מאשר ללחוץ על מודעה פרסומית

3.לשלם על כל כניסה לאתר? לא עם קידום אורגני

אחד הדברים הראשונים שישקף בפניכם מומחה קידום אתריםהוא את העלויות. לכאורה, קידום אורגני יקר יותר מאחר ונדרשת השקעה גבוהה יותר בתשתית הקידום ובשימור התוצאות. עם זאת, לאחר שהאתר שלכם צובר מוניטין וחשיפה, יגיע הרגע בו הגולשים יגיעו אליו גם מבלי שמושקעים בו אותם המשאבים שהושקעו תחילה (בכל זאת, האתר הגיע למיקום יפה במנוע החיפוש).

המשמעות היא שלטווח הארוך, קידום אורגני הוא כלכלי יותר. מדוע? משום שאינכם נדרשים לשלם לגוגל על כל הקלקה כפי שנדרשים בעלי האתרים שבורחים בקידום PPC. התנועה הטבעית הזורמת לאתר שלכם היא אותה “תופעת לוואי” חיובית ונעימה שהינה תוצר של ההשקעה באסטרטגיית הקידום האורגני.

4.כתבת תוכן איכותי = שיתופים = חשיפה!

הדבר היפה באמת בקידום האורגני הוא שאין באמת סוף לדברים הטובים שיכולים לקרות. כך לדוגמא: הקידום האורגני נשען בין היתר על שיתוף הגולשים בתכנים מעניינים ואיכותיים בבלוג באתר. גולש שנכנס לאתר שלכם קרא את הכתבה והתרשם ממנה? פורטל שעוסק בנישה מהתחום בו אתם עוסקים אהב את הכתבה? כתבות איכותיות ובעלות ערך עשוית לזכות בשיתופים ורק אתם מרוויחים! שיתופים ברשתות חברתיות לדוגמא (share), יחשפו משתמשים חדשים לאתר שלכם, יגדילו את הכניסות וכך אתם עשויים לזכות בלידים חדשים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן