רעיונות יצירתיים לעיצוב כרטיסי ביקור לאמנים

מנסים לקדם את עצמכם בעולם האמנות ומחפשים רעיונות לכרטיסי ביקור מקוריים? קבלו כמה טיפים מנצחים

כרטיס הביקור שלכם אומר עליכם לא מעט ולכן כרטיס הביקור האולטימטיבי צריך להכיל הרבה יותר מידע מפרטי ההתקשרות שלכם בלבד. אך מה שבאמת חשוב להבין בכל הנוגע לכרטיסי ביקור, זה שמידע ניתן להעביר באינספור דרכים מעבר לטקסט וכיוון שאתם עוסקים בתחום האמנות, אנחנו מניחים שאין צורך להרחיב יותר מדי בנושא הזה. 

אם בימים אלה אתם מנסים לפצח את הנוסחה ולהביא לעולם את כרטיס הביקור שיסייע לכם לבלוט בשטח, הגעתם למקום הנכון. קבלו מספר טיפים לעיצוב כרטיסי ביקור מקוריים לאמנים. 

למה שתסתפקו בכרטיס אחד בלבד?

במקום להסתפק בעיצוב אחד בלבד, זכרו תמיד שעומדת לכם האפשרות להדפיס כרטיסי ביקור במספר עיצובים. כך למשל אתם יכולים להדפיס כרטיסי ביקור דו-צדדיים, כשבחלק הקדמי מופיעים הפרטים שלכם ובחלק האחורי מופיעה תמונה של יצירת אמנות שהבאתם לעולם. אם תבחרו להדפיס כרטיסים בעיצובים שונים, תוכלו להדפיס על כל כרטיס ביקור, יצירת אמנות אחרת. 

Shutterstock

מי אמר שכרטיסי ביקור חייבים להיות מנייר?

אמנם נייר הוא החומר הנפוץ ביותר בתעשיית כרטיסי הביקור, אך האמת היא שאין שום סיבה שלא תגלו יצירתיות ותתנו עדיפות לחומרים אחרים. למעשה יתכן שתוכלו אף לבחור בחומר שמתכתב עם המדיה שבה אתם פועלים. אם למשל עץ הוא חומר הגלם המרכזי שלכם, אין סיבה שלא תמצאו בית דפוס תל אביב שמסוגל להדפיס כרטיסי ביקור מעץ. בדיוק כך אתם יכולים להדפיס כרטיסי ביקור תל אביב מחומרים כמו פלסטיק, עור, שעם ואפילו מתכת. מובן שכרטיסי ביקור המודפסים על חומרים לא שגרתיים ככול הנראה יהיו יקרים יחסית, אך באותה נשימה ניתן לומר שאין מחיר לרושם שהם עתידים להותיר באלו שיזכו לקבל אותם. 

בהקשר זה נציין שכרטיס ביקור מושקע, יצירתי ומיוחד, משדר ללקוח הפוטנציאלי שיש לו עסק עם אמן רציני, שכדאי להשקיע בעבודות שלו. 

זה הזמן לצאת מהמסגרת 

בחירה בצורה לא שגרתית, היא דרך מצוינת לבלוט בשטח ולשדר ללקוח שאתם מציעים משהו שאף אחד אחר לא מציע. הדבר החשוב ביותר בהקשר זה הוא להימנע מהדפסת כרטיסי ביקור מגושמים או מסורבלים מדי, שכן בסופו של דבר הכרטיס שלכם אמור להיכנס לארנק סטנדרטי. ובכל זאת, רוב הסיכויים שתצליחו למצוא ללא קושי מיוחד, בית דפוס תל אביב שימשח להדפיס עבורכם כרטיסי ביקור בעיצובים מיוחדים. גם כאן נדגיש שמומלץ תמיד לבחור בצורה שמתכתבת באופן כזה או אחר עם האמנות שלכם. 

כרטיסים אישיים במיוחד 

מעוניינים להפוך כל כרטיס לייחודי לחלוטין? אין שום בעיה – כל שעליכם לעשות זה להשאיר מעט מקום על הכרטיס, שבו לא יופיע שום מידע. באזור הריק תוכלו לשרבט שרבוט, לכתוב הקדשה או להטביע את חותמכם בכל דרך שרק תרצו. מדובר ביופי של דרך להפוך את כרטיס הביקור לאישי וכך להגדיל את הסיכויים שזה שיקבל אותו, לא ימהר להיפטר ממנו. 

כרטיס ביקור אינטראקטיבי 

לסיום, נציע לכם לתת הזדמנות לעיצוב של כרטיס ביקור אינטראקטיבי. מדובר בכרטיסי ביקור מדליקים ביותר אך כפי שאתם יכולים לנחש, מדובר גם בכרטיסים לא זולים במיוחד. כך לדוגמה אתם יכולים לעצב כרטיסים מתקפלים, כרטיסים שניתן ליצור מהם אוריגמי, כרטיסים שניתן לשנות את העיצוב שלהם על ידי מתיחה או הזזה של חלקים נעים בחלק הפנימי שלהם, כשלמעשה גבול האפשרויות הוא כגבול הדמיון.  

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן