איך לבחור בעל מקצוע לפירוק והרכבת ארונות

כאשר עוברים דירה או כאשר מעבירים את העסק ממקום למקום, אחד החלקים היותר בעייתיים בתהליך הוא העברת התכולה. כשמדובר בעסק זה מאד מסובך, וכשמדובר בבית מגורים זה יכול להיות פשוט מתסכל. אבל החלק הבעייתי ביותר, הוא דווקא החלק שבדרך כלל פחות חושבים עליו ומתכוננים אליו –  פירוק הארונות בבית או בעסק שאותו עוזבים, והרכבה שלהם מחדש בבית או בעסק החדש. מה ההיגיון בביצוע פירוק והרכבת ארונות, במקום לקנות ארון חדש? למה חשוב שהפירוק וההרכבה יתבצעו בצורה מקצועית? על מה צריך להקפיד כשמבצעים פירוק והרכבה של ארונות? איפה אפשר להשיג בעל מקצוע שיעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר?  

freepik

למה לפרק ולהרכיב ארונות ולא לקנות חדשים

לכאורה, זאת השאלה החשובה ביותר המתעוררת בהקשר הזה. למעשה, התשובה היא די ברורה. בראש וראשונה – ארונות למיניהם הם מוצרים יקרים למדיי, שבדרך כלל אנשים משקיעים זמן ומחשבה בבחירה שלהם. שנית, בין אם עוברים לדירה חדשה או לדירה מושכרת, המעבר עצמו כרוך בהרבה הוצאות. לכן לא הגיוני להעמיס עוד הוצאה, במקום שאפשר לחסוך בו מאות, ואולי אלפי שקלים. פירוק והרכבת ארונות, אם הוא מתבצע בצורה מקצועי, יכול להביא לכך שהארונות יעמדו במקום החדש שלהם, והם עצמם ייראו כמו חדשים. ככל שהעבודה היא מקצועית יותר, כך הארונות יחזיקו מעמד זמן רב יותר אחרי ההרכבה מחדש.

פירוק ארונות והרכבה מקצועית והחשיבות שלהם

כאשר ארון מורכב בפעם הראשונה על ידי הנגר שבנה אותו, הוא מורכב הצורה המקצועית ביותר ונשאר יציב לאורך שנים. אבל עם השנים החיבורים מתרופפים, המדפים מתעקמים והקירות של הארון נשחקים. מה שנראה יציב ונוח מבחוץ, עלול להיות בעייתי כשאדם שאין לו הידע הדרוש והוא לא בעל מקצוע בתחום הנגרות, ינסה לבצע את הפירוק וההרכבה. בנוסף, כאשר חיבור מתקלקל או נשבר, אין לו תחליף וארון שהורכב שלא כהלכה עלול להיות פחות יציב והרבה יותר מסוכן למי שנמצא בסביבתו. לא אחת קרה שארון שהורכב בצורה לא מקצועית, קרס ונפל סתם ככה, בלי כל סיבה נראית לעין. הדבר נכון תמיד, ונכון על אחת כמה וכמה כשמדובר בארון שמאחסן בתוכו חפצים או כלים כבדים, שעלולים גם להיות עשויים מחומרים שבירים.

על מה צריך להקפיד כשמבצעים פירוק והרכבה של ארונות

כל מי שמבצע פירוק והרכבה של ארונות, יודע שהדבר החשוב ביותר בתהליך הוא להקפיד על הסדר הנכון ולסמן בצורה מדויקת איזה קיר שייך לאן, ואיזה דלת היא ימנית, שמאלית או מרכזית, גם אם נדמה שהדלתות דומות, הרי שאחרי שנים שכל דלת היתה במקום מסוים, כשמרכיבים אותה בצורה שגויה או במקום שגוי היא פשוט לא תתפקד. גם תיקון ארון הזזה הכולל פירוק של דלתות ומדפים על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר, חייב להתבצע בצורה מסודרת ולפי העקרונות שתיארנו אותם לעיל. אם יש לכם צורך ועניין לבצע תיקון מקצועי של כלל הארונות בבית שלכם, אתם בהחלט במקום הנכון והמתאים יותר. צרו קשר כבר כעת באמצעות אתר האינטרנט או בטלפון. המקצוענים של ולדי ארונות יחזרו אליכם בהקדם ויבצעו עבורכם את התיקונים הנדרשים באיכות הגבוהה ביותר, בזמן הקצר ביותר ובמחירים אטרקטיביים.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן