פרסום תוכן שיווקי להגדלת הרווחים buypost

שירות פרסום כתבות

יש לכם עסק שמתנהל על מי מנוחות, עם מספר מצומצם של לקוחות מצד אחד ועם מערך עובדים קטן. אבל אתם מבינים שהגיע הזמן להתרחב, ורוצים להגיע לכמה שיותר אנשים. אז יש לכם אתר אינטרנט לא רע בכלל עם תכנים, תמונות וסרטונים וגם עמוד פייסבוק, אבל אתם יודעים שאתם צריכים לעבוד יותר כדי להגיע לתוצאות החיפוש הראשונות של גוגל וגם להישאר שם. בדיוק בשביל זה, פרסום תוכן שיווקי הוא התשובה.

איך תוכן שיווקי מסייע לכם בקידום?

פרסום תוכן שיווקי מסייע לכם למקד את הקידום שלכם וגורם לגולשים להגיע דווקא אליכם. לדוגמה, אם יש לכם מעבדת סלולר בירושלים, תוכלו למקם בטבעיות ובעדינות את המילים “מעבדת סלולר בירושלים” בתוך המאמר השיווקי, כדי שגולש שיחפש את המילים האלה יגיע אליכם. כמו כן, במסגרת התוכן השיווקי יש לכם הזדמנות לדבר קצת יותר על העסק שלכם, להציג את היתרונות ולדבר על הבעיה או הבעיות שהעסק בה לפתור.

כתיבת תוכן שיווקי – איך עושים את זה נכון

על מנת לפרסם תוכן שיווקי, יש צורך תחילה לכתוב כתבה שיווקית על מנת להעלות אותה לאתר מוביל. קבלו כמה טיפים שיעזרו לכם לכתוב כתבה מנצחת:

  1. התאימו את אופן הכתיבה לקהל היעד שלכם.

מעבר לעובדה שהתוכן שלכם צריך להיות איכותי, רהוט וללא שגיאות כתיב, חשוב להתאים אותו לקהל היעד, כך שהגולש ירגיש שמדברים אליו במיוחד. לדוגמה, אם אתם מציעים מוצרים לבני נוער, כדאי להכניס לכתבה סלנגים של צעירים, ואם אתם מקדמים דווקא מוצרים לחיילים, מומלץ להכניס ביטויים הנהוגים בפי החיילים.

  1. שמרו על כותרות מעניינות לאורך כל המאמר.

הגולש נתקל במאמרים רבים מדי יום ביומו, והוא לא תמיד מסוגל להתמודד עם העומס הרב של הטקסטים. מכיוון שקריאה היא פעולה המצריכה ריכוז, על מנת לכתוב תוכן פרסומי מנצח צריך לעשות הכול כדי להקל על הגולש. וזה אומר לחלק את המאמר לפסקאות נוחות לקריאה ולמקם בין לבין כותרות משנה טובות ומושכות. הכותרות נועדו למשוך את תשומת לבו של הגולש ולעודד אותו להמשיך ולקרוא.

  1. הדגישו את הבעיה שהשירות שלכם פותר.

אמנם חשוב לגולש לדעת עד כמה אתם טובים, אבל עוד יותר חשוב לו ללמוד כיצד אתם מתכוונים לפתור לו את הבעיה שעמה הוא מתמודד. ברגע שהגולש יראה שיש לכם את היכולת והכלים למצוא פתרון לבעיה, הוא יזדרז לפנות אליכם. למשל, אם יש לכם מעבדת סלולר, כדאי לציין באילו תקלות אתם מתמחים ומה גורם לתקלות האלה, כך שאם הגולש נתקל בבעיה, הוא יפנה אליכם.

  1. מה מיוחד בכם?

יש עוד מאות עסקים העוסקים בתחום שלכם, אז מדוע הגולש צריך לפנות דווקא אליכם? מה אתם מציעים שאיש עוד לא הציע לפניכם? במובן הזה, אינכם מוכרחים להמציא את הגלגל מחדש, אבל אתם יכולים בהחלט לקחת ייחודיות מסוימת ולהדגיש אותה. לדוגמה, פיצריה שעובדת בשעות לא שגרתיות או חנות נעליים שיש לה גם חנות מקוונת, כך שאפשר להזמין נעליים באתר 24/7.

  1. למדו את הגולש משהו חדש.

מאמר על העסק שלכם הוא הזדמנות טובה לחשוף מעט את סודותיכם המקצועיים וללמד את הגולש משהו חדש. באופן כללי, גולשים אוהבים לקרוא טיפים ומדריכים, ובהתאם לכך גם גוגל אוהבת לתעדף מאמרים מסוג זה במקומות הראשונים. וזה לא מפתיע בעולם שבו כדי לפתוח סתימה בשירותים או לטפל בצמח חולה אנו פונים לאתר האינטרנט. לפיכך, אם אתם תהיו המענה ל”איך עושים” של הגולש, תזכו בהערכתו, ובפעם הבאה שהוא יצטרך אתכם, הוא יפנה אליכם.

רוצים לפרסם תוכן שיווקי באתר מוביל אך אין לכם את הקשרים המתאימים? פנו לחברת Buypost ותתחילו לפרסם באתרים שכולם מדברים עליהם.

מנוי
הודע ל
guest

0 תגובות
Inline Feedbacks
הצג את כל התגובות
Forgot your password?

Note: Your password will be generated automatically and sent to your email address.

Forgot Your Password?

Enter your email address and we'll send you a link you can use to pick a new password.

דילוג לתוכן