ביטוח בקליק: כיצד לרכוש ביטוח רכב באינטרנט?

כמות אדירה של פרסומות, מודעות פוסטים אורגניים וממומנים שמקדמים רכישה של ביטוח רכב אונליין מציפים אותנו בטלוויזיה, בדיגיטל, ברדיו ובשלטי חוצות. חברות הביטוח עד כדי כך מעוניינות שנעבור לרכוש את הביטוח שלנו בדיגיטל, שהן גם דואגות להזכיר השכם וערב, שהדבר כרוך בהנחה, כך שכדאי. ואם אתם עוד לא שם, אולי כדאי להתחיל להאמין להן.

freepik

מבלי להגזים, ובמקום עם אינטרנט שרץ, אפשר לקבל הצעת מחיר כמעט מכל חברה בדיגיטל באותו הזמן שיקח לכם לצלוח את המענה הקולי אל הנציג. ולאו דווקא משום שהמענה הקולי ארוך, אלא שהתהליך בדיגיטל הוא כל כך קצר. וכאמור, גם יותר זול.

מאחר וזאת לא הפעם הראשונה שאתם עושים רכישה אונליין, כבר הבנתם שסקר שוק בדיגיטל הוא עניין די פשוט – כמה טאבים פתוחים עם כוס קפה בסלון. כך גם בביטוח הרכב, רק שבניגוד לנעליים הפערים במחיר יכולים להגיע למאות ואפילו אלפי שקלים בשנה. ועוד בניגוד לנעליים, בחיפוש ביטוח רכב באינטרנט תתקלו גם במחשבונים לחישוב הביטוח, עוד לפני שתתנו פרטים לחברה זו או אחרת ולקבל אמת מידה עוד לפני שתקשרתם עם מי שאולי גם תשלמו לו בסוף, שזה תמיד יתרון.


ביטוח רכב אונליין – שלב אחרי שלב

תעצמו את העיניים ונסו לחשוב על כל שמות חברות הביטוח שאתם מכירים. עכשיו תגגלו את המילים ביטוח רכב או ביטוח לרכב אונליין ותגלו שיש יותר. טור ארוך של הצעות לביטוח יתגלה בפניכם וכל שנותר הוא לפתוח כל תוצאה בטאב חדש ולהשקיע כשעה מהחיים במילוי פרטים וחישוב חישובים. זה נשמע בירוקרטי, מסורבל ומשעמם אבל גם את זה חברות הביטוח הבינו מזמן ועדכנו אתרים, שיפרו טפסים, הוסיפו אנימציה והפכו את כל החוויה לידידותית הרבה יותר.

בכל הצעת ביטוח תצטרכו להכניס לא מעט פרטים וזה משום שמחיר ביטוח הרכב תלוי בכל המרכיבים הללו – חובה, מקיף או צד ג’. נהגת בת 35 עם ותק של 17 שנה על הכביש תשלם פחות מנהג בן 24 שנוהג באותו רכב. אגב, נשים משלמות בד”כ פחות בביטוח משום שהן פחות מעורבות בתאונות דרכים.

כמה אנשים נוהגים ברכב, הגיל שלהם והוותק שלהם על הכביש יקבעו רבות את מחיר הפרמיה הן של ביטוח החובה והן של הביטוח המקיף או צד ג’. אם יש לכם ילדים עם רישיון שנוהגים ברכב שלכם, כדאי לבדוק גם את הביטוחים הייעודיים לנהג צעיר – גם אליהם אפשר להצטרף אונליין.

ואם כבר אונליין ודיגיטל, שימו לב שלצד הצעות הביטוח שתקבלו כולל תוספות לביטוח שמשות, שירותי דרך והנחת האונליין, דרך התקשורת שלכם עם חברת הביטוח בעת הצורך גם היא פשוטה ודיגיטלית כמו הטופס שהרגע מילאתם.


גם בהמשך, ניתן לתקשר עם חברת הביטוח אונליין

כמו שיודע כל צרכן, להירשם זה קל – השאלה מה קורה אחר כך. אם כבר דיגיטל אז עד הסוף – איזו חברה תמשיך לתקשר, שלא לומר להתכתב אתכם בדיגיטל במקרה של תאונה? ובמקרה של תאונה ותביעה, איזו חברה כבר משתמשת בדרך העברה דיגיטלית בתשלומי התביעות?

השירות שיינתן לכם ברגע האמת הוא אחד הדברים החשובים ביותר בביטוח הרכב (רק דמיינו את עצמכם מתמודדים עם תאונת-פקק בבוקרו של יום חם במיוחד ומוזיקה של מענה קולי מתנגנת לכם באוזן). היום כבר לגיטימי לדרוש מחברת הביטוח לתקשר איתנו בוואטסאפ במקרה של תאונה ורובן כבר מציעות זאת.

וגם התשלום על תביעות הרכב אמור להיות תהליך נוח ללקוח כמו העברת הסכום דרך אחד הארנקים הדיגיטליים כמו ביט או פייבוקס. למעשה, אתם לא רק מחפשים ביטוח רכב בדיגיטל, אתם אמורים לצפות ממנו להיות דיגיטלי בעצמו.

לכל אתר או דף נחיתה שתכנסו במסגרת סקר השוק שלכם תראו מיד אילו ביטוחי רכב, שירותים וסוג של יחס אישי או דיגיטלי מבליטה החברה מבין יתרונותיה וטיפ שלנו, כדאי גם לשים לב איזו חברה מספקת את המידע החשוב כבר בעמוד הראשון ואיזו מדברת בסיסמאות. זו רק עוד אינדיקציה.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן