ארונות הזזה עם מראה – יתרונות וחסרונות

ארונות עם דלתות הזזה הפכו להיות הסוג הנפוץ והמבוקש ביותר בעולם האחסון הביתי ולא בכדי. מדובר בארונות שהיו ועודם נחשבים ליוקרתיים ויפים במיוחד ויש מי שמעדיף אותם על פני כל סוג אחר של ארונות בחדרים שבבית שלו. ההבדל בין ארונות רגילים לארונות הזזה נעוץ, כמובן, באופן הפתיחה והסגירה – דפנות הארון ממוקמות על גבי מסילות שמאפשרות להן לנסוע לצדדים וכך הדלתות נפתחות ונסגרות. היתרון הראשון והגדול ביותר של ארונות מסוג זה קשור בכך שאין עבורם הכרח בחדר שיש בו חלל גדול, שכן הדלתות לא נפתחות כלפי חוץ ומכאן שהם מתאימים בדיוק לחדרים קטנים ומצומצמים יותר. כעת עומד השיח בתחום של עיצוב פנים על שדרוג ארונות ההזזה והוספת תוספות שונות – כמו מראה. האם באמת למראה כזאת יש יתרונות או חסרונות מסוימים?

מראה כדלת בארון הזזה

freepik

יש את מי שבוחר בארון הזזה כדי לא להזדקק לדלת שנפתחת כלפי חוץ. ייתכן מאד שבדיוק מאותה הסיבה הוא יבחר להתקין מראה על אחת הדלתות. ארונות הזזה עם מראה יכולים לחסוך את המקום הנדרש לצורך תליית מראה על הקיר וכמובן שבחדר שבו מחליפים בגדים הימצאותה של מראה כמעט הכרחית. כיום ישנם לא מעט סוגים של ארונות עם דלתות הזזה ואת חלקם אפשר לעצב באופן אישי על ידי בחירת המידות של הדלתות. מכאן שאפשר גם לבחור את הגודל של המראה. יתרה מכך – אם יש מקום לתליית מראה בגודל מסוים על הקיר, הרי שעל דלת הארון לבטח אפשר יהיה לתלות מראה אפילו גדולה יותר. ישנם לא מעט ארונות שחולשים על קיר שלם בחדר ומכאן שהמראה יכולה להיות גדולה במיוחד. אין ספק שיש למראה כזאת יתרון עצום. נשאלת השאלה – האם למראה שמותקנת על ארון הזזה יכולים להיות חסרונות? כאן נכנסים לתמונה הטעם האישי וההעדפות של מי שמדובר בחדר שלו ויבחר אם המראה תהיה ממוקמת באותו המקום של הארון או שלא.

לבחור נכון ארון הזזה

חשוב מאד לשים לב להבדלים השונים בין הארונות המוצעים למכירה וכך לבחור את החנות הפיזית או המקוונת שבה מחליטים לבצע את הקנייה. חשוב מאד שיהיה מי להתייעץ איתו על מנת לבחור את הארון הנכון והמתאים ביותר ולבדוק אפשרויות של התאמה אישית לצרכים והדרישות של הלקוח. מבחר גדול ומגוון תמיד יתקבל בברכה ושלל עיצובים לבחור מתוכן יעזרו לכל לקוח לקבל את ההחלטה הנכונה. חשוב לקבל את כל המידע בנוגע לתחזוקת הדלתות והמסילות על מנת להאריך כמה שיותר את פרק הזמן שבו עושים שימוש בארון. כשבוחרים נכון את הארון הוא יכול להתאים לכל חדר ולכל אחד מבני המשפחה וישמש נאמנה את כל בני הבית במשך לא מעט שנים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן